Здравейте нов съм във форума така че ако я има някъде темата се извинявам Проблема ми е следния както си вървеше колата изведнъж и паднаха оборотите и угасна помъчих я да запали,но уви не успя почаках 20-30 мин и запали но започна да се чува чукане/тракане в двг дадох на 1ва предавка но няма обороти и тръгва да гасне може ли да е от ангренажния ремък и ако е превъртял той има ли опасност от счупване на кобилици .Ангренажния ремък е опънат и не е хлабав . Мерси предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен шум от двг на палио 1.7 Weekend
Collapse
X
-
Прилича на поблем с датчика на коляновия вал. С каква помпа е този ДВГ ? JTD ли е или TD или само D ? Свети ли индикация по таблото за проблем в ДВГ, докато работи макар и зле ? Ангренажен ремък не превърта както си караш, а при резки промени в оборотите на ДВГ. На всичко отгоре, ако е от него, щом е угаснала в движение, едва ли ще успееш да запалиш отново. Тракането най-вероятно е от много голямо предварениеил иизобщо от проблем с горивоподаването.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Човека е писал какъв е мотора, именно 1,7......Но друг е въпроса с каква помпа е ,защото доколкото съм запознат ,помпата е бошова като моята талига. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Вече след март или май месец 2000год. слагат 1,9 дизеловия JTD.Но има и с помпа ЛУКАС на този 1,9 литров мотор.Но специално за 1,7 тд са с бошовски помпи, малко ме съмнява да има с лукас помпи, но всичко може да се очаква от бразилеца.... :DFiat palio 1.7td
Коментар
-
superfresh написа:Помпата е бош. А като погледнахме има само белег на коляновия вал никъде на др място няма белези. 1,7 е мотора ТД явно предишния собственик е правил нещо по мотора. може ли да е от дюзите? а по таблото си свети вс нормално няма аномалии а до тоя датчик къде се намира ?Прикачени файловеFiat palio 1.7td
Коментар
-
Ето тук има информация относно ангренажния ремък на твоя ДВГ http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=53635 А това на картинката е датчика. Трябва да има зъбчато колело зад шайбата за ангренажния ремък и датчика да е доближен до нея. Има ли авансаторен клапан на тая помпа ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Ето тук има информация относно ангренажния ремък на твоя ДВГ http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=53635 А това на картинката е датчика. Трябва да има зъбчато колело зад шайбата за ангренажния ремък и датчика да е доближен до нея. Има ли авансаторен клапан на тая помпа ?Fiat palio 1.7td
Коментар
-
super8 написа:Датчикът на коляновия вал не е такъв както е писал колегата по-горе. Датчика мисля че беше от горната страна на скоростната кутия с 2 болтчета завит 7 или 8. Но едва ли е от него. И аз съм за проверка на ангренажния ремък.Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Ако колегата е поне малко технически грамотен, ще намери датчика, дори да не със същия дизайн. Да не се вживяваме чак толкова :D Дал съм и линк към тема за ангренажния ремък, нека да провери и ще каже (ако има желание) дали там е проблема. Интересно защо е запалил ДВГ, след като е престоял 20 -тина минути, а не веднага ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
superfresh написа:така смених ремъците смених датчика и си е все така трака си и това е пали постоянно дюзите са добре незнам от какво може да е.Fiat palio 1.7td
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар