а червена лампа наподобяваща дюза светва ли.не вярвам да не записва грешка,а това за което се сещам и е най-логично е да е лош контакт в потенциометъра на педала на газта
колата започна да пали супер трудно.като запали,работи добре,но при ускорение придърпва.сигурно не може да направи налягане в рейката и затова пали трудно.според мен е от дюзите или от помпата
това жтд ми отрови животеца закарах го в бош сервиз,казаха ми,че 2-ра дюза за нищо не става.тъй като ми искаха 400 лв за рециклиране си я взех счупена.купих си друга дюза,смених я и колата се оправи.след 1000 км,същата история.смених 2,3 дюза,но на другите цилиндри.сега пак пали грозно като е загряла.странното е,че не записва никакви грешки.нямам програма с която да гледам живи данни,а ми писна да им давам на ти по сервизите грешни пари за поглеждане.дали цялата работа не идва от гумичките на регулатора?трябва ми някой пич,който си разбира от работата.
здрасти нека да се включат разбирачитеколата пали трудно.свалям регулатора,връщам го обратно.паля -нормално,гася мотора и се опитвам да запаля отново,но пали след 1 мин въртене.на скорост пали веднага.до сега съм сменил 12 дюзи и 2 помпи и съм на път да я запаля с една туба бензин!Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем нека да сподели мнение
както си тръгнал ,може и за нова кола пари да хвърлиш.закачи я на диагностика и виж какво се случва при въртене на стартер.с една дума трябва да си намериш свестен сервиз
здрасти нека да се включат разбирачитеколата пали трудно.свалям регулатора,връщам го обратно.паля -нормално,гася мотора и се опитвам да запаля отново,но пали след 1 мин въртене.на скорост пали веднага.до сега съм сменил 12 дюзи и 2 помпи и съм на път да я запаля с една туба бензин!Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем нека да сподели мнение
не съм разбирач но предполагам че мога да се включа :D направи диагностика и виж какво налягане имаш докато въртиш на стартер
Коментар