колата е Мареа тд100,не сълзи от масления филтър а от там където се завива от това нещо където има два маркуча които отвиват към радиатора за охлаждане,ще се постарая по късно и снимки да кача.Интересува ме това дали подлежи на ремонт и как се сваля на пръв поглед има само 2болта и мисля че се издърпва напред ама не съм сигурен
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
сълзи масло покрай масления филтър ТД100
Collapse
X
-
Сълзи масло покрай масления филтър TD100
Колега,и аз го имах този пролем и докато не смених О-пръстена намиращ се в този разпределител за охлаждане на маслото постоянно капеше и цапаше.Колегата Кроко61 ти го е обяснил най-точно.Сваляш О-пръстена и търсиш подобен,но задължително маслоустойчив.Успех.
Коментар
-
Там имаш О-пръстен до до него се стига със развиване на филтъра след него нипела със 27 вложка на 2-та маркуча също О-пръстени, а на мен ми тече отгоре на това нещо има алуминиева тапа шестограм 17 под която има медна дифтунга е тая тапа няма развиване и ме вбесява много страх ме е да не изкъртя този възел че си е---- мамата.Успех.Човекът е човек когато е на път.
Коментар
-
lionov_1965 написа:Там имаш О-пръстен до до него се стига със развиване на филтъра след него нипела със 27 вложка на 2-та маркуча също О-пръстени, а на мен ми тече отгоре на това нещо има алуминиева тапа шестограм 17 под която има медна дифтунга е тая тапа няма развиване и ме вбесява много страх ме е да не изкъртя този възел че си е---- мамата.Успех.
Коментар
-
Тя темата е старичка,ама чак днеска реших да го направя.Отвих масления филтър и с камък 27(по дълъг от нормалните) отвих оста за която се навива филтъра и така се освобождава тялото.Имаше гумено уплътнение което изглеждаше добре но явно с времето се е сплескало и не държеше,и след като търсих из съседните магазини за такова,не намерих и взех решение с черен силикон който се слага на картери и глави за уплътнение.Сложих в канала(където стой гуменото уплътнение)към 1-2мм силикон изчаках 10-15 мин и после сложих старото уплътнение,после всичко по обратния ред се сглоби и за сега няма течове или сълзене.Само не разбрах отстрани на маркучите има 2 пробки(отвиват се с шестостен)каква роля играят те ?То на снимките които съм показал се виждат.Имам и от още едно място омасление (снимката е взета от нашия форум )ограденото с червено,там гарнитура ли трябва да се сменя или има нещо по сложно ?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар