Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дизел пали форсира се до критични и не гасне при връщане на

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    главата са я направили днес, била е една 10 та крива ( понеже не съм на ясно това много или малко е ??)
    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

    Коментар


      #17
      Не мисля, че това ви е проблемът.

      Коментар


        #18
        Airfan написа:
        Не мисля, че това ви е проблемът.
        Сподели мнение на къде да тръгнем. Отворени сме за предложения. Главата ще се качва в неделя, ако може да кажете и друго логично мнение, ще съм благодарен.
        мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

        Коментар


          #19
          кола

          Не гасненето на колата не е от мотора След колко време гасне 3/5 секунди ли
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #20
            Щом сте отхвърлили турбото като вариант, в момента не се сещам за друго, което да причини горе-описаните симптоми, но само от гарнитура на глава някак си леко невероятно ми се вижда.

            Коментар


              #21
              луфтове на турбото не трябва да има.с какво ги мерихте и как преценихте че са допустими тези луфтове.скоро очаквай и други чудеса

              Коментар


                #22
                ivel написа:
                луфтове на турбото не трябва да има.с какво ги мерихте и как преценихте че са допустими тези луфтове.скоро очаквай и други чудеса
                Турбините имат луфтове дори и чисто новите !!Пипаш едно чисто ново турбо, и пипаш твоето Даже на корсата беше доста стегнато За всеки случай преди да започне сглобяването, ще занесем и помпата на проверка (поради многото мнения, за да я отметнем като вариант ) Ще напиша какво ще кажат майсторите на помпи .
                мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                Коментар


                  #23
                  Re: кола

                  kluchar написа:
                  Не гасненето на колата не е от мотора След колко време гасне 3/5 секунди ли
                  Ами не гасне :D http://www.youtube.com/watch?v=58SoI7YKr4o нещо такова е и с корсата, само дето никой не я чакал толкова дълго време.И звукът от мотора звучеше по кофти .
                  мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                  Коментар


                    #24
                    Това, което виждаш при БМВ-то е турбина, която изпуска масло и турбината го набива в цилиндрите, ти гасиш колата и спираш притока на нафта, но маслото гори, газовете въртят турбото, то продължава да надува масло в цилиндрите и така докато свърши маслото или блокира мотора. Така че виж си пак турбото... виж си и кулера дали е пълен с масло.

                    Коментар


                      #25
                      кой каза че ново турбо имало луфтове-това са пълни глупости.усещаш ли луфт на ръка ,не е добре работата.иначе луфтовете във втулките са стотни и надали има човек,който на ръка да ги усети.колегата Airfan ти го е обяснил най-точно

                      Коментар


                        #26
                        ivel написа:
                        кой каза че ново турбо имало луфтове-това са пълни глупости.усещаш ли луфт на ръка ,не е добре работата.иначе луфтовете във втулките са стотни и надали има човек,който на ръка да ги усети.колегата Airfan ти го е обяснил най-точно
                        Ходи до турбо хют и пипни 1 2 чисто нови турбини.... Колата няма кулер от турбото надува директно смукателния колектор. Ще го огледам по подробно .
                        мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                        Коментар


                          #27
                          AthlonXP написа:
                          ivel написа:
                          кой каза че ново турбо имало луфтове-това са пълни глупости.усещаш ли луфт на ръка ,не е добре работата.иначе луфтовете във втулките са стотни и надали има човек,който на ръка да ги усети.колегата Airfan ти го е обяснил най-точно
                          Ходи до турбо хют и пипни 1 2 чисто нови турбини.... Колата няма кулер от турбото надува директно смукателния колектор. Ще го огледам по подробно .
                          В такъв случай запали първия път с откачена тръба на изхода на турбото или на входа на колектора. Така ще изолираш възможния причинител - турбото. Ако пак се форсира, значи другаде е проблема.

                          Коментар


                            #28
                            Той го е правил и колата не е искала да запали въобще а въздуховодите са били съвсем леко омаслени.Може наистина да се окаже турбото,но пък да не иска да запали без тръбите,може би има нещо което не доглеждат или им убягва засега.
                            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                            Коментар


                              #29
                              1,9 ТД на Фиат се получава същото при спукан бренер.Не знам при Корса дали има такова нещо.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар


                                #30
                                пак започнахме да си мерим п...е.Как ново турбо ще има луфтове.Второ -аз съм пипал много нови и не съм срещал с луфт.тТова е като да си купиш хляб,ама той да е леко мухлясал.

                                Коментар

                                Working...
                                X