Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Шум от пистов ремък

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Шум от пистов ремък

    От вчера се появи стържене от към пистовия ремък.Има го само в ниските обороти,с подаване на малко газ шумът го няма.Смених обтегач и няма резултат.Пробвах и с друга демферна шайба и пак няма промяна.На ръка всички ролки се усещат добре.Шайбата на хидравликата има луфт,по моему радиален и аксиален.Не знам,дали може да е от нея?Със свален ремък колата си работи перфектно.Утре мисля да сменя ремъка,защото е стар и с кертици,но едва ли ще е там проблема.Каква е точната дължина на този ремък? Колата е Фиат Брава жтд 105. Благодаря предварително на всички!

    #2
    Бах тоя ремък и аз го има проблема. Коя да е ролка може да докара тоя звук. Повери шайбата на генератора.
    Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

    Коментар


      #3
      проблема е от пистовиа ремак требва да е грапав/ континентал

      Deqn написа:
      Бах тоя ремък и аз го има проблема. Коя да е ролка може да докара тоя звук. Повери шайбата на генератора.

      Коментар


        #4
        Re: Шум от пистов ремък

        nikolai kostadinov написа:
        Каква е точната дължина на този ремък? Колата е Фиат Брава жтд 105. Благодаря предварително на всички!
        Това трябва да се провери по VIN на колата или по дължината на стария, което не е правилно, защото старият е възможно да е грешен. Ако колата е с по-малката от двата вида шайби на компресора - 105 мм, значи ремъкът е 1778мм, ако е с по-голямата, която е 115 мм, тогава е 1795 мм. Най-лесно - кажи си VIN-а и ще проверим по него. Накратко - колите преди февруари 99-та са с малка шайба, а тези след - с голяма.

        Коментар


          #5
          смени пистовия ремък,защото от там се тръгва.този тип ремъци са си капризни, когато са на самооптяжен механизъм.вземи си нещо от сорта на гейтс или дайко,а не някой китайски,защото те от почти нови започват да свирят

          Коментар


            #6
            Проблемът е решен. След четене и по други форуми и по препоръка на колегата по-горе,реших да прегледам ролката на алтернатора и се оказа,че е блокирала.Тази ролка е фрайлайф и трябва да има обратен ход,който при ниските обороти и при гасене на двигателя елиминира натоварването от ротора на алтернатора.Не успях да я развия на место и се наложи да свалям генератора.Смених старата ролка,която беше Ина пак със същата марка.След запалване на мотора всичко по пистовия ремък е добре,никакви вибрации и шумове и обтегача е без трептене.Колега Оги предварително закупих ремък Дайко с дължина 1795 и след сравнение със стария ми се оказа,че новия е по-къс.Отидох с двата ремъка в магазина и след измерване на уред за ремъци се видя,че стария ремък е с дължина 1840,смених закупения с обозначения по етикет на Дайко 1830,който на уреда беше еднакъв със стария ми ремък. През цялото време се консултирах с няколко майстори,никой не предположи за въпросната ролка.Даже имаше такива от тях,които ми се присмиваха и ми казваха,че съм едва ли не луд за да сменям тази ролка!

            Коментар


              #7
              Ремъка който си сложил е по-дълъг.Това че по-лесно се монтира е друга работа.Поздрави!

              Коментар


                #8
                nikolai kostadinov написа:
                Колега Оги предварително закупих ремък Дайко с дължина 1795 и след сравнение със стария ми се оказа,че новия е по-къс.Отидох с двата ремъка в магазина и след измерване на уред за ремъци се видя,че стария ремък е с дължина 1840,смених закупения с обозначения по етикет на Дайко 1830,който на уреда беше еднакъв със стария ми ремък.
                Това е невъзможно, ако всичко по колата е оригинално. Толкова дълъг ремък се слага на Мареа, защото е с друг компресор на климатика. В момента си сложил по-дълъг ремък. Както казах и в предния си пост - не е правилно да се мери по стария, защото може да е грешен и се оказва, че е точно така. Сигурно някой навремето го е сменял и му се е видяло трудно да напъне обтегача докрай, и е решил да сложи по-дълъг. Доколкото разбирам - изобщо не е правен опит да се монтира този ремък, а само е сравнен със стария и понеже има разлика - е сменен? Така и колегата със спирачните дискове в една друга тема - монтирал грешните дискове и се чудеше защо има проблеми. Сега ти слагаш грешен ремък, но след време може би ще пуснеш подобна тема.

                Коментар


                  #9
                  Не сложих по-късия ремък,защото се разбрахме в магазина да не го цапам,ако има разлика с моя.Като видях за мен не малката разлика в дължините на двата ремъка и изхождайки от това,че карам със стария около 60 000 км и не съм имал никакви проблеми,реших да взема пак с такава дължина.Колата си я докарах аз от Италия с този ремък.Ако има значение годината на производство е 2000 г.Мислите ли,че там може да е поставен по-дълъг ремък?Какво друго по този възел може да не е фабрично или просто тази разлика не е от огромно значение.Още като взех колата състоянието на ремъка показваше,че е каран доста време и може би много километри.За тези 60 000 км нито веднъж не съм чул ремъка да просвири или да създаде някакъв друг проблем.Задавам си въпроса,защо е така,ако е по-дълъг?Какво може да стане и защо до сега не е станало с тази дължина на ремъка? Или се случва нещо,което аз не усещам? Дано не го приемете за заяждане,просто разсъждавам и описвам фактите.

                  Коментар

                  Working...
                  X