Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Stilo 1.9 jtd съединител, отделя ниско

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Stilo 1.9 jtd съединител, отделя ниско

    Здравейте,имам стило от седмица.Двигател 1,9 jtd ,2003 година,немски скорости,115 коня,колата е окло 200к,съединителя е лагер-помпа,сменен ангренаж,обездушавен съединител.,,,но педала отделя много ниско.Много "майстори"ми казват да сменям съединител ,ама все си миля,че грешат!Дайте съвет!!!

    #2
    Дефинирай много ниско, при мен отделя малко под средата от целия ход на педала, ако наистина е обезвъздушен както трябва ориентирай се към горна помпа(тази която е под/зад самия педал).
    Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

    Коментар


      #3
      Ниско-около 2 сантиметра от пода.

      Коментар


        #4
        Каква е твърдоста на педала? Точно този проблем имах и при мен, но педала беше адски твърд. Беше се вкопал лагера в притискателния диск. Проблема се реши с нов съединител.
        Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

        Коментар


          #5
          Педала не се натиска леко,има някакво съпротивление.Доколкото разбрах съединителя се продава само комплект феродо и притискателен,а и задължително се сменя лагер-помпата.

          Коментар


            #6
            първо отвори и на място решавай

            Коментар


              #7
              Не е лек и евтин ремонт така, че аз бих сменил комплект. Но това, че има съпротивление май отиваш на съединител.
              Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

              Коментар


                #8
                Не е задължително да сменяш лагер-помпата, майстора ще прецени дали е за смяна, относно това съпротивление за което споменаваш, пак казвам ако е обезвъздушен както трябва провери си горната помпа, да не се окаже че си свалял кутията напразно.
                Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                Коментар


                  #9
                  Колеги и аз имам такова Стило,педала ми отделя около средата и добре отделя,но е много твърд.Така ли е по принцип или и аз трябва да се приготвям за смяна на съединител.
                  STILO-2003-115 HP-JTD Power
                  Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.

                  Коментар


                    #10
                    Моето Стило е също такова и наближава 200 хилядарки.Още с закупуването му съединителя си отделя сравнително ниско но вече 20 хиляди съм минал и нямам никакъв проблем. Педала е мек все едно в памук потъва ,но нямам приплъзване ,боксуване .Ясно е че е оригиналния съединител и не е сменян но пък иначе нямам никакви проблеми.На Киата ми отделя от средата нагоре но там е вече друга бира . Когато имах Пунто неговия педал на съединителя беше така твърд и се оправи със смяната на съединителя.
                    Фиат Панда 1.2 2006година
                    Синджира си идва ,а козата я няма...

                    Коментар


                      #11
                      няма как съединитела ти колега да е оригинален и да е на 200 000.второ -лагер-помпата се сменя превантивно,така,че майстора не може да каже кога тя ще капитулира.

                      Коментар


                        #12
                        Е па така си мисля аз имайки в предвид, че баш майстора ми е казвал, че един съединител на съвременните коли си издържа нормално до 150 хилядарки. Аз наближавам 200 и при това ниско отделяне смея да кажа, че не е сменян съединителя. Ако е сменян би следвало да отделя от доста по високо. Когато вземе да издава багажа и реша да го сменя ще се разбере оригиналния ли е или е сменян. Не вярвам да съм пък извадил баш късмет италианеца преди да прати Стилото за България да му е сменил и съединителя.
                        Фиат Панда 1.2 2006година
                        Синджира си идва ,а козата я няма...

                        Коментар


                          #13
                          ivel написа:
                          няма как съединитела ти колега да е оригинален и да е на 200 000.второ -лагер-помпата се сменя превантивно,така,че майстора не може да каже кога тя ще капитулира.
                          Ако се кара нормално - едни накладки издържат 30-35-40000 градско, какво пречи на съединителя да издържи 200 000, особено ако колата се кара 90% извънградско?Ако някой е експерт, ще снимам отвсякъде съединител на 196 000, по табло,, да кажете дали е оригинален или не.

                          Коментар


                            #14
                            на 200 000км съединител,със сигурност няма да отделя долу и ще е толкова твърд,че ще трябва да го натискаш с двата крака.живота му горе долу е 150-160 000,ето защо на кола на 200 000 км,съединитела отделя долу и е мек-просто е сменен скоро.Оги, що се отнася дали е оригинален всеки може да провери.на оригиналния има щампа на фиат,освен тази на валео.

                            Коментар


                              #15
                              ivel написа:
                              няма как съединитела ти колега да е оригинален и да е на 200 000
                              колега за един съединител не е проблем да издържи 300000+км стига да не се правят гаври с него(да го държиж натиснат по хх минути или да тръгваш само с въртене на гуми)
                              Bravo 1.9d 97г

                              Коментар

                              Working...
                              X