Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да сменя ли горивния филтър?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Да сменя ли горивния филтър?

    Попаднах на различни теми и проблеми с горивен филтър.Аз не съм го сменял и предишния собственик не е сменял (приятели сме и съм го питал) значи тя е внесена на 90 сега е на 260 К километра. Не ми е правила проблем да го сменя ли?Допълнено заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Естествено, че да! Досега трябва да си го сменил поне 8 пъти. Кажи, че поне масло сменяш на 10-12-15000 максимум? Не знам на какви теми си попадал, но ако поне веднъж си попаднал на сервизната книга...

    Коментар


      #3
      Като видях какво има в цедката на резервоара на моето Браво, реших че ще сменям филтъра на всяка смяна на маслото (10к км). Мисля че е време да го смениш.
      Fiat Bravo 1.9 TD100

      Коментар


        #4
        ogi28b написа:
        Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Естествено, че да! Досега трябва да си го сменил поне 8 пъти. Кажи, че поне масло сменяш на 10-12-15000 максимум?
        Масло си сменям слагам по книжка 10W40 Selena Turbo Disel филтри ремъци, филтър купе,въздушен, водна помпа агренаж всичко съм сменил и имам табличка с дати и км. За горивен филтър никога не съм се сещал ( не са ми и предлагали когато съм обслувал автомобила) и даже не знам къде се намира! Случайно се зачетох в една тема тука и ми светна, че може би и аз имам такова нещо и то също се сменя.Марка цена някой може ли да ми каже

        Коментар


          #5
          9/10 кинта и твоя случай е потресаващ Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 , като го смениш ,ако не е проблем го срежи и снимай .

          Коментар


            #6
            Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 филтър на 150к че може и повече наистина трябва да го снимаш разрязан,и друго колата не ти ли гори много?Аз моя си го сменям с смяна на масло на 9-10к километра

            Коментар


              #7
              benzol написа:
              Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 филтър на 150к че може и повече наистина трябва да го снимаш разрязан,и друго колата не ти ли гори много?Аз моя си го сменям с смяна на масло на 9-10к километра
              Не съм я забелязал да гори повече от обикновено ( не че имам база за сравнение) 8 градско 6 и малко извън.Днеска звъннах на майстора си след като го изчаках да се смее 2 минути и му отговорих на въпроса тя тази кола пали ли въобще? Ми каза да мина Понеделник да го смени. Единствено от два три дена когато колата престой, примерно на сутринта не пали от първия път тоест запалва и на 2-рата секунда гасне, после като опитам пак да запаля пали от четвърт оборот ..... Това ме озадачава малко... Един път като стартира и няма проблеми пробвах 10 пъти гасих и палих и няма проблем само като престои 7 - 8 часа го прави, сутрин и на тръгване от работа. Налях една "държавна" нафта 20 литра и може да е от нея!Ще видя какво пишат из форума и ще я разредя с малко от OMV нафтичка да видим дали е от това. Може ли да е въздух в маркуча?Относно филтъра и аз съм любопитен.P.S. - Не се отнасям небрежно към колата просто до преди 2 дена не знаех даже, че и дизелите имат филтри нали имат цедка на помпата както и да е......

              Коментар


                #8
                като смениш филтъра и паленето сутрин ако не се оправи може да не задържа вакума и нафтата да се връща обратно,пробвай сутрин преди да запалиш да напомпаш с крушата и виж как ще е паленето.

                Коментар


                  #9
                  benzol написа:
                  като смениш филтъра и паленето сутрин ако не се оправи може да не задържа вакума и нафтата да се връща обратно,пробвай сутрин преди да запалиш да напомпаш с крушата и виж как ще е паленето.
                  Колега къде е тази "круша" това да не е като на жигулито дето помпахме едно като палец при двигатела за да запали

                  Коментар


                    #10
                    KPSS написа:
                    benzol написа:
                    като смениш филтъра и паленето сутрин ако не се оправи може да не задържа вакума и нафтата да се връща обратно,пробвай сутрин преди да запалиш да напомпаш с крушата и виж как ще е паленето.
                    Колега къде е тази "круша" това да не е като на жигулито дето помпахме едно като палец при двигатела за да запали
                    да за подкачване на нафта там където пише "круша" помпа се докато стане твърдо
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря колега утре ще "барам" крушата

                      Коментар


                        #12
                        Едно уточнение: Не всички дизели я имат. Аз съм с ТД100 и нямам "круша".
                        Fiat Bravo 1.9 TD100

                        Коментар


                          #13
                          Нямам "круша" за подкачване на гориво.Тази сутрин пак го направи запалих я изгасна и пак като завъртях от раз запали.Точно гориво не и достига ще Ви пиша като го сменя, дали ще се оправи.направих няколко снимки:
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                            #14
                            sa6obravoto написа:
                            Едно уточнение: Не всички дизели я имат. Аз съм с ТД100 и нямам "круша".
                            Чопнали са ти я И аз съм с ТД100 и си има "ориджинал" круша. Е тая на снимката е точно моята По сервизите обичат да ги махат, че да ходиш да плащаш за обезвъздушаване.
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #15
                              Абсолютно съм убеден че не всички излизат с круша от завода - ако има такива които излизат със
                              ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                              ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                              Коментар

                              Working...
                              X