Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Регулатор за проба жтд (неравномерни обороти) - РЕШЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Регулатор за проба жтд (неравномерни обороти) - РЕШЕНО

    Някой в Сф има ли да ми услужи за 1 ден с регулатор на налягането на горивото да се уверя, че проблема ми е в него? Ако има за продаване също ще го измислим /държа да е с цедката в такъв случай/. Няма значение от кое жтд е.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    #2
    Какви признаци имаш аз миналата седмица също сменях.

    Коментар


      #3
      При мен признаците са първо равномерно сменяне на ниските обороти в малки граници, но се усеща, че нещо не е наред, след това границите на неравномерна работа се увеличиха, още повече като е и студена, но това не пречеше на движението. Сега амплитудата на смяна на обороти още повече се увеличи и започна да придърпва при ниска скорост в такт със смяната на оборотити. След диагностика още в началото ми казаха, че е регулатора на налягането на горивото, но опитите за подобряване на неговата работа се оказаха безуспешни и сега трябва да го сменям. Предлагат ми бошов за 300лв. или небошов за 230лв. , ще потърся и втора употреба, но не знам дали ще намеря и дали ще е читав. Ако някой може да ме посъветва по проблема ще бъда безкрайно благодарен. Сетих се, че пробвах и с добавка за горивната система, но нямаше ефект от нея. Мотора е 1.9jtd 105kс.

      Коментар


        #4
        регулатора е един от възловите детайли по горивната система,така че те съветвам да е на бош и да е нов.също не е лошо да му измериш съпротивлението на твоя,просто за да се види дали има отклонение от това което дават в аутодатата

        Коментар


          #5
          emil petkov написа:
          При мен признаците са първо равномерно сменяне на ниските обороти в малки граници, но се усеща, че нещо не е наред, след това границите на неравномерна работа се увеличиха, още повече като е и студена, но това не пречеше на движението. Сега амплитудата на смяна на обороти още повече се увеличи и започна да придърпва при ниска скорост в такт със смяната на оборотити. След диагностика още в началото ми казаха, че е регулатора на налягането на горивото, но опитите за подобряване на неговата работа се оказаха безуспешни и сега трябва да го сменям. Предлагат ми бошов за 300лв. или небошов за 230лв. , ще потърся и втора употреба, но не знам дали ще намеря и дали ще е читав. Ако някой може да ме посъветва по проблема ще бъда безкрайно благодарен. Сетих се, че пробвах и с добавка за горивната система, но нямаше ефект от нея. Мотора е 1.9jtd 105kс.
          В английския ибей излиза 200 лв нов Бош. Потърси го по номера.
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            След неуспешен опит с един регулатор втора употреба, по преценка на моя майстор сложихме италянски регулатор за 270лв., предобрихме едната дюза, която беше най-зле и колата заспа. Благодаря на отзовалите се колеги.

            Коментар


              #7
              emil petkov написа:
              предобрихме едната дюза
              По-подробно ако може ?
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                Maйстора е мерил дюзите с колби за обратната нафта и на проблемната е сменял някакви части, но по-големи подробности не ми е казвал.

                Коментар


                  #9
                  Колега,лошата дюза колко нафта връщаше и колко ти излезе ремонта на дюзата като части и труд.
                  STILO-2003-115 HP-JTD Power
                  Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.

                  Коментар


                    #10
                    За всичко ми взеха 360лв. като регулатора мисля че струваше 270лв. Не знам колко е връщала дюзата.

                    Коментар

                    Working...
                    X