Здравейте отново, дано само вече не съм ви омръзнал с въпросите ми :DИмам проблем с Fiat Marea Weekend 1.9TD100, на празен ход колата си мени оборотите, по надолнище се усеща прихълцване във вървежа, когато е на скорост и колата гасне. Съмнявах се в горивния филтър, и сега е сменен с нов, но проблема си остава.Това поведение на колата го забелязах преди месеци, но се появяваше за малко и изчезваше, най-вече когато пусках парното, а сега е постоянно. Когато настъпя колата и е в оборот си има тяга, не усещам да е по-бавна.мислех си да сменя и въздушният филтър, но клкото и да е задръстена с боклуци гъбата, не мисля ще гасне, по-скоро до колкото знам ще гори повече гориво. Мисля си горивна помпа..Знам че не съм първият с този проблем затова ме насочете къде да търся..
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
промяна в оборотите и гаснене TD100
Collapse
X
-
Нищо не казваш по отнешение на работата на авансаторния клапан ? Чува ли се да работи на празен ход ? Чува ли се при чек -а ? Като вдигнеш капака, и махнеш кората, трябва да го чуваш постоянно на празен ход и кто подаваш газ, а като пуснеш газта, трябва да спира да се чува докато паднат оборотите до тези които си държи на празен ход. Проблема май ще се окаже в ТПС-а или 1-ва дюза, но може и друго да е. Кажи за поведението на авансаторния клапан, да видим дали може да отхвърлим или потвърдим някоя хипотеза.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
Dido_Lyubenov написа:Нищо не казваш по отнешение на работата на авансаторния клапан ? Чува ли се да работи на празен ход ? Чува ли се при чек -а ? Като вдигнеш капака, и махнеш кората, трябва да го чуваш постоянно на празен ход и кто подаваш газ, а като пуснеш газта, трябва да спира да се чува докато паднат оборотите до тези които си държи на празен ход. Проблема май ще се окаже в ТПС-а или 1-ва дюза, но може и друго да е. Кажи за поведението на авансаторния клапан, да видим дали може да отхвърлим или потвърдим някоя хипотеза.
Коментар
-
Botev666 написа:Видях че има тема за реставрацията му, евентуално ако не успея да го поправя, каква му е цената или по-добре да го пратя на някой колега, който си разбира от работата със съответното заплащане разбира се..Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Не бързайте с този авансатор.Всички знаете че ако има проблем с него ще има пушаци. Колегата не съобщава за такива.Виж дали има нещо като: при старт пуши бяло и мотора работи не стабилно не си държи оборотите;Мотора работи по-шумно от нормално твърда работа,чукане. провери и дали не стои смачкана крушата ,жилото за принудителен повишен празен ход отпусната ли е.Успех!
Коментар
-
Прочетох цялата тема за авансатора, и не мисля че проблема е в него.Значи като запаля колата в началото си държи нормални обороти и не се чува да играят оборотите. Изпушва адски малко бяло-сив дим, в първите 3-4 секунди и с тези 3-4 секунди дима, вече се е разсял, няма кадилища, не мирише гадно на изгорели газове, като зад някоя друга бръкма.Както и да е, така да хвърляме боб няма да се оправи колата, утре отива на диагностика.
Коментар
-
Аз попитах за работата на авансаторния клапан, защото поведението му е показателно за някои проблеми по хранителната система, но явно никой не схвана идеята ми. :D Успех с диагностиката !Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Аз попитах за работата на авансаторния клапан, защото поведението му е показателно за някои проблеми по хранителната система, но явно никой не схвана идеята ми. :D Успех с диагностиката !
Коментар
-
specialista написа:Dido_Lyubenov написа:Аз попитах за работата на авансаторния клапан, защото поведението му е показателно за някои проблеми по хранителната система, но явно никой не схвана идеята ми. :D Успех с диагностиката !Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Здравейте отново, все още колата не е оправена и все още си гаснее :DИнтересен факт е, че когато е в движение и я пусна на инерция си гаснее, но когато я усетя, че ще загаснее и натисна съединителя, не загасва, това защо, като се има на предвид, че не е на скорост и мотора трябва да работи спокойно без да контактува с предавателната кутия?Иначе колцата е погледната от майстор, който казал че в нафтата има вода, и сега чакаме цяла седмица някаква добавка, която разтваря водата в нафтата и нова гарнитура, като ми се струва супер несериозно цяла седмица да се чака за нещо такова като добавка, която се налива за 1 минута, също така все още не е закачана да се видят кви грешки е натрупала... голяма диагностика няма що...Поздрави!
Коментар
-
Дай да я видим тая добавка, става ли да смесва 50/50 вода/нафта :D Мисля че са ти много понижени оборотите на празен ход и от там ти идват проблемите. Като си на високи обороти и пуснеш газта, спира подаването на гориво до момента в който оборотите паднат под тези на празен ход, и тогава отново започва подаването на гориво. Явно горивото не достатъчно и ДВГ не успява да заработи и гасне. А разликата в натиснат и пуснат съединител при изключена предавка се изразява в промяна на масата на маховика от една страна, а от друга отпада триенето на пъвичния вал на СК. Ако имаш проблем с лагерите на първичния вал на СК, също може да имаш тези симптоми. Зае.и тея добавки и гарнитури и смени майстора.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар