Колега ти може да имаш подобен на мен проблем....описал съм го в тази тема / може и да си я чел вече/ - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=101027Та искам да ти кажа, че аз нямам прозрачен маркуч и круша, но последната ми диагноза е маркучи ... между филтър и гнп.. утре ще опитвам и ще пиша. Те са едни профилирани и със специфични накрайници , но мисля да ги сменя с обикновени прозрачни, та хем да гледам.Успех.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.9тд 100коня брава не пали добре топла като престои
Collapse
X
-
Резултата след пробата е неясен след пробата все още. Ето какво се случи: на горещ двигател смених маркуч от металната тръбичка до филтър вход; маркуч от филтър изход до гнп вход и едно малко парче от гнп изход до тройника свързващ връщащата от дюзите нафта и маркуч който влиза пак във филтъра. Невероятно, но колата запали както си беше гореща и видях как огромни порции въздух влизат в гнп-то и излизат като ситни жълти балони / на практика пяна/от изхода.. ..това което ми направи силно впечатление е, че тези порции въздух / нарекох ги големи, защото бяха с дължини от 20см на маркуч с вътрешно фи 6мм/ по никакъв начин не накараха мотора да се загаси или потрепери... никаква неравномерна работа. До тук добре. След като поработи малко, по форсирах и сметнах че няма въздух изгасих. Гледам и чакам да видя дали ще смукне от нейде въздух. След няколко мин. се появи едно балонче. Започнах да мърдан снадките навсякъде и проблемна според мен се оказа тази където един пластмасов тройник влиза във филтъра. Има два опръстена които осигуряват херметичността и докато ги разглеждах върху тройника нафтата с бясна скорост тича към резервоара.... но забележете по коя магистрала... по тази за входяща нафта. Докато се нагледам, начудя и поставяне тройника на мястото при опита да запаля...вече няма никой. Накарах баща ми да стартира двигателя, за да гледам и виждам как ту нафта ту въздух постъпват в гнп-то. Не пали...купувам два нови опръстена и ги слагам. Въртяхме почти до падане на акумулатора, но пак не запали.... всъщност два пъти пали и гасне на момента.Ако някой се е сблъсквал с нещо такова моля да помага....Не знам има ли нещо като клапанче в този пластмасов тройник или не..... но нещо не му е читава работата. После ако остане време ще я дръпна да запали, че сега ми я няма другата кола...Интересно защо на дърпане пали от 10 м, а с як акумулатор и яко въртене не иска????Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!
Коментар
-
Имах същия проблем преди време - студена сутрин пали от четвърт, като загрее не иска. Също като теб смених горивопровода с прозрачен. Нито въздух нито нищо и топла не искаше и не искаше да запали, докато не смених така наречената круша. В нея си има 2 клапанчета, които държат нафтата да не се връща. С времето конусите се вкопават в отворите от където минава нафта и просто престават да задържат. На мен ми излезе около 20 лв. Бих ти препоръчал също да си върнеш старите маркучи или да си купиш нови такива - дебелостенни, защото при затягане на скобите, тънкостенните просто се прекълцват и е възможно пак да попадне въздух по системата. От година не съм пипал там и с така описаните методи и пособия не съм имам проблеми. Ти си решаваш дали да опиташ. Успех
Коментар
-
Luss написа:Имах същия проблем преди време - студена сутрин пали от четвърт, като загрее не иска. Също като теб смених горивопровода с прозрачен. Нито въздух нито нищо и топла не искаше и не искаше да запали, докато не смених така наречената круша. В нея си има 2 клапанчета, които държат нафтата да не се връща. С времето конусите се вкопават в отворите от където минава нафта и просто престават да задържат. На мен ми излезе около 20 лв. Бих ти препоръчал също да си върнеш старите маркучи или да си купиш нови такива - дебелостенни, защото при затягане на скобите, тънкостенните просто се прекълцват и е възможно пак да попадне въздух по системата. От година не съм пипал там и с така описаните методи и пособия не съм имам проблеми. Ти си решаваш дали да опиташ. УспехНе ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар