От вчера се появи стържене от към пистовия ремък.Има го само в ниските обороти,с подаване на малко газ шумът го няма.Смених обтегач и няма резултат.Пробвах и с друга демферна шайба и пак няма промяна.На ръка всички ролки се усещат добре.Шайбата на хидравликата има луфт,по моему радиален и аксиален.Не знам,дали може да е от нея?Със свален ремък колата си работи перфектно.Утре мисля да сменя ремъка,защото е стар и с кертици,но едва ли ще е там проблема.Каква е точната дължина на този ремък? Колата е Фиат Брава жтд 105. Благодаря предварително на всички!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Шум от пистов ремък
Collapse
X
-
Re: Шум от пистов ремък
nikolai kostadinov написа:Каква е точната дължина на този ремък? Колата е Фиат Брава жтд 105. Благодаря предварително на всички!
Коментар
-
Проблемът е решен. След четене и по други форуми и по препоръка на колегата по-горе,реших да прегледам ролката на алтернатора и се оказа,че е блокирала.Тази ролка е фрайлайф и трябва да има обратен ход,който при ниските обороти и при гасене на двигателя елиминира натоварването от ротора на алтернатора.Не успях да я развия на место и се наложи да свалям генератора.Смених старата ролка,която беше Ина пак със същата марка.След запалване на мотора всичко по пистовия ремък е добре,никакви вибрации и шумове и обтегача е без трептене.Колега Оги предварително закупих ремък Дайко с дължина 1795 и след сравнение със стария ми се оказа,че новия е по-къс.Отидох с двата ремъка в магазина и след измерване на уред за ремъци се видя,че стария ремък е с дължина 1840,смених закупения с обозначения по етикет на Дайко 1830,който на уреда беше еднакъв със стария ми ремък. През цялото време се консултирах с няколко майстори,никой не предположи за въпросната ролка.Даже имаше такива от тях,които ми се присмиваха и ми казваха,че съм едва ли не луд за да сменям тази ролка!
Коментар
-
nikolai kostadinov написа:Колега Оги предварително закупих ремък Дайко с дължина 1795 и след сравнение със стария ми се оказа,че новия е по-къс.Отидох с двата ремъка в магазина и след измерване на уред за ремъци се видя,че стария ремък е с дължина 1840,смених закупения с обозначения по етикет на Дайко 1830,който на уреда беше еднакъв със стария ми ремък.
Коментар
-
Не сложих по-късия ремък,защото се разбрахме в магазина да не го цапам,ако има разлика с моя.Като видях за мен не малката разлика в дължините на двата ремъка и изхождайки от това,че карам със стария около 60 000 км и не съм имал никакви проблеми,реших да взема пак с такава дължина.Колата си я докарах аз от Италия с този ремък.Ако има значение годината на производство е 2000 г.Мислите ли,че там може да е поставен по-дълъг ремък?Какво друго по този възел може да не е фабрично или просто тази разлика не е от огромно значение.Още като взех колата състоянието на ремъка показваше,че е каран доста време и може би много километри.За тези 60 000 км нито веднъж не съм чул ремъка да просвири или да създаде някакъв друг проблем.Задавам си въпроса,защо е така,ако е по-дълъг?Какво може да стане и защо до сега не е станало с тази дължина на ремъка? Или се случва нещо,което аз не усещам? Дано не го приемете за заяждане,просто разсъждавам и описвам фактите.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар