Абе момчета един добър съединител при добро каране спокойно си надхвърля 250к.,особено колата ако се кара на дълги растояния.Ако не допускаш много приплъзване при потегляне и каране без да го претоварваш системно живота му е доста дълъг.Затова и толкова са скъпи качествените комплекти.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Stilo 1.9 jtd съединител, отделя ниско
Collapse
X
-
nsn написа:колега за един съединител не е проблем да издържи 300000+км стига да не се правят гаври с него(да го държиж натиснат по хх минути или да тръгваш само с въртене на гуми)Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
ivel написа:на 200 000км съединител,със сигурност няма да отделя долу и ще е толкова твърд,че ще трябва да го натискаш с двата крака.живота му горе долу е 150-160 000,ето защо на кола на 200 000 км,съединитела отделя долу и е мек-просто е сменен скоро.Оги, що се отнася дали е оригинален всеки може да провери.на оригиналния има щампа на фиат,освен тази на валео.
Коментар
-
ivel написа:второ -лагер-помпата се сменя превантивно,така,че майстора не може да каже кога тя ще капитулира.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Много интересно разсъждение.Ако са омекнали пружините на пр. диск как ще отделя.Ако си с жило и отново омекнали пружини високо ли ще отделя.Съединител започва да отделя по високо когато има добър притискателен диск и поизносен феродов.С жилото регулираш на повечето автомобили хода на педала а не работния ход лагера на съединителя.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
FGRC написа:Много интересно разсъждение.Ако са омекнали пружините на пр. диск как ще отделя.Ако си с жило и отново омекнали пружини високо ли ще отделя.Съединител започва да отделя по високо когато има добър притискателен диск и поизносен феродов.С жилото регулираш на повечето автомобили хода на педала а не работния ход лагера на съединителя.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Е това се налага когато отделя ниско както казваш,че е по хубаво.От ниското отделяне можеш да прецакаш нещо ,а не от високо отделяне.По принцип прит. диск отделя само в едно положение а как ще си нагласиш педала си е твой проблем.Затова ми бе интересно да ни обясниш защо ниското отделяне е по добро.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
FGRC написа:Е това се налага когато отделя ниско както казваш,че е по хубаво.От ниското отделяне можеш да прецакаш нещо ,а не от високо отделяне.По принцип прит. диск отделя само в едно положение а как ще си нагласиш педала си е твой проблем.Затова ми бе интересно да ни обясниш защо ниското отделяне е по добро.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
nsn написа:FGRC написа:Е това се налага когато отделя ниско както казваш,че е по хубаво.От ниското отделяне можеш да прецакаш нещо ,а не от високо отделяне.По принцип прит. диск отделя само в едно положение а как ще си нагласиш педала си е твой проблем.Затова ми бе интересно да ни обясниш защо ниското отделяне е по добро.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:nsn написа:FGRC написа:Е това се налага когато отделя ниско както казваш,че е по хубаво.От ниското отделяне можеш да прецакаш нещо ,а не от високо отделяне.По принцип прит. диск отделя само в едно положение а как ще си нагласиш педала си е твой проблем.Затова ми бе интересно да ни обясниш защо ниското отделяне е по добро.Bravo 1.9d 97г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар