положението е следното ........ паля сутрин тръгвам и в дистанция от 1-20м колата гасне и започват да се редят проблемите по дисплея на таблото..... изключват всички системи за сигурност АБС,ЕБД,ИСП ,светва червената лампа за проблем в двигателя и последното което изписва на дисплея е Имобилайзер фейлур ... и се чува едно постоянно щракане на реле от към двигателния отсек. Последния път като го направи това вдигнах капака и намерих къде се намира въпросното реле което цъка (снимката).След няколко опита като връщам ключа и опитвам да запаля отново ... проблема изчезва и колата заработва нормално .... някой сблъсквал ли се е с подобно нещо досега ????
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем 1.9JTD 115 гасне при запалване.
Collapse
X
-
Всичко което се случва по таблото ти е заради факта,че колата гасне ненадейно.Кутийката която си показал на снимката е релето за подгревните свещи.Като за начало започни с акумулатора-нов.След това продължи с масата на двигателя,почистваш добре мястото на контакта-хваната е на скоростната(черен дебел кабел),провери динамото и ако всичко до тук е ОК разглоби модула с предпазителите при акумулатора,откачи всички куплонзи под него и почисти с добър спрей.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
-
Акумулатор при незапален двигател - 12.8 VАкумулатор при запален двигател - 14.3 VМасата от минусовата клема на акумулатора е в перфектно състояние и на купето и на скоростната кутия.Днес ще взема контактен спрей и ще напръскам клемите на модула с предпазители при акумулатора.Направи ми впечатление че прави мизерията като запаля двигателя и на дисплея на борд комп-а не изпише ОК. само тогава гасне ... (Има някаква връзка с това)Закачих я на комп-а да видя дали ще покаже някаква грешка .... но няма ..... само проблем с ЕГР клапата ..... но това е като за "добро утро" (както беше казал някой от форума :D )възможно ли е имобилайзера да прави мизерия и да прекъсва горивото от ГНП-то към двигателя (това е само теория)????AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Така, да споделя моя опит, преди 2 зими имах като твоите болежки, при мен на Стилото в кутията на акумулатора има един блок с релета и бушони(модул както си споменал), този блок беше намокрян няколко пъти заради липсата на капак на кутията на акумулатора. Сваляш тоя модул, махаш му горния капак(би трябвало да се разглобява) чистиш обилно от окиси и го давиш с контактен спрей, сглобяваш по обратния ред и се молиш всичко да е ОК :D.Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
Коментар
-
кола
Внимавай с модула само вярно това може да е причинаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=90265
Коментар
-
Провери алтернатора. Ако има опроводил или частично дефектирал диод, може да ти побърка компа. Но за целта трябва да го свалиш, иначе може и да не успееш да засечеш проблема.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
колега kluchar .... още сега ще изляза и ще разглобя да видя дали е от там проблема понеже вече ми се късат нервите с тези мизерий които ми прави ...... въпроса е че не мога да разбера кога и защо гасне ..... но дано да е от това което си ми показал ... !!!!!AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
току що разглобих модула с предпазителите и релетата при акумулатора ...... и е в перфектно състояние ..... пръснах клемите с контактен спрей .... и да се надяваме че ще е от това ... щото ..... вече ми къса нервите тая кола .... !!!!AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Един-единствен път и аз съм имал U1600, тогава лампата на имобилайзера остана да свети на таблото. Дори не пробвах да паля. Изгасих контакта, изчаках малко и като опитах пак - нямаше проблеми повече. Беше преди около 3 години, май. Доколкото помня - грешката беше някаква неизвестна (за Виза).
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар