Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Stilo 1.9 jtd съединител, отделя ниско

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    никой господин FGRC не ти е казал,че може да се регулира съединитела на стилото,да обаче ако ти се наложи да смениш съединител ,примерно на фолксваген поло3 или 4 съм сигурен че ще имаш проблеми със монтажа и регулирането на жилото на съединитела,и тогава ще се наложи и ти да разсъждаваш логически.поздрави

    Коментар


      #47
      При хидравличен саединител с лагер помпа се сменя комплек притискател феродов +лагер помпа и пепорачително лагер на парвичен вал на котията защото и тои трагва с времето сменя се лесно за да няма после нов саединител пак нещо става като превкльочвам предавките лагер помпата трябва да се обезвъздуши много добре за да няма тези проблеми описани по горе и да се види маховика в какво състояние е да не сложиш нов саединител и да продалжи да тресе
      fiat stilo jtd

      Коментар


        #48
        ivel написа:
        никой господин FGRC не ти е казал,че може да се регулира съединитела на стилото,да обаче ако ти се наложи да смениш съединител ,примерно на фолксваген поло3 или 4 съм сигурен че ще имаш проблеми със монтажа и регулирането на жилото на съединитела,и тогава ще се наложи и ти да разсъждаваш логически.поздрави
        А бе ти добре ли си ли си бе момченце, та ми споменаваш за супер елементарни съединители за фолсваген,но тука сме ФИАТ,ФИАТ и нататък много ФИАТ.А Стило се пише с ГЛАВНА БУКВА.Като си толкова голям специалист кажи ми как избираш съединител и какво гледаш за да поставиш точно каква марка да сложиш за да е качествен ремонта и каква гаранция да дадеш ако въобще даваш някаква гаранция за ремонта.Предизвиквам те на диспут пред колегите от форума,защото ми мръзна да ти чета глупостите които пишеш.Опита ти се свежда до старо поколение автомобили и не тропкай по клавиетурата преди да вникнеш в проблема.ЧЕТИ,ЧЕТИ И ПАК ЧЕТИ.
        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

        Коментар


          #49
          ivane36 написа:
          При хидравличен саединител с лагер помпа се сменя комплек притискател феродов +лагер помпа и пепорачително лагер на парвичен вал на котията защото и тои трагва с времето сменя се лесно за да няма после нов саединител пак нещо става като превкльочвам предавките лагер помпата трябва да се обезвъздуши много добре за да няма тези проблеми описани по горе и да се види маховика в какво състояние е да не сложиш нов саединител и да продалжи да тресе
          Да така се сменя,но какво се гледа за да качествен ремонта.
          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

          Коментар


            #50
            аз лично съм сменял съединител комплект на форд мондео, пълен комплект с лагера и педала беше мек 10 000 км, после си стана твърд и така още 60000 и сега друг го кара.Сега си карам една алфа с твърд педал и не ми дреме докато не почне да приплъзва. С едно изречение - съединител се сменя като се скапе, освен ако нямате бол пари.

            Коментар


              #51
              колегаFGRC,просто си ми под нивото за да правя диспут,също не бих ти писал за какви марки части поставям и колко гаранция давам,също така ти казвам,че НЕ си сменял на много фолксвагени съединители,или си сменял на по-стари,също така ти казвам,че имам доста коли направени и не смятам,че нямам опит с по-нови коли.освен това и не съм ти момченце,пък и какво ли съм се захванал да пиша,като ня човек като му липсват първите 6

              Коментар


                #52
                Съедител Фиат Стило 1.9 мултивагон

                Колеги, тази сутрин педала на съединителя ми остана ниско долу и трудно превключвах скоростите. Почти с удар. Трябваше леко да го дръпвам с крак, за да си го върне пружината. Изникнаха два въпроса в съзнанието ми. Може ли помпичката на съединителя да е здала багажа? Всъщност още вчера се появи луфт в хода на педала, преди да усетя съпротивление в педала. Празният ход беше около 3 см. И има ли как да се смени съединителя и лагера, без да се сменя и маховика ? Като видях за каква цифра става дума за маховика ми призля! Някой някакви идеи и личен опит ?

                Коментар


                  #53
                  Ако маховика е добре не е нужно да се сменя.Имаш проблем с горната помпа на съединителя вероятно или навлязъл въздух от някъде.Долната помпа също може да доведе до същите симтоми.Ако колата ти е 80кс. то работата е по лесна/по право ако си без лагер-помпа/.
                  Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                  Коментар

                  Working...
                  X