Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с дизеловата помпа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблеми с дизеловата помпа

    Здравеите колеги колата ми е Фиат Бража 1.9 ТД100 97ма.Имам проблем със навтовата помпа и с подкачването на навтата.Когато запаля колата при повечето от случаите колата запалва и гасне веднага.След това не пали докато ръчно не напомпам и не подкача навта ръчно от гумената помпичка.Някои който е имал съштия проблем или знае от какво точно може да е моля да помага.

    #2
    кола

    Не е точно помпа
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Възможно е казаха ми че може и от свещтите да е.

      Коментар


        #4
        Проблемите ти са повече от един! Искам добре да огледаш ГНП-то дали не е мазно някъде.Това е симптом че протича. От там,има проблем във клапаните на крушата и не задържат горивото да не се връща към резервоара.За това се случва всичко това.Трябва да се погледне от опитен човек за да се постави правилната и вярна диагноза.Успех!

        Коментар


          #5
          specialista написа:
          Проблемите ти са повече от един! Искам добре да огледаш ГНП-то дали не е мазно някъде.Това е симптом че протича. От там,има проблем във клапаните на крушата и не задържат горивото да не се връща към резервоара.За това се случва всичко това.Трябва да се погледне от опитен човек за да се постави правилната и вярна диагноза.Успех!
          Мерси колега щте погледна

          Коментар


            #6
            Re: Проблеми с дизеловата помпа

            Vankodude772 написа:
            Здравеите колеги колата ми е Фиат Бража 1.9 ТД100 97ма.Имам проблем със навтовата помпа и с подкачването на навтата.Когато запаля колата при повечето от случаите колата запалва и гасне веднага.След това не пали докато ръчно не напомпам и не подкача навта ръчно от гумената помпичка.Някои който е имал съштия проблем или знае от какво точно може да е моля да помага.
            На български се пише наФта.На български за съчетанието ШТ си има отделна буква - Щ! На български ЩТЕ се пише ЩЕ!
            Фиат марея уикенд 1.9ТД100

            "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

            Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

            Коментар


              #7
              Re: Проблеми с дизеловата помпа

              ivannik написа:
              Vankodude772 написа:
              Здравеите колеги колата ми е Фиат Бража 1.9 ТД100 97ма.Имам проблем със навтовата помпа и с подкачването на навтата.Когато запаля колата при повечето от случаите колата запалва и гасне веднага.След това не пали докато ръчно не напомпам и не подкача навта ръчно от гумената помпичка.Някои който е имал съштия проблем или знае от какво точно може да е моля да помага.
              На български се пише наФта.На български за съчетанието ШТ си има отделна буква - Щ! На български ЩТЕ се пише ЩЕ!
              1во писал съм го на фонетика а съм скаран малко с нея2ро писал сън за проблем по колата не за уроци по българскиДобре е че си запълваш времето със редакции и проверки на правописа във форума.Не ти е скучно!!!

              Коментар


                #8
                И аз имах сходен проблем. Първо се разтече гнп-то, отремонтираха ми го и почна да гасне. Сложих едно прозрачно маркуче след филтъра и се оказа, че има огромен балон въздух. Дори с помпане не се маха, развих болтчето на горивния филтър, помпане и балона изчезна. От тогава проблеми не съм имал.
                Fiat Marea Weekend TD100

                Коментар


                  #9
                  Re: Проблеми с дизеловата помпа

                  Vankodude772 написа:
                  ivannik написа:
                  Vankodude772 написа:
                  Здравеите колеги колата ми е Фиат Бража 1.9 ТД100 97ма.Имам проблем със навтовата помпа и с подкачването на навтата.Когато запаля колата при повечето от случаите колата запалва и гасне веднага.След това не пали докато ръчно не напомпам и не подкача навта ръчно от гумената помпичка.Някои който е имал съштия проблем или знае от какво точно може да е моля да помага.
                  На български се пише наФта.На български за съчетанието ШТ си има отделна буква - Щ! На български ЩТЕ се пише ЩЕ!
                  1во писал съм го на фонетика а съм скаран малко с нея2ро писал сън за проблем по колата не за уроци по българскиДобре е че си запълваш времето със редакции и проверки на правописа във форума.Не ти е скучно!!!
                  Колега, предполага се, че си българин, пишещ в български форум, искащ помощ от българи на български език. Ами ако е така, както се предполага - се постарай малко, че поне да успеем да те разберем. Здравей, Здравейте се пише с Й. Брава е колата, а не Бража. И пустата нафта - веднъж да беше, а ти просто така си я пишеш...
                  Steliyan's Life!
                  FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                  Коментар


                    #10
                    Ей, ще откажете момчето да пита, с вашите критики :D Колега, има въздух в горивните пътища. Трябва да обезвъздушиш добре, и да потърсиш от къде влиза, ако проблема си остане след обезвъздушаването. Възможни проблемни места : пробката на ГНП (наВтовата помпа), пробките или щуцерите на горвния филтър, маркучите за излишно гориво ( на помпата и на дюзите ) или местата където се снаждат маркучите с тръбите за горивото. Първо провери пробката в долната част на филтъра, че на мен тя ми покъса нервите. Гадното е че не бие на очи и е лесно да я пропуснеш като възможен вредител. Ето я на снимката със синята стрелка:
                    Прикачени файлове
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар

                    Working...
                    X