Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

промяна в оборотите и гаснене TD100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    промяна в оборотите и гаснене TD100

    Здравейте отново, дано само вече не съм ви омръзнал с въпросите ми :DИмам проблем с Fiat Marea Weekend 1.9TD100, на празен ход колата си мени оборотите, по надолнище се усеща прихълцване във вървежа, когато е на скорост и колата гасне. Съмнявах се в горивния филтър, и сега е сменен с нов, но проблема си остава.Това поведение на колата го забелязах преди месеци, но се появяваше за малко и изчезваше, най-вече когато пусках парното, а сега е постоянно. Когато настъпя колата и е в оборот си има тяга, не усещам да е по-бавна.мислех си да сменя и въздушният филтър, но клкото и да е задръстена с боклуци гъбата, не мисля ще гасне, по-скоро до колкото знам ще гори повече гориво. Мисля си горивна помпа..Знам че не съм първият с този проблем затова ме насочете къде да търся..

    #2
    Нищо не казваш по отнешение на работата на авансаторния клапан ? Чува ли се да работи на празен ход ? Чува ли се при чек -а ? Като вдигнеш капака, и махнеш кората, трябва да го чуваш постоянно на празен ход и кто подаваш газ, а като пуснеш газта, трябва да спира да се чува докато паднат оборотите до тези които си държи на празен ход. Проблема май ще се окаже в ТПС-а или 1-ва дюза, но може и друго да е. Кажи за поведението на авансаторния клапан, да видим дали може да отхвърлим или потвърдим някоя хипотеза.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      Dido_Lyubenov написа:
      Нищо не казваш по отнешение на работата на авансаторния клапан ? Чува ли се да работи на празен ход ? Чува ли се при чек -а ? Като вдигнеш капака, и махнеш кората, трябва да го чуваш постоянно на празен ход и кто подаваш газ, а като пуснеш газта, трябва да спира да се чува докато паднат оборотите до тези които си държи на празен ход. Проблема май ще се окаже в ТПС-а или 1-ва дюза, но може и друго да е. Кажи за поведението на авансаторния клапан, да видим дали може да отхвърлим или потвърдим някоя хипотеза.
      А как трябва да звучи авансаторния клапан?Като подам на контакт се чува едно тракане, нещо като реле, но щрака по-бързо и по-тихо, аз си мислех че подгрява, защото спира звука, след като изгасне лампичката с дюзата на таблото.Видях че има тема за реставрацията му, евентуално ако не успея да го поправя, каква му е цената или по-добре да го пратя на някой колега, който си разбира от работата със съответното заплащане разбира се..но майка и гадна, пали си винаги от раз, не изпушва, просто губи оборот и гаснее, леле докато сляза до центъра на Карлово, няколко пъти ми изгасна, голям ужас, даже не се усеща кога гаснее.

      Коментар


        #4
        Botev666 написа:
        Видях че има тема за реставрацията му, евентуално ако не успея да го поправя, каква му е цената или по-добре да го пратя на някой колега, който си разбира от работата със съответното заплащане разбира се..
        Цената на нов авансаторен клапан варира от 150 до 180 лв. зависи от печалбарите.Ремонтиран клапан ще ти излезе около 15-20% от тази сума с куриера.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Не бързайте с този авансатор.Всички знаете че ако има проблем с него ще има пушаци. Колегата не съобщава за такива.Виж дали има нещо като: при старт пуши бяло и мотора работи не стабилно не си държи оборотите;Мотора работи по-шумно от нормално твърда работа,чукане. провери и дали не стои смачкана крушата ,жилото за принудителен повишен празен ход отпусната ли е.Успех!

          Коментар


            #6
            Прочетох цялата тема за авансатора, и не мисля че проблема е в него.Значи като запаля колата в началото си държи нормални обороти и не се чува да играят оборотите. Изпушва адски малко бяло-сив дим, в първите 3-4 секунди и с тези 3-4 секунди дима, вече се е разсял, няма кадилища, не мирише гадно на изгорели газове, като зад някоя друга бръкма.Както и да е, така да хвърляме боб няма да се оправи колата, утре отива на диагностика.

            Коментар


              #7
              Аз попитах за работата на авансаторния клапан, защото поведението му е показателно за някои проблеми по хранителната система, но явно никой не схвана идеята ми. :D Успех с диагностиката !
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #8
                Dido_Lyubenov написа:
                Аз попитах за работата на авансаторния клапан, защото поведението му е показателно за някои проблеми по хранителната система, но явно никой не схвана идеята ми. :D Успех с диагностиката !
                Те за да се схванат нещата трябва да се познават в детайли.Аз и затова винаги питам имали пушек и какъв е цвета!Поздрави!

                Коментар


                  #9
                  specialista написа:
                  Dido_Lyubenov написа:
                  Аз попитах за работата на авансаторния клапан, защото поведението му е показателно за някои проблеми по хранителната система, но явно никой не схвана идеята ми. :D Успех с диагностиката !
                  Те за да се схванат нещата трябва да се познават в детайли.Аз и затова винаги питам имали пушек и какъв е цвета!Поздрави!
                  Да, прав си.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #10
                    Здравейте отново, все още колата не е оправена и все още си гаснее :DИнтересен факт е, че когато е в движение и я пусна на инерция си гаснее, но когато я усетя, че ще загаснее и натисна съединителя, не загасва, това защо, като се има на предвид, че не е на скорост и мотора трябва да работи спокойно без да контактува с предавателната кутия?Иначе колцата е погледната от майстор, който казал че в нафтата има вода, и сега чакаме цяла седмица някаква добавка, която разтваря водата в нафтата и нова гарнитура, като ми се струва супер несериозно цяла седмица да се чака за нещо такова като добавка, която се налива за 1 минута, също така все още не е закачана да се видят кви грешки е натрупала... голяма диагностика няма що...Поздрави!

                    Коментар


                      #11
                      я го питай твоя майстор и хляба ли като си купува ,така го чака по 1 седмица

                      Коментар


                        #12
                        Дай да я видим тая добавка, става ли да смесва 50/50 вода/нафта :D Мисля че са ти много понижени оборотите на празен ход и от там ти идват проблемите. Като си на високи обороти и пуснеш газта, спира подаването на гориво до момента в който оборотите паднат под тези на празен ход, и тогава отново започва подаването на гориво. Явно горивото не достатъчно и ДВГ не успява да заработи и гасне. А разликата в натиснат и пуснат съединител при изключена предавка се изразява в промяна на масата на маховика от една страна, а от друга отпада триенето на пъвичния вал на СК. Ако имаш проблем с лагерите на първичния вал на СК, също може да имаш тези симптоми. Зае.и тея добавки и гарнитури и смени майстора.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар

                        Working...
                        X