Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с оборотите фиат стило мултиджет.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с оборотите фиат стило мултиджет.

    Здравейте колеги! Имам проблем с оборотите който е следният : когато колата е в движение всичко е ок. Когато се наложи да се спира и изключа от скорост всичко пак е ок. В момента в който колата спре оборотите падат с 10-20 след което пак се покачват до нормалните. Възможно и е проблема да идва от маркуча който влиза под въздушния филтър мисля, че се води резонато или нещо от сорта. Тъй като при мен е запушен, а въпросния резонатор го няма. На диагностика всичко е в наред. Дали този маруч оказва някакво влияние за моя проблем. Благодаря предварително!

    #2
    10-20 или 100-200
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #3
      10-20 оборота може би и да са най-много 30. Но в никакъв случай 100-200. Четох темата за въпросния резонатор, нека кажат и колегите с запушен такъв имат ли проблем с оборотите когато спират. Дали пък има някакъв недостиг на въздух. А може би и съм се насочил в грешна посока, днес забелязах, че ми изпуска компресия от дюзата на първи цилиндър, не е много, но все пак има. Ще закарам колата да регулират всички дюзи и да ги нагласят да подават гориво както трябва.

      Коментар


        #4
        E с какво хващаш спад на оборотите с 10-20.... Това ня око и няма как да стане, а дори и на слух и то при положение че си познаваш двигателя отлично.То това и на диагностика да го гледаш пак си минава в рамките на нормалното да има някакви минимални колебания по време на работа на двигателя на празен ход.
        Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
        ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

        Коментар


          #5
          Ок. Може и да не са толкова въпросните колебания в оборотите, но на оборотомера се хващат доста лесно, пък и се усеща по работата на двигателя. Както казах по-нагоре от дюзата на първи цилиндър имам лошо уплътняване. Ще оставя колата за да ги тестват всички дюзи, ако се наложи реглаж и корекции. Надявам се след това всичко да бъде ок. Ще ви държа в течение какво се случва. А между другото бях написал по-нагоре, че ми липсва резорнаторната кутия под въздушния филтър, някой знае ли какво количество въздух събира и дали ще бъде фатално ако си направя някаква кутия в която да свържа маркуча след дебитомера. Благодаря!

          Коментар

          Working...
          X