Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Stilo 1.9 jtd съединител, отделя ниско

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Абе момчета един добър съединител при добро каране спокойно си надхвърля 250к.,особено колата ако се кара на дълги растояния.Ако не допускаш много приплъзване при потегляне и каране без да го претоварваш системно живота му е доста дълъг.Затова и толкова са скъпи качествените комплекти.
    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

    Коментар


      #17
      nsn написа:
      колега за един съединител не е проблем да издържи 300000+км стига да не се правят гаври с него(да го държиж натиснат по хх минути или да тръгваш само с въртене на гуми)
      Нищо им няма по тоя начин, издържат по 50-60х. км. После нов- рециклирани и готово
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #18
        ivel написа:
        на 200 000км съединител,със сигурност няма да отделя долу и ще е толкова твърд,че ще трябва да го натискаш с двата крака.живота му горе долу е 150-160 000,ето защо на кола на 200 000 км,съединитела отделя долу и е мек-просто е сменен скоро.Оги, що се отнася дали е оригинален всеки може да провери.на оригиналния има щампа на фиат,освен тази на валео.
        Пак да кажа - разликата между 200’000 градско и извънградско е огромна, за всички системи в колата. Колкото до моя - има Fiat, освен Вальо. На 13 години, 196’000, от които последните 60’000 - градско над 90%, а от 150’000 е "чипната", но карам спокойно, рядко използвам допълнителната сила.

        Коментар


          #19
          ivel написа:
          второ -лагер-помпата се сменя превантивно,така,че майстора не може да каже кога тя ще капитулира.
          Не може да каже кога, но може да прецени дали вече е за смяна, вече друг е въпросът, че поти на 98% ще убеди клиента , че е за смяна.Автора на темата - иди на някоя сбирка в Сф има там заклети нафтаджии, ще ти кажат веднага ще клекнеш ли с 300-400лв или да.Аз залагам на да, щото кристалната ми топка днес е на кеф.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #20
            И при мен отделя ниско но няма нито приплъзване нито буксуване
            FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

            Коментар


              #21
              И моя отделя ниско и е мек като памук, маистор ми каза че е за смяна ,но можел да искара още , не буксува не преплазва няма проблеми .

              Коментар


                #22
                tambuhtaneca написа:
                И при мен отделя ниско но няма нито приплъзване нито буксуване
                когато отделя ниско е много по-добре от колкото да отделя високо-това важи само за "хидравлични" съединители,за тези с жила е обратно(когато жилото не може да се регулира)
                Bravo 1.9d 97г

                Коментар


                  #23
                  Много интересно разсъждение.Ако са омекнали пружините на пр. диск как ще отделя.Ако си с жило и отново омекнали пружини високо ли ще отделя.Съединител започва да отделя по високо когато има добър притискателен диск и поизносен феродов.С жилото регулираш на повечето автомобили хода на педала а не работния ход лагера на съединителя.
                  Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                  Коментар


                    #24
                    FGRC написа:
                    Много интересно разсъждение.Ако са омекнали пружините на пр. диск как ще отделя.Ако си с жило и отново омекнали пружини високо ли ще отделя.Съединител започва да отделя по високо когато има добър притискателен диск и поизносен феродов.С жилото регулираш на повечето автомобили хода на педала а не работния ход лагера на съединителя.
                    с хода на педала променяш и хода на лагера на съединителя
                    Bravo 1.9d 97г

                    Коментар


                      #25
                      Е това се налага когато отделя ниско както казваш,че е по хубаво.От ниското отделяне можеш да прецакаш нещо ,а не от високо отделяне.По принцип прит. диск отделя само в едно положение а как ще си нагласиш педала си е твой проблем.Затова ми бе интересно да ни обясниш защо ниското отделяне е по добро.
                      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                      Коментар


                        #26
                        FGRC написа:
                        Е това се налага когато отделя ниско както казваш,че е по хубаво.От ниското отделяне можеш да прецакаш нещо ,а не от високо отделяне.По принцип прит. диск отделя само в едно положение а как ще си нагласиш педала си е твой проблем.Затова ми бе интересно да ни обясниш защо ниското отделяне е по добро.
                        от прекалено високо отделяне може да стане така че лагера да се върти постоянно или още по-лошо да почне да приплъзва(а и новообранците в някой баир могат да си огънат задната броня :D )от прекалено ниско отделяне(говорим за отделяне не за увличане) най-много да гасиш колата по-често или ако не натиснеш до край да изхърка някоя скорост(което пък е вредно за синхронизаторите)със износването на феродовия диск отделянето става по-високо(това при хидравличните)
                        Bravo 1.9d 97г

