Привет, Колеги! :D Предстои ми да сменям ролка и ремък /пистов/ който върти помпа и генератор.Но, проблема е твърде тясното постранство дето се намира ролката, и от огледа ,стигнах до извода, че без откачване на тампона на двигателя,няма да мога да я сменя.Моля ако някой е сменял , да сподели как е подходил.Моля, Колеги които карат ,или са сменя ли ролка на този модел Фиат, да вземат отношение.Колата е Фиат Палио комби с 1,7тд мотор!- Благодаря, за вниманието!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за смяна на ролка на пистов ремък!
Collapse
X
-
jenti написа:Пробвай за начало да свалиш гумата и пластмасовия подкалник и може и да успееш да бръкнешFiat palio 1.7td
Коментар
-
BO написа:Тампона се маха заради ремъка на климатика.Всичко друго си става нормално.Пробва ли с лула?Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Ми мойто не е като при теб но общото е липсата на място.При мене може да влезе само ключ няма място за друго.Тампона се сваля лесно ,но първо подпираш двигателя с крик така че да можеш да си нагласяш височината му,надигаш двигателя леко така че да освободиш тампна от напрежение и тогава развиваш болтовете.После как и с какво се действа при теб незнам,аз коментирах мойта.Fiat Palio Weekend JTD80
Коментар
-
milko05 написа:Ми мойто не е като при теб но общото е липсата на място.При мене може да влезе само ключ няма място за друго.Тампона се сваля лесно ,но първо подпираш двигателя с крик така че да можеш да си нагласяш височината му,надигаш двигателя леко така че да освободиш тампна от напрежение и тогава развиваш болтовете.После как и с какво се действа при теб незнам,аз коментирах мойта.Fiat palio 1.7td
Коментар
-
И така Колеги, смених въпросната ролка и ремък, без да откачвам от тампона двигателя. На снимката дето съм оградил, развих двата болта с шестотен 6-ца с сферична глава, и свалих планката заедно с ролката, но преди това естествено откачих ремъка на климатика ,за да мога да сваля пистовия ремък.Процедурата ми отне някъде към час и тридесет минути най-много, като 20 минути оглеждахме,и омувахме как да го свалим. :D Не знам как е при другите модели на Фиат, но определено всичко е така наблъскано, че за да стигнеш до дадена част,трябва да се подхожда с финест и СПОКОЙСТВИЕ и най-вече с подходящи инструменти.За съжаление снимки не можах да направя, поради цапаницата до лакти, но мисля че това е достатъчно от снимката от EPER-а, със синьо съм оградил въпросната планка и двата болта.Така, планката заедно ролката я извадих между носача и двигателя, а ремъка от горе, монтажа стана, по реда ,както я разглобих..... :DFiat palio 1.7td
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар