Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дизел пали форсира се до критични и не гасне при връщане на

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дизел пали форсира се до критични и не гасне при връщане на

    Здравейте колеги, днес се случи един проблем с корсичката на един приятел. Докато си работела взела да се форсира, и след 5 минути работа дъражи постоянно максимални обороти. Когато врътнеш ключа не гасне а я гази на скорост.Един приятел имаше проблем с едно фолче дизел (беше му духнало гарнитура на главата и така правеше)Корсичката сега пали по трудно и пуши здраво, дали има възможност да е проблема някъде на друго място.
    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

    #2
    Турбо има ли ? Провери го ако има.

    Коментар


      #3
      От някъде влиза масло в цилиндрите.Вижте здраво ли е платното на вакуом помпата.
      Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
      ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

      Коментар


        #4
        турбооооооооо

        Коментар


          #5
          да има турбо. Ще погледнем утре вакум помпата (там е доста омаслено)
          мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

          Коментар


            #6
            Здравейте колеги, днес разкачихме въздуховода от турбото, луфтовете му бяха нормални и си имаше леко омасляване по тръбата. Тръгнахме да го палим да видим без маркуча на турбото дали ще се форсира, но колата върти все едно няма гориво и не препуква грам. Отвихме дюзите, при завъртане на стартер пръска малко количество нафта ( не знам колко е нормално и с каква струя да го изкарва, но изкарва нафта)Предложения на къде да продължим. Вакуум помпата се намира на алтернатора (подвел съм се от местоположението и в тъмнината) и е суха, а фланеца на термостата седи на мястото на което седят вакуум помпите на ЖТД и на ТД
            мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

            Коментар


              #7
              Много бърза диагностика направихте на тая "корсичка", без да попита някой, с какъв ДВГ е :D Че е дизел ... ясно, ама какъв тип е хранителната система ?
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #8
                Dido_Lyubenov написа:
                Много бърза диагностика направихте на тая "корсичка", без да попита някой, с какъв ДВГ е :D Че е дизел ... ясно, ама какъв тип е хранителната система ?
                Мислех, че съм споменал 1.5 ТД исузо. Никаква електроника Помпа със соленоид, няма умни дюзи, няма кулер.
                мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                Коментар


                  #9
                  Това,че не иска да запали няма нищо общо с турбото.Нагласихте ли добре дюзите след това,че те имат белези за монтаж.Исузото без подгряване няма да запали.Проверете за гарнитура на главата или спукване.Въобще огледайте и ГНП то.
                  Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                  Коментар


                    #10
                    Масло има ли изобщо останало?Според мен след това въртене на максимални обороти си е позаминал мотора ако не я е угасил моментално.
                    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                    FIAT БРАВО 1.2 16v
                    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                    Коментар


                      #11
                      маслото е на средата останало(преди това не се знае до къде е било)
                      мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                      Коментар


                        #12
                        До колко оборота се форсира и има ли гъст сив дим от ауспуха?
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #13
                          BO написа:
                          До колко оборота се форсира и има ли гъст сив дим от ауспуха?
                          Оборотомера плавно се вдигаше до максимума си и пушеше доста стабилно. Днес свалихме главата и я занесохме за шлайфане проверка и смяна на гумички. Имаше лека емулсия на два от водните канала. Главата ще е готова във вторник и ще кажат дали е била кривнала. Гарнитурата е метална и на места има нагар (където мисля, че не е редно да има)
                          мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                          Коментар


                            #14
                            кола

                            Проблема е в помпата
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              Re: кола

                              kluchar написа:
                              Проблема е в помпата
                              Aко е помпата, защо палеше а сега не пали, не се заяждам искам да разбера. Не ми се вижда логично ...
                              мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                              Коментар

                              Working...
                              X