Попаднах на различни теми и проблеми с горивен филтър.Аз не съм го сменял и предишния собственик не е сменял (приятели сме и съм го питал) значи тя е внесена на 90 сега е на 260 К километра. Не ми е правила проблем да го сменя ли?Допълнено заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да сменя ли горивния филтър?
Collapse
X
-
ogi28b написа:Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Естествено, че да! Досега трябва да си го сменил поне 8 пъти. Кажи, че поне масло сменяш на 10-12-15000 максимум?
Коментар
-
benzol написа:Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 филтър на 150к че може и повече наистина трябва да го снимаш разрязан,и друго колата не ти ли гори много?Аз моя си го сменям с смяна на масло на 9-10к километра
Коментар
-
benzol написа:като смениш филтъра и паленето сутрин ако не се оправи може да не задържа вакума и нафтата да се връща обратно,пробвай сутрин преди да запалиш да напомпаш с крушата и виж как ще е паленето.
Коментар
-
KPSS написа:benzol написа:като смениш филтъра и паленето сутрин ако не се оправи може да не задържа вакума и нафтата да се връща обратно,пробвай сутрин преди да запалиш да напомпаш с крушата и виж как ще е паленето.
Коментар
-
sa6obravoto написа:Едно уточнение: Не всички дизели я имат. Аз съм с ТД100 и нямам "круша".Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар