Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пак ми се губи антифриза :(

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пак ми се губи антифриза :(

    Като си купих колата преди 2 години и смених антифриза почна да изчезва.Сипах му една добавка и почти спря да се губи- на година по половин литър доливах.Сега видях че в казанчето е станало много кал от добавката и го свалих, измих и подмених половината течност с вода и пак почна да се губи доста вода.Радиаторчето на парното го гледах- няма никакви следи от теч.По водния радиатор само по ръбчето на 2 те най горни тръби има следи от мокро, но е съвсем малко и не мисля че се губи от тамПо ръба където уплътнява капачката на казанчето има една неравност и ми се струва че от там изпуска по малко пара- бях му вързал едно парцалче около капачката и след дълго каране беше леко влажно.Забелязах че има тръби с антифриз към ЕГР клапана отзад. Възможно ли е от там да се губи?Варианта да влиза в цилиндрите го изключвам защото мисля че ако имаше пробив за 30 000 км отдавна да е издухал гарнитурата.Дайте някаква идея къде отива водата без да оставя следи?Или препоръчайте някой сервиз с някакъв оцветител или подобно да каже със сигурност къде изчезва.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Значи ти виждаш от къде ти излиза антифриза и питаш от къде може да губиш?Нещо не ти разбирам въпроса.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      BO написа:
      Значи ти виждаш от къде ти излиза антифриза и питаш от къде може да губиш?Нещо не ти разбирам въпроса.
      Ами това е че не виждам къде отива.Количеството което изчезва би трябвало видимо да сълзи от някъде мисля.Това на ръба на радиатора ми се вижда нищожно и си мисля че ще сменя радиатора и ще се окаже че не е от там.От капачката ако бяха изтекли тия 200 грама вода парцала дето вързах трябваше да е мокър.
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        Виж водната помпа. Често текат от там тези 1.3 дизели. Тя се върти от пистовия ремък.

        Коментар


          #5
          infineon написа:
          BO написа:
          Значи ти виждаш от къде ти излиза антифриза и питаш от къде може да губиш?Нещо не ти разбирам въпроса.
          Ами това е че не виждам къде отива.Количеството което изчезва би трябвало видимо да сълзи от някъде мисля.Това на ръба на радиатора ми се вижда нищожно и си мисля че ще сменя радиатора и ще се окаже че не е от там.От капачката ако бяха изтекли тия 200 грама вода парцала дето вързах трябваше да е мокър.
          Ами то видимо ти сълзи, нали го виждаш на радиатора.Обикновено това сълзене най-често става, когато колата загрее и вдигне малко налягането на течността. Но сълзенето веднага се изпарява от нагорещения радиатор. А особено като го виждаш то със сигурност се губи от там.А и не мога пак да те разбера. Виждаш от къде тече, не правиш нищо (да смениш радиатора) и очакваш да не губиш антифриз. Пак казвам, не мога да те разбера какво искаш или очакваш.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #6
            не забравяй че течовете се увеличават при по-висока температура и обороти-сиреч като загрее и ти си караш,точно тогава губиш най-много антифриз,било то от помпа или водно съединение

            Коментар


              #7
              ivel написа:
              не забравяй че течовете се увеличават при по-висока температура и обороти-сиреч като загрее и ти си караш,точно тогава губиш най-много антифриз,било то от помпа или водно съединение
              Разглеждал съм го на канал както е загряла, никъде не виждам течове или мокро. Това на ръба на радиатора дето е мокро дори като е загрял е колкото глава на карфица и е само там.Има ли надежден оцветител за течове или нещо подобно?
              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
              FIAT БРАВО 1.2 16v
              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

              Коментар


                #8
                а при по-високи обороти

                Коментар

                Working...
                X