Здравейте. Голям проблем. Чудя се как прекосих цялата страна вчера. От няколко дни или повече от седмица шумът на двигателя се промени. Вибрациите се увеличиха. Чуваше се някакво тракотене, което се усилва с подаване на газ. Сякаш от помпата идва шумът, но нямам идея дали е от нея. Най-малкото на отворен капак там е най-шумно. Наскоро смених там някакво уплътнение, откъдето течеше нафта, но този проблем с шума го нямаше тогава. В две от гнездата на дюзите има насъбрана доста нафта. Когато съм в купето, шумът се чува отляво. И жена ми на задната седалка така го определя. Гнездата с нафта са точно от лявата страна откъм шофьорското място. Днес на студено колата не запали. Дава контакт, но стартера не завърта. И преди съм имал проблеми с паленето заради въздух и зная какво е да чагърта докато захапе гориво, но сега никакъв механичен отговор няма при опит за запалване.Ако може да хвърлите някоя идея преди да я закарам някъде. Благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Драстично променен шум на мотора. Накрая спря да пали.
Collapse
X
-
Сто на сто ще се проверява. Сетих се, че вчера по средата на пътя спряхме за малко, че се притеснихме и видях, че течеше нещо точно от там, където изпускаше преди време семеринга на ГНП - под дясната част на двигателя . Не съм сигурен дали е нафта ... може ли при ползването на климатика да тече конденз?Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан
Коментар
-
steam написа:Сто на сто ще се проверява. Сетих се, че вчера по средата на пътя спряхме за малко, че се притеснихме и видях, че течеше нещо точно от там, където изпускаше преди време семеринга на ГНП - под дясната част на двигателя . Не съм сигурен дали е нафта ... може ли при ползването на климатика да тече конденз?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Течовете не могат да попречат на завътането на ДВГ.Дано да е нещо с ел.инсталацията, в другия случай не мн.на добре.....дано да е от стартера де.Не искам да те плаша, но провери да я бутнеш колата когато е изгасена и с вкл.5 предавка и виш дали ще се завърти мотора, ако не лошо.Успех!Fiat Punto 1,7 td
Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG
Коментар
-
Снощи когато дойдоха да ме издърпат, се оказа, че на другата кола ѝ я няма ухото за закачване на куката ... и тъкмо да се връща човекът за друга кола, пробвах и от 3 - 5-тия път запали. Тази сутрин пред сервиза запали от раз. Резултатът беше, че майсторът ме върна. Пак се чува някакво триене и тракане от ляво, но не ми обърнаха повече внимание. Иначе е добре двигателя .. има си мощност, дърпа както трябва.Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан
Коментар
-
Еми май нямаш избор освен да я караш така докато се вдигне мъглата.Може да е съвпадение от няколко причини.Аз лично мисля че тракането и трудното палене не са свързани.Единствената обща причина може да е в случай на останал постоянно зацепен бендикс на стартера към маховика и той да се върти постоянно при работа на ДВГ т.е да шуми и да отказва да върти, ама не ми се вярва щото до сега да си му таковал майката на стартера.......За паленето-свещи, въздух и т.н. За тракането-биелен болт, клапани, прескочил зъб на ангренажа (макар последните да оказват влияние на мощността на мотора).....Fiat Punto 1,7 td
Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG
Коментар
-
Оставих я при един майстор, от който имам много добри спомени Никакъв шум не "видя" ... ама си и нямаше. Казах му да я остави хубаво да изстине. Няма как да ми се привижда, след като и жена ми чува също че има такъв. В купето е два пъти по-шумно. Ще пиша по-късно за резултата.Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан
Коментар
-
На мен по някога ми "трака" аксиалния лагер на съединитела, но при натискане на педала звука изчезва и като го пусна не се появява отново. Да не би и при теб шума да идва от там ? По принцип това няма нищо общо с паленето, но до колкото разбирам, двата проблема не са се появили едновременно ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар