Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Jtd-то почна да придърпва и да лашка ката каруца :)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    sherybedrock написа:
    не ги сменям на своя глава.карам в сервиз- тестват се и сменям.утре отивам в София да видя какво ще ми сервират този път.
    колега погледни темата:чат за срещи в София-разбери се с някой колега да направи диагностика по този начин ще си спестиш доста главоболия и ПАРИ
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #32
      сам си си отговорил на 50процента.сваляш регулатора и след това палиш лесно 1 път.търси в него проблема.как са му о-пръстените на регулатора.както си тръгнал ще си купиш нова кола.

      Коментар


        #33
        колата почна да гасне в движение.някой да има регулатор за проба?

        Коментар


          #34
          при въртене на стартер прави макс 80 бара

          Коментар


            #35
            Със тези 80 бара няма да запали.Сега ще ти изредя възможните причини да не вдига налягане:1.Проблем в дюза или дюзи -тук може да се направи теста за обратното гориво,но при положение че намериш начин да я запалишОбикновенно с помоща на спрей се случва а при теб дали ще се случи е въпрос на това дали докато е на спрей ще вдигне налагане в рейката.2.Проблем във регулатора - тук няма как да разберш освен със смяна със работещ.Аз тук съм си направил нещо за да го преценя от вън дали оспява да задържи3.Проблем във ГНП - тук също без диагностика е трудно да стигнеш до истината,но със помоща на ФЕС може да се прецени дали помпата успява да си направи това което иска от нея компютъра4.Проблем във захранването със гориво -тук е що годе лесно,трябва да се измери налягането на помпата от резервоара и какво го подържа по време на работа(успоредно свързване със тройник).Запрятай ръкави и действай.Успех!

            Коментар


              #36
              specialista написа:
              Със тези 80 бара няма да запали.Сега ще ти изредя възможните причини да не вдига налягане:1.Проблем в дюза или дюзи -тук може да се направи теста за обратното гориво,но при положение че намериш начин да я запалишОбикновенно с помоща на спрей се случва а при теб дали ще се случи е въпрос на това дали докато е на спрей ще вдигне налагане в рейката.2.Проблем във регулатора - тук няма как да разберш освен със смяна със работещ.Аз тук съм си направил нещо за да го преценя от вън дали оспява да задържи3.Проблем във ГНП - тук също без диагностика е трудно да стигнеш до истината,но със помоща на ФЕС може да се прецени дали помпата успява да си направи това което иска от нея компютъра4.Проблем във захранването със гориво -тук е що годе лесно,трябва да се измери налягането на помпата от резервоара и какво го подържа по време на работа(успоредно свързване със тройник).Запрятай ръкави и действай.Успех!
              начин за запалване има и той е много лесен-на скорст не му трябват никакви спрейчета(недай си боже пръсне повече и "салатата" е готова)
              Bravo 1.9d 97г

              Коментар


                #37
                правихме теста с обратната нафта и една от дюзите връщаше повече нафта.свалихме я и я качихме на стенд и беше в нормите.странното е,че като сваля регулатора и го върна обратно колата пали.утре пак ще се занимавам с тая кола и ще видиме

                Коментар


                  #38
                  добре как мога да преценя регулатора дали е читав?имам вече 5 регулатора.това нещо няма ли как да се замери.как го преценяш отвън?

                  Коментар


                    #39
                    ще купуваме от теб регулатори.провери си помпата в резервоара и пробвай с друг регулатор.с 80 бара няма палене.поне си се насочил вече че проблема идва от ниско налягане

                    Коментар


                      #40
                      nsn написа:
                      specialista написа:
                      Със тези 80 бара няма да запали.Сега ще ти изредя възможните причини да не вдига налягане:1.Проблем в дюза или дюзи -тук може да се направи теста за обратното гориво,но при положение че намериш начин да я запалишОбикновенно с помоща на спрей се случва а при теб дали ще се случи е въпрос на това дали докато е на спрей ще вдигне налагане в рейката.2.Проблем във регулатора - тук няма как да разберш освен със смяна със работещ.Аз тук съм си направил нещо за да го преценя от вън дали оспява да задържи3.Проблем във ГНП - тук също без диагностика е трудно да стигнеш до истината,но със помоща на ФЕС може да се прецени дали помпата успява да си направи това което иска от нея компютъра4.Проблем във захранването със гориво -тук е що годе лесно,трябва да се измери налягането на помпата от резервоара и какво го подържа по време на работа(успоредно свързване със тройник).Запрятай ръкави и действай.Успех!
                      начин за запалване има и той е много лесен-на скорст не му трябват никакви спрейчета(недай си боже пръсне повече и "салатата" е готова)
                      Пич стига с този гаражен фолклор!!! От както се помня ги ползвам когато има нужда от тях,на всякакви двигатели(бензин,дизел,газ).Те за това са създадени от доста по умни глави!!! Я ми кажи като наредиш колбите да събираш излишното тогава ли ще я теглиш??? Имам толкова богат опит в тая тема че няма да ме впечатлиш със нищо,повярвай ми! А пък който го е страх от мечки нали знаеш ....Поздрави!

                      Коментар


                        #41
                        ами за агренаж никой не се сети а :Д:Д:Д ами ако не му е зацепена помпата като хората :Д да е мръднал зъб ... полото на майками беше станало така варта 1 мин докато запали .... и като запали огромен облак дим отзаде .... отидох при един приятел майстор и я оправи зацепи ремъка както тряа и са пали като като голф 2 1.6 D

                        Коментар


                          #42
                          К’во казà... Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Полото на майка ти с JTD ли е?

                          Коментар


                            #43
                            Абе човека не знае,че тия помпи не се синхронизират с валовете.
                            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                            Коментар


                              #44
                              FGRC написа:
                              Абе човека не знае,че тия помпи не се синхронизират с валовете.
                              затова като не знае да си мълчи,защото може да подведе някой,а и става смешенфорума е знаещите да помагат,а незнаещите да се учат
                              Bravo 1.9d 97г

                              Коментар


                                #45
                                точно.ваговете с дъртите синхронизирани помпи нямат нищо общо

                                Коментар

                                Working...
                                X