Здравейте,имам стило от седмица.Двигател 1,9 jtd ,2003 година,немски скорости,115 коня,колата е окло 200к,съединителя е лагер-помпа,сменен ангренаж,обездушавен съединител.,,,но педала отделя много ниско.Много "майстори"ми казват да сменям съединител ,ама все си миля,че грешат!Дайте съвет!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Stilo 1.9 jtd съединител, отделя ниско
Collapse
X
-
Моето Стило е също такова и наближава 200 хилядарки.Още с закупуването му съединителя си отделя сравнително ниско но вече 20 хиляди съм минал и нямам никакъв проблем. Педала е мек все едно в памук потъва ,но нямам приплъзване ,боксуване .Ясно е че е оригиналния съединител и не е сменян но пък иначе нямам никакви проблеми.На Киата ми отделя от средата нагоре но там е вече друга бира . Когато имах Пунто неговия педал на съединителя беше така твърд и се оправи със смяната на съединителя.
Коментар
-
Е па така си мисля аз имайки в предвид, че баш майстора ми е казвал, че един съединител на съвременните коли си издържа нормално до 150 хилядарки. Аз наближавам 200 и при това ниско отделяне смея да кажа, че не е сменян съединителя. Ако е сменян би следвало да отделя от доста по високо. Когато вземе да издава багажа и реша да го сменя ще се разбере оригиналния ли е или е сменян. Не вярвам да съм пък извадил баш късмет италианеца преди да прати Стилото за България да му е сменил и съединителя.
Коментар
-
ivel написа:няма как съединитела ти колега да е оригинален и да е на 200 000.второ -лагер-помпата се сменя превантивно,така,че майстора не може да каже кога тя ще капитулира.
Коментар
-
на 200 000км съединител,със сигурност няма да отделя долу и ще е толкова твърд,че ще трябва да го натискаш с двата крака.живота му горе долу е 150-160 000,ето защо на кола на 200 000 км,съединитела отделя долу и е мек-просто е сменен скоро.Оги, що се отнася дали е оригинален всеки може да провери.на оригиналния има щампа на фиат,освен тази на валео.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар