Забелязах че маркучите ми стоят малко твърди и от капачката на антфриза като угася се чува звук като на завираща кафеварка.Понякога се чува и едно като избълбукване след като угася сякаш има въздух, а е обезвъздушена.Пуснах ФЕС докато в движение извънградско температурата на мотора се движи между 80 градуса. и пада до 72 като я пусна по инерция.Спрях и я оставих да работи на място и температурата започна да се качва- за 15 -20 минути. ФЕС показа че перката се пусна на 1 ва степен, чак като стигна 97 градуса температурата и за 1 мин я смъкна на 90.Стрелката от 80 до 97 си стои все в средата.Нормално ли е да се пуска чак тогава?Като пусна климатика след 1 мин работа перката се пуска на 1 ва степен дори и под 90 градуса.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На колко градуса трябва да включва 1-ва степен на перката?
Collapse
X
-
На колко градуса трябва да включва 1-ва степен на перката?
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Ibiza написа:Моята перка на браво 1.8 се пуска много малко след средата може би и на средата да го кажем и сваля 1 чартичка и спира. не знам колко градуса са.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Колега infineon, за кой ДВГ става дума ? Температурите са различни за различните ДВГ. Имам таблици на работните температури на Браво, Брава и Мареа, може и да успея да помогна.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
За пунтото 1.3 jtd става въпрос.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Mury написа:Всички ЖТД-та включват първа степен на 97,спират на 92/3,втора степен 104http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Чува се, защото е под налягане. Под налягане охладителната течност завира на още по-висока температура, така че място за притеснение в случая не виждам. Самата капачка на разширителният съд е с клапан, който изпуска налягането над определна стойност. Предполагам точно това чуваш. Ако клапанът на капачката не работи, то налягането просто че я изхвърли или ще пробие отнякъде
Коментар
-
wwalker написа:Чува се, защото е под налягане. Под налягане охладителната течност завира на още по-висока температура, така че място за притеснение в случая не виждам. Самата капачка на разширителният съд е с клапан, който изпуска налягането над определна стойност. Предполагам точно това чуваш. Ако клапанът на капачката не работи, то налягането просто че я изхвърли или ще пробие отнякъдеhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Не виждам нищо притеснително в температурата, която държи. Клапана на капачката явно работи. Колко антифриз да губиш от изпуснатото от клапана налягане - пренебрежително малко, но някаква загуба има и се радвай, че е така. По описаното от теб имаш перфектно работещи термостат, вентилатор и охладителна система като цяло. Охладителната течност бистра ли е? Стрелката на температурата на (почти) всички Фиати след 1998 на таблото се държи точно както си я описал. Какво те притеснява?
Коментар
-
Аз пък изобщо не съм на мнение, че е нормално да изпуска налягане и то не е само мнение, ами си е съвсем проста физика, от тая дето я преподават в седми клас. Налягане трябва да изпуска до един определен момент, когато общото количество на течността е около или над максимума при студен двигател. Ще изпуска до определен момент и след това течността ще е достатъчно малко, че в обема въздух да се компенсира разширението ѝ. Ако обаче продължава да изпуска дори и когато е на минимума и под него - тогава определено има нещо нередно - или клапанът сработва на доста по-ниско налягане, или по-лошото - влиза откъм цилиндрите. Какво е нивото при студен двигател?
Коментар
-
Значи имах теч от радиатора преди година и нещо, бях сипал прахче и малко трудно преценявах нивото в казанчето че беше като кафява кал полепнала.Сега съм го свалил да го измия. Първия път като чух че шипи нивото беше с около 1 литър под нормалното. Тогава след като бях угасил и от тънкото маркуче отгоре виждах как вкарва пара и мехурчета в казанчето след угасяне на мотора.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар