Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.9тд 100коня брава не пали добре топла като престои

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега ти може да имаш подобен на мен проблем....описал съм го в тази тема / може и да си я чел вече/ - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=101027Та искам да ти кажа, че аз нямам прозрачен маркуч и круша, но последната ми диагноза е маркучи ... между филтър и гнп.. утре ще опитвам и ще пиша. Те са едни профилирани и със специфични накрайници , но мисля да ги сменя с обикновени прозрачни, та хем да гледам.Успех.
    Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

    Коментар


      #17
      Резултата след пробата е неясен след пробата все още. Ето какво се случи: на горещ двигател смених маркуч от металната тръбичка до филтър вход; маркуч от филтър изход до гнп вход и едно малко парче от гнп изход до тройника свързващ връщащата от дюзите нафта и маркуч който влиза пак във филтъра. Невероятно, но колата запали както си беше гореща и видях как огромни порции въздух влизат в гнп-то и излизат като ситни жълти балони / на практика пяна/от изхода.. ..това което ми направи силно впечатление е, че тези порции въздух / нарекох ги големи, защото бяха с дължини от 20см на маркуч с вътрешно фи 6мм/ по никакъв начин не накараха мотора да се загаси или потрепери... никаква неравномерна работа. До тук добре. След като поработи малко, по форсирах и сметнах че няма въздух изгасих. Гледам и чакам да видя дали ще смукне от нейде въздух. След няколко мин. се появи едно балонче. Започнах да мърдан снадките навсякъде и проблемна според мен се оказа тази където един пластмасов тройник влиза във филтъра. Има два опръстена които осигуряват херметичността и докато ги разглеждах върху тройника нафтата с бясна скорост тича към резервоара.... но забележете по коя магистрала... по тази за входяща нафта. Докато се нагледам, начудя и поставяне тройника на мястото при опита да запаля...вече няма никой. Накарах баща ми да стартира двигателя, за да гледам и виждам как ту нафта ту въздух постъпват в гнп-то. Не пали...купувам два нови опръстена и ги слагам. Въртяхме почти до падане на акумулатора, но пак не запали.... всъщност два пъти пали и гасне на момента.Ако някой се е сблъсквал с нещо такова моля да помага....Не знам има ли нещо като клапанче в този пластмасов тройник или не..... но нещо не му е читава работата. После ако остане време ще я дръпна да запали, че сега ми я няма другата кола...Интересно защо на дърпане пали от 10 м, а с як акумулатор и яко въртене не иска????
      Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

      Коментар


        #18
        Имах същия проблем преди време - студена сутрин пали от четвърт, като загрее не иска. Също като теб смених горивопровода с прозрачен. Нито въздух нито нищо и топла не искаше и не искаше да запали, докато не смених така наречената круша. В нея си има 2 клапанчета, които държат нафтата да не се връща. С времето конусите се вкопават в отворите от където минава нафта и просто престават да задържат. На мен ми излезе около 20 лв. Бих ти препоръчал също да си върнеш старите маркучи или да си купиш нови такива - дебелостенни, защото при затягане на скобите, тънкостенните просто се прекълцват и е възможно пак да попадне въздух по системата. От година не съм пипал там и с така описаните методи и пособия не съм имам проблеми. Ти си решаваш дали да опиташ. Успех

        Коментар


          #19
          Luss написа:
          Имах същия проблем преди време - студена сутрин пали от четвърт, като загрее не иска. Също като теб смених горивопровода с прозрачен. Нито въздух нито нищо и топла не искаше и не искаше да запали, докато не смених така наречената круша. В нея си има 2 клапанчета, които държат нафтата да не се връща. С времето конусите се вкопават в отворите от където минава нафта и просто престават да задържат. На мен ми излезе около 20 лв. Бих ти препоръчал също да си върнеш старите маркучи или да си купиш нови такива - дебелостенни, защото при затягане на скобите, тънкостенните просто се прекълцват и е възможно пак да попадне въздух по системата. От година не съм пипал там и с така описаните методи и пособия не съм имам проблеми. Ти си решаваш дали да опиташ. Успех
          Здравей. Аз круша нямам фабрично, но явно е време да й сложа, за да приключвам всички възможни идеи и варианти. Аз обаче не разбрах нещо... казваш , че не си имал въздух в системата, а само тези клапанчета са били развалени. Те не държали нафтата...от къде е дошъл въздуха в системата. Да не просто като си сменил крушата да си оправил нейните снадки към системата и с това да си решил проблема? Поздрави.
          Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

          Коментар


            #20
            Здрасти. Може би и в съединенията да е имало проблем, но след смяната само на крушата пак от време на време го правеше този номер. Като смених вече и маркучите всичко се оправи. И нали ти казах, само дебелостенен маркуч и грамотно затягане на скобите му е майката. Пиши като приключиш.

            Коментар


              #21
              днес си направих опит като я гася давам газ до 2500 оборота и въртя ключа ...два пъти вече след това паля без проблем ,но само времето ще покаже

              Коментар


                #22
                Решението на въпроса е нова помпа .Сега колата нито мени обороти ,пали си при всяко едно положение

                Коментар

                Working...
                X