Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Jtd-то почна да придърпва и да лашка ката каруца :)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    100 % е ниско налягането,но от какво е ниско?

    Коментар


      #17
      От помпите.Впрочем за каква кола става въпрос.Погледни и електриката.Нещо май ти куца диагностиката.
      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

      Коментар


        #18
        фиат браво жтд 105.това ми е втора помпа.колата като запали не гасне.

        Коментар


          #19
          Диагностика по време на възникване на проблемите.Почистиха ли регулатора,качествени ли са ти филтрите,измериха ли налягането на помпата в резервоара.Тези инжектори дето ги сменяш сигурен ли си,че са добри.Затапени ли са евроглупостите/ЕГР/.
          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

          Коментар


            #20
            borisov написа:
            фиат браво жтд 105.това ми е втора помпа.колата като запали не гасне.
            сваляш регулатора,чистиш му цедката и сменяш задължително горивния филтър
            Bravo 1.9d 97г

            Коментар


              #21
              регулатора е чисто нов и е без цедка.филтъра е нов и го сменям за 10 път.резервоара е чист като момина сълза.все от 12 дюзи 4 трябва да са ОК.

              Коментар


                #22
                еге е изхвърлен отдавна.

                Коментар


                  #23
                  Търси проблема в електрониката и компютъра на колата,виж и турбото все пак.Помпата в резервоара качва ли достатъчно налягане.Има нещо сбъркано в цялата работа.
                  Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                  Коментар


                    #24
                    утре ще ходя до един сервиз и се надявам да има резултат.

                    Коментар


                      #25
                      бях при един майстор днес и каза,че дюзите са ми наред.но колата все още пали трудно.влияе се от свалянето на регулатора и първото палене след слагането е нормално.

                      Коментар


                        #26
                        купих и хов горивен филтър,сложих го и колата запали нормално.изгасих я и като опитах да я запаля-няма палене.

                        Коментар


                          #27
                          borisov написа:
                          регулатора е чисто нов и е без цедка.филтъра е нов и го сменям за 10 път.резервоара е чист като момина сълза.все от 12 дюзи 4 трябва да са ОК.
                          каква марка е регулатора?по какъв метод/начин установяваш че дюзата за нищо нестава?
                          Bravo 1.9d 97г

                          Коментар


                            #28
                            регулатора е бош и е купен нов преди 15000км.в бош сервиза на околовръстното в София ми казаха така.дадох 120 лв,за да ги тестват

                            Коментар


                              #29
                              borisov написа:
                              купих и хов горивен филтър,сложих го и колата запали нормално.изгасих я и като опитах да я запаля-няма палене.
                              Съжалявам за неволите ти пич! Ако за всички 12 дюзи и 2 помпи си дал пари значи си ги дал на вятъра.Не може да даваш пари за нещо което няма как да изпиташ.За съжаление се въртиш в кръг и без помоща на техника няма да разбереш какво и е на колата.Не на майтап ти казвам ако смяташ да я палиш с бензин ,обади се аз ще я прибера на сигурно място :D Изгоряла за скраб и 200 лв. няма да вземеш

                              Коментар


                                #30
                                не ги сменям на своя глава.карам в сервиз- тестват се и сменям.утре отивам в София да видя какво ще ми сервират този път.

                                Коментар

                                Working...
                                X