Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo 1.9 JTD 99' първо обслужване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Bravo 1.9 JTD 99' първо обслужване

    Здравейте, сдобих се с въпросното Браво, нов внос от северна Италия, на реални 166 000 километра, с действащ катализатор.Запитването ми към вас е какво е добре да му сменя при първото обслужване, знам за масла, ремъци, ролки, филтри. Но има ли нещо друго, което ми обягва, защото ми е първи Фиат и като цяло първи дизел.И ако може да ми дадете ориентировъчни цени на частите и евентуално в кой сервиз е най-добре да отида. От град Пловдив съм.Потърсих подобни теми, но намерих такива от преди 5-6 години.

    #2
    Re: Fiat Bravo 1.9 JTD 99’

    Bane написа:
    Здравейте, сдобих се с въпросното Браво, нов внос от северна Италия, на реални 166 000 километра, с действащ катализатор.Запитването ми към вас е какво е добре да му сменя при първото обслужване, знам за масла, ремъци, ролки, филтри. Но има ли нещо друго, което ми обягва, защото ми е първи Фиат и като цяло първи дизел.И ако може да ми дадете ориентировъчни цени на частите и евентуално в кой сервиз е най-добре да отида. От град Пловдив съм.Потърсих подобни теми, но намерих такива от преди 5-6 години.
    Ако имаш излишни пари сменявай каквото се сетиш, но според мен това което си изредил е достатъчно на първо време.
    Fiat Marea HLX TD100 98г.

    Коментар


      #3
      А нещо за цените?

      Коментар


        #4
        Колега, задаваш въпроси за 3 различни раздела в едно мнение. Освен това - заглавието на темата е доста безсмислено. Можеше да напишеш просто "Кола" със същия успех и смисъл. Кажи ми поне една основателна причина да не ти метна темата в коша? За да не кажеш, че се заяждам, ще ти кажа - добре е да смениш абсолютно всичко, което може да се смени, с ново. Това значи:- ангренажен - комплект- пистов ремък - комплект- масло и филтър- всички други филтри- накладки- дискове- спирачни маркучи- спирачна течност- барабани- челюсти- антифриз- хидравлична течност- всички лампиДали ще смениш всичко - ти ще си решиш. За сервизи - погледни в съответния раздел. Има достатъчно отзиви. И си редактирай заглавието, моля!

        Коментар


          #5
          препорачително - датчик колянов вал,да непочне да гасне топла и да непали след това и ароматизатора
          Bravo 2.0 Multijet 165 2009

          Коментар


            #6
            danzel-jtd написа:
            препорачително - датчик колянов вал,да непочне да гасне топла и да непали след това и ароматизатора
            Това ли се води импулсен датчик?

            Коментар


              #7
              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=57159-това е твоя майстор
              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

              Коментар


                #8
                Благодаря на всички за помощта. Колата вече е обслужена, ето и няколко снимки.http://alfa.kachi-snimka.info/images...2w.jpgИмам и едно запитване. Значи като мина през някоя дупка или като карам по паваж, стрелката на температурата прави каквото си поиска. Майстора, които ми обслужи колата, каза че всичко си и работи нормално, да не се шашкам толкова от това и ми препоръча да отида при негов познат, който се занимава с табла да ми го оправи. Работата е там, че съм до късно на работа и скоро няма да ми остане време. Можете ли да ме насочите, евентуално как да отворя таблото и да прегледам дали няма нещо разхлабено или по-добре да отида на майстор?

                Коментар


                  #9
                  http://storage.fiat-bg.org/Books/Bra...mpdial_2.pdfВ "ЧЗВ" има тема за сваляне на табло, а този файл показва конкретно какво се прави при подскачаща стрелка на температурата. Само дето е на някакъв странен езк, ама картинките са ясни.

                  Коментар


                    #10
                    Благодаря за бързия отговор.

                    Коментар

                    Working...
                    X