Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Клапан за управление геометрията на турбината.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Клапан за управление геометрията на турбината.

    Здравейте колеги! Не успях да намеря нищо по моя мобже би проблем. Колата е фиат стило 1.9 мултиджет. След като загася двигателя се чува жужене от клапана за управление на геометрията. След като спре да жужи лостчето за упраление на геометрията се връща в изходно положение. Нормално ли е това жужене след гасене на двигателя или ще трябва да взимам нов електро-пневматичен клапан или да ревизирам сегашния. Благодаря предварително!

    #2
    И при мен се чува същото, само че, едваааа доловимо. Според мен е нормално. все пак е соленуиден вентил, пък знам ли може и другите да изкажат мнение по въпроса.
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp 2004 год. март

    Коментар


      #3
      Колеги,аз си мисля че това жужене евентуално е от загуба на вакуум което значи че някой маркуч на клапана е или напукан или не е хубаво напъхан.Когато свалях моят клапан за да го почистя се чуваше същото жужене,но нека и другите да изкажат мнение.
      STILO-2003-115 HP-JTD Power
      Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.

      Коментар


        #4
        Благодаря за отговорите и ще чакам да видя дали ще има още предложения. Само да спомена, че на диагностика няма никакви грешки. Днес разговарях с мой познат в Порше и му споменах за притесненията ми относно този клапан. Той ми каза следното, не би трябвало да има никакви звуци след като загасиш двигателя, принципно не би трябвало да окаже влияние на работата на турбината , но въпросния шум се отстранява с нов клапан, обаче това е по желание на клиента. На друго място ми казаха, че било нормално. хайде и други да кажат как е при тях.

        Коментар


          #5
          И при мен го имаше, докато не откачих маркучето на ел. клапана на ЕГР , той жужи няколко секунди след като изгасиш двигателя тъй като е на принципа на вакум и го връща в изходно положение т.е. като няма маркуче, не прави съпротивление следователно не жужи
          Fiat Bravo JTD '99

          Коментар


            #6
            Колега jenti при мен се чува точно от соленоида за управление на турбината. След като се загаси двигателя и се чува това жужене от въпросния соленоид и така около 30сек, след което стержена на турбото се издръпва назад, жуженето спира и се чува едно съскане може би извеждане на турбината в състояние на покои или де да знам какво точно се случва. Или може би пък изравняване на налягане между входа и изхода на клапана. Нямам никаква идея. За това мисля събота, ако пак е хубаво времето да сменя и вакуум маркучите с нови да огледам дали има нещо нередно, а до тогава очаквам предложения.Поздрави !

            Коментар


              #7
              Това цялото нещо как пречи на работата на колата? Като му прекъснеш тока (извадиш буксата) - продължава ли да жужи?

              Коментар


                #8
                Колега ogi28b не знам дали пречи, не знам нормално ли е да е по този начин. Не ми остава време да извадя буксата да видя дали ще има разлика.

                Коментар


                  #9
                  arsenovbm написа:
                  Колега ogi28b не знам дали пречи, не знам нормално ли е да е по този начин. Не ми остава време да извадя буксата да видя дали ще има разлика.
                  Това е абсолютно нормално,докато остатъчния вакум в системата се изпразни през соленоида на турбото!Не забравяй че имаш и резервоар за вакум на гърба на блока!
                  ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS

                  Коментар

                  Working...
                  X