Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Stilo 1.9 jtd съединител, отделя ниско

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    да ,Любенов е напълно прав,лагера контактува постоянно.това не е жигули

    Коментар


      #32
      регулирай си зацепването на притискателя с феродовия диск към маховика и не се занимавай с глупости , за 12 години на пасат 2 2.0 сс съм навъртял 250 000 км , съединителя си е перфектен . Ако не правиш големи простотий , съединителя изкарва колкото е живота на цялата кола . На светофар не дръж педала натиснат , демферните прожини на притискателя омекват и натоварваш лагера допълнително , без значение лагер помпа ли е или обикновен .

      Коментар


        #33
        madzag написа:
        регулирай си зацепването на притискателя с феродовия диск към маховика и не се занимавай с глупости...
        Ако може да обясниш повече за тази манипулация,моля! На мен цялото описание ми звучи малко като "пиезо-редукторната мембрана на ретроволтажната трансмисия".
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #34
          madzag написа:
          регулирай си зацепването на притискателя с феродовия диск към маховика и не се занимавай с глупости , за 12 години на пасат 2 2.0 сс съм навъртял 250 000 км , съединителя си е перфектен . Ако не правиш големи простотий , съединителя изкарва колкото е живота на цялата кола . На светофар не дръж педала натиснат , демферните прожини на притискателя омекват и натоварваш лагера допълнително , без значение лагер помпа ли е или обикновен .
          Рекламите на VW - при ГОУФаджиите Тук говорим за автомобили
          iakvvu написа:
          madzag написа:
          регулирай си зацепването на притискателя с феродовия диск към маховика и не се занимавай с глупости...
          Ако може да обясниш повече за тази манипулация,моля! На мен цялото описание ми звучи малко като "пиезо-редукторната мембрана на ретроволтажната трансмисия".
          Е нали точно за това ти говори човека !? Какво не ти е ясно ?
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #35
            А какви са симптомите при счупена горна помпа на съединителя (пружината). Отново ли отделя ниско ?

            Коментар


              #36
              Добре,че отделя.
              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

              Коментар


                #37
                coojoe_213 написа:
                А какви са симптомите при счупена горна помпа на съединителя (пружината). Отново ли отделя ниско ?
                Зависи как е счупена, но би трябвало да я усещаш да щрака като натискаш педала. Другия вариант е да е счупена така, че педала да не се връща до край, и тогава изобщо няма да ти работи помпата.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #38
                  Някой от вас да знае магазин за пружини, евентуално ако е счупена или повредена пружината, от къде можем да я поръчаме?

                  Коментар


                    #39
                    Съединителят на Стило отделя много ниско

                    Някой да препоръча сервиз за оправяне на този проблем? В София.
                    STILO 1,9JTD

                    Коментар


                      #40
                      Re: Съединителят на Стило отделя много ниско

                      Смених съединителя и нещата се оправиха.
                      STILO 1,9JTD

                      Коментар


                        #41
                        Re: Съединителят на Стило отделя много ниско

                        doich написа:
                        Смених съединителя и нещата се оправиха.
                        А ходи ли до Русе колегата Любенов да ти го регулира,че той ги регулира хидравличните съединители.
                        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                        Коментар


                          #42
                          Любенов не ги регулира,а просто разсъждава логично

                          Коментар


                            #43
                            Tука са точни понятията и логическите расъждения ги правят само несигурните хора.Това е един от най-елементарните/за колеги които са наясно/възли.Другите мислят логически и регулират хидравличен съединител на Стило.Ти вместо да се правиш на адвокат виж какво пише той по назад.Ние спориме за едно,той го казва същото придружено с глупоста за регулирането на хидравл. съединител/Лада,Шкода и Москвич/ и отгоре на това обижда на махленски клюкарки и ти имаш наглоста да ми говориш за логическо расъждение,що за простотия бе колега.За пореден път ти казвам чети и мисли преди да тропкаш по клавиатурата.
                            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                            Коментар


                              #44
                              nsn написа:
                              ivel написа:
                              няма как съединитела ти колега да е оригинален и да е на 200 000
                              колега за един съединител не е проблем да издържи 300000+км стига да не се правят гаври с него(да го държиж натиснат по хх минути или да тръгваш само с въртене на гуми)
                              мога да приложа снимки - оригинален вальо със щампите на фиат - колата е на около 300к (според майстора е заводски съединителя) ..сега идва интересната част .. колата е карана 4 години като такси 2 от които аз лично. Педала беше страшно твърд - кихнах едни пари и сега е мек. но снимки мога да кача на които ще се види ясно, че нарезите по феродовия все още се виждат - което ше рече че е можело още да тренирам левия си крак
                              Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                              Коментар


                                #45
                                Re: Съединителят на Стило отделя много ниско

                                FGRC написа:
                                doich написа:
                                Смених съединителя и нещата се оправиха.
                                А ходи ли до Русе колегата Любенов да ти го регулира,че той ги регулира хидравличните съединители.
                                Нещо много омота понятията, колега :D Между хидравличен съединител и съединител хидравличен привод има балкан разлика ... ама айде от теб да мине :D
                                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                                Коментар

                                Working...
                                X