Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен шум от двг на палио 1.7 Weekend

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странен шум от двг на палио 1.7 Weekend

    Здравейте нов съм във форума така че ако я има някъде темата се извинявам Проблема ми е следния както си вървеше колата изведнъж и паднаха оборотите и угасна помъчих я да запали,но уви не успя почаках 20-30 мин и запали но започна да се чува чукане/тракане в двг дадох на 1ва предавка но няма обороти и тръгва да гасне може ли да е от ангренажния ремък и ако е превъртял той има ли опасност от счупване на кобилици .Ангренажния ремък е опънат и не е хлабав . Мерси предварително

    #2
    Интересно?! Белезите на място ли са,добре ли провери ?Ако там е Окей, тогава остава в помпата.Да но не е голям проблема, дано да е в помпата Колега,че ако е двигателя, май по -скъпо излиза ремонта.Но това ще кажат хората, с опит в ремонти на ГНП и двигатели.....
    Fiat palio 1.7td

    Коментар


      #3
      Прилича на поблем с датчика на коляновия вал. С каква помпа е този ДВГ ? JTD ли е или TD или само D ? Свети ли индикация по таблото за проблем в ДВГ, докато работи макар и зле ? Ангренажен ремък не превърта както си караш, а при резки промени в оборотите на ДВГ. На всичко отгоре, ако е от него, щом е угаснала в движение, едва ли ще успееш да запалиш отново. Тракането най-вероятно е от много голямо предварениеил иизобщо от проблем с горивоподаването.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #4
        Човека е писал какъв е мотора, именно 1,7......Но друг е въпроса с каква помпа е ,защото доколкото съм запознат ,помпата е бошова като моята талига. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Вече след март или май месец 2000год. слагат 1,9 дизеловия JTD.Но има и с помпа ЛУКАС на този 1,9 литров мотор.Но специално за 1,7 тд са с бошовски помпи, малко ме съмнява да има с лукас помпи, но всичко може да се очаква от бразилеца.... :D
        Fiat palio 1.7td

        Коментар


          #5
          Помпата е бош. А като погледнахме има само белег на коляновия вал никъде на др място няма белези. 1,7 е мотора ТД явно предишния собственик е правил нещо по мотора. може ли да е от дюзите? а по таблото си свети вс нормално няма аномалии а до тоя датчик къде се намира ?

          Коментар


            #6
            superfresh написа:
            Помпата е бош. А като погледнахме има само белег на коляновия вал никъде на др място няма белези. 1,7 е мотора ТД явно предишния собственик е правил нещо по мотора. може ли да е от дюзите? а по таблото си свети вс нормално няма аномалии а до тоя датчик къде се намира ?
            Има,има!!! :D
            Прикачени файлове
            Fiat palio 1.7td

            Коментар


              #7
              Ето тук има информация относно ангренажния ремък на твоя ДВГ http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=53635 А това на картинката е датчика. Трябва да има зъбчато колело зад шайбата за ангренажния ремък и датчика да е доближен до нея. Има ли авансаторен клапан на тая помпа ?
              Прикачени файлове
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #8
                Dido_Lyubenov написа:
                Ето тук има информация относно ангренажния ремък на твоя ДВГ http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=53635 А това на картинката е датчика. Трябва да има зъбчато колело зад шайбата за ангренажния ремък и датчика да е доближен до нея. Има ли авансаторен клапан на тая помпа ?
                Няма,няма!!! Любенов, недей бърка мотора с 1,9 литровия.Там може да имате всякви датчици за запалването, но при нашите нямааааа!!!! Има само клапан, който спира и пуска нафтичката към дюзите.А-а, има още един , който е острани на помпата,но той се води термо- клапан, така пище вкаталога за нашия модел ГНП.И ако мислиш че нещо участва в запалването,поне при мен не участва, щото съм го откачал .....Тоя клапан дето е острани , го водят обогатител при студен старт, може би при минусови температури може да окаже нещо,но на тая жега в момента въобще не оказва.Така че, Колегата с Палиото да провери първо белезите , пък тогава да се търси другаде проблема,но със сигурност е нещо механично,щом си чул странен шум от към мотора.
                Fiat palio 1.7td

                Коментар


                  #9
                  Датчикът на коляновия вал не е такъв както е писал колегата по-горе. Датчика мисля че беше от горната страна на скоростната кутия с 2 болтчета завит 7 или 8. Но едва ли е от него. И аз съм за проверка на ангренажния ремък.

                  Коментар


                    #10
                    super8 написа:
                    Датчикът на коляновия вал не е такъв както е писал колегата по-горе. Датчика мисля че беше от горната страна на скоростната кутия с 2 болтчета завит 7 или 8. Но едва ли е от него. И аз съм за проверка на ангренажния ремък.
                    Над маховика се пада, :D и сигурно служи да показва оборотите. Откъде оборотомера да вземе инфо за оборотите
                    Fiat palio 1.7td

                    Коментар


                      #11
                      Ако колегата е поне малко технически грамотен, ще намери датчика, дори да не със същия дизайн. Да не се вживяваме чак толкова :D Дал съм и линк към тема за ангренажния ремък, нека да провери и ще каже (ако има желание) дали там е проблема. Интересно защо е запалил ДВГ, след като е престоял 20 -тина минути, а не веднага ?
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #12
                        така смених ремъците смених датчика и си е все така трака си и това е пали постоянно дюзите са добре незнам от какво може да е.

                        Коментар


                          #13
                          superfresh написа:
                          така смених ремъците смених датчика и си е все така трака си и това е пали постоянно дюзите са добре незнам от какво може да е.
                          Колега! -от коя част на мотора идва тракането?,- като застанеш пред колата /двигателя/ , не можеш ли да определиш горе долу отде идва тракането.По-горе писах че датчик при нашите мотори, много не се влияе, ние сме с обикновенни роторни бош помпи,единствено което влияе, имобото,който управлява клапана дето спира и пуска горивото.
                          Fiat palio 1.7td

                          Коментар

                          Working...
                          X