                        Коментар


                          #27
                          nsn написа:
                          FGRC написа:
                          Е това се налага когато отделя ниско както казваш,че е по хубаво.От ниското отделяне можеш да прецакаш нещо ,а не от високо отделяне.По принцип прит. диск отделя само в едно положение а как ще си нагласиш педала си е твой проблем.Затова ми бе интересно да ни обясниш защо ниското отделяне е по добро.
                          от прекалено високо отделяне може да стане така че лагера да се върти постоянно или още по-лошо да почне да приплъзва(а и новообранците в някой баир могат да си огънат задната броня :D )от прекалено ниско отделяне(говорим за отделяне не за увличане) най-много да гасиш колата по-често или ако не натиснеш до край да изхърка някоя скорост(което пък е вредно за синхронизаторите)със износването на феродовия диск отделянето става по-високо(това при хидравличните)
                          Колега, стига си слушал махленските клюкарки ! :D Педала на съединитела се регулира и при двата типа приводи - хидравличен ( с помпа ) и механичен ( със жило ). И в двата варианта признаците при изноване или някаква повреда по съединитела са идентични. На тези коли лагера който притиска диафрагмата на притискателния диск, контактува постоянно с нея и се върти винаги когато работи ДВГ, независимо дали си натиснал или не педала. Когато се износва съединитела - феродов, притискателен или огледален диск, педала се вдига. Потъва когато има счупени или силно износени палци на диафрагмата. А често като си купиш кола втора ръка, някой преди това се правил на майстор по нея, за да изглежда че всичко е ново. И моя съединител отделяше много ниски, но с регулиране на жилото, изравних на едно ниво педала му с педала на спирачката и така вече 50 000 км без промяна и без проблеми.
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #28
                            Dido_Lyubenov написа:
                            nsn написа:
                            FGRC написа:
                            Е това се налага когато отделя ниско както казваш,че е по хубаво.От ниското отделяне можеш да прецакаш нещо ,а не от високо отделяне.По принцип прит. диск отделя само в едно положение а как ще си нагласиш педала си е твой проблем.Затова ми бе интересно да ни обясниш защо ниското отделяне е по добро.
                            от прекалено високо отделяне може да стане така че лагера да се върти постоянно или още по-лошо да почне да приплъзва(а и новообранците в някой баир могат да си огънат задната броня :D )от прекалено ниско отделяне(говорим за отделяне не за увличане) най-много да гасиш колата по-често или ако не натиснеш до край да изхърка някоя скорост(което пък е вредно за синхронизаторите)със износването на феродовия диск отделянето става по-високо(това при хидравличните)
                            Колега, стига си слушал махленските клюкарки ! :D Педала на съединитела се регулира и при двата типа приводи - хидравличен ( с помпа ) и механичен ( със жило ). И в двата варианта признаците при изноване или някаква повреда по съединитела са идентични. На тези коли лагера който притиска диафрагмата на притискателния диск, контактува постоянно с нея и се върти винаги когато работи ДВГ, независимо дали си натиснал или не педала. Когато се износва съединитела - феродов, притискателен или огледален диск, педала се вдига. Потъва когато има счупени или силно износени палци на диафрагмата. А често като си купиш кола втора ръка, някой преди това се правил на майстор по нея, за да изглежда че всичко е ново. И моя съединител отделяше много ниски, но с регулиране на жилото, изравних на едно ниво педала му с педала на спирачката и така вече 50 000 км без промяна и без проблеми.
                            за стилото не знам и не споря може лагера да се върти постоянно,но при браво жтд се върти единствено при натиснат съединителпри хидравличния съединител при износване се вдига педала,а при тази със жилото педала пада-защото при него механизма е обратен а именно с издърпване,а при хидравличния е с избутване
                            Bravo 1.9d 97г

                            Коментар


                              #29
                              няма значение дали е с жило или е с помпа , и при двада вида съединители ,при износване на феродовият диск педала отделя о високо ие много твърд , при нов съединител ,педалът е мек като памук и отделя от по ниско ,
                              Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
                              ESP ASR CC HH MSR 6AB

                              Коментар


                                #30
                                Колега nsn , пак ти казвам не слушай кварталните клюкарки
                                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                                Коментар

                                Working...
                                X