Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смесване на нафта...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смесване на нафта...

    Има ли проблем при смесването на "различни нафти"--->Sprint Diesel - Eurodiesel - Alpine diesel.
    Fiat Punto 1.7TD

    #2
    няма страшно
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      Няма проблеми! Кара си спокойно! Ефектът на тези нафти(Спринт дизел, Ви пауър и други с добавки) не е толкова бърз, което означава,че и концентрацията им е слаба. Не се заблуждавайте, че като сложите един резервоар от по-скъпата нафта и сте прочистили двигателя - те просто са с по-високо или поне нормално октаново(ако не се лъжа и за нафтата беше октаново числото) за разлика от обикновената кръщавана нафта и съдържанието на на сяра е по-малко.

      Коментар


        #4
        Темата може би е разисквана но предполагам, че няма да е излишно. Нека който желае да сподели впечатлението си за качеството на нафтата от мястото кадето зарежда. Аз все се чудя от къде. Кастрол, OMV, Лукойл, Петрол, ЕКО.... и т.н. Предполагам, че сте усещали подобряване вървежа на колата при качествено гориво. Интересно ми е и положението през зимата. Предполагам че различните нафти замръзват различно... Питам защото още нямам опит с дизела...
        Fiat Punto 1.7TD

        Коментар


          #5
          doofiat написа:
          Няма проблеми! Кара си спокойно! Ефектът на тези нафти(Спринт дизел, Ви пауър и други с добавки) не е толкова бърз, което означава,че и концентрацията им е слаба. Не се заблуждавайте, че като сложите един резервоар от по-скъпата нафта и сте прочистили двигателя - те просто са с по-високо или поне нормално октаново(ако не се лъжа и за нафтата беше октаново числото) за разлика от обикновената кръщавана нафта и съдържанието на на сяра е по-малко.
          Не, цетаново число се казва за нафтата! Няма никакъв проблем Божидаре.Аз не винаги наливам "спринт", в момента съм с нафта заредена от Еко-кинитрон и съм доволен.
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #6
            bogidar написа:
            Темата може би е разисквана но предполагам, че няма да е излишно. Нека който желае да сподели впечатлението си за качеството на нафтата от мястото кадето зарежда. Аз все се чудя от къде. Кастрол, OMV, Лукойл, Петрол, ЕКО.... и т.н. Предполагам, че сте усещали подобряване вървежа на колата при качествено гориво. Интересно ми е и положението през зимата. Предполагам че различните нафти замръзват различно... Питам защото още нямам опит с дизела...
            През зимата или си сипваш добавка против замръзване или караш с Алпин Дизел на ОМВ. Аз залагам постоянно на Спринт/Алпин Дизел и като алтернатива на него Ви пауър дизел на Шел.

            Коментар


              #7
              Nino написа:
              Не, цетаново число се казва за нафтата! ... в момента съм с нафта заредена от Еко-кинитрон и съм доволен.
              Ехххх знаеш си, че трябваше да не пропускам часовете по химия А каква е тая нафта на Еко-то. С добавки ли е?

              Коментар


                #8
                Поне твърдят, че е внос от Гърция.Иначе на цена си е както обикновеният дизел по другите бензиностанции.Пунтото при натоварване ми се струва, че пуши доста по-малко.
                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                Коментар


                  #9
                  На няколко колеги от Алфа форума им бяха замръзнали дизелите с ОМВ Алпин Дизел Направете си сметка каква е добавката в горивото - H2O Аз също карам с ЕКО и съм най-доволен. Тогава колата работи най-меко и е доста пъргава. С нафта на ЛукОйл (но не петролските ЛукОйл) също върви нормално и нямам забележки Но от ШЕЛ и ОМВ да ме извиняват Това с този СпринтДизел е такъв ташак, че нямам думи Брат ми кара с него служебната си кола и от скоро сипва нормален - разлика няма, нито в разхода нито във вървенето :D :D :D Само 11ст. по-скъп на литър Слагайте си редовно добавки в горивото и няма да имате проблеми Аз всеки път слагам като редувам "Кастрол" и "Голдън Игъл". Едната е по-добра за почистване, а другата вдига малко повече цетановото число
                  http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                  Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                  FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                  FIAT Punto 99' 1.7 TD

                  Коментар


                    #10
                    Абсолютно правилно! Също не виждам никаква разлика в поведението на колата.А относно добавките, пуснаха някаква "DIESEL POWER"...също е добра.
                    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                    Коментар


                      #11
                      Аз досега само от OMV наливам но нещо не съм доволен. Никаква разлика между Спринт и обикновен дизел. Тия дни взимам заплатата и ще пробвам в Еко. Де да знам като взех колата (карана е в Италия) първите 3-4 месеца беше пушка. Така вървеше че... И двигателя си беше "тих". А сега след смяна на консумативи и 4000км. нещо взех да се притеснявам. По тромавичка ми се струва. Попушва си порядъчно при ръчкане. Звука се попромени. В купето пласмаските зеха да потропват и поскърцват. А с тукашните майстори дето си оставят ръцете....
                      Fiat Punto 1.7TD

                      Коментар


                        #12
                        bogidar написа:
                        Аз досега само от OMV наливам но нещо не съм доволен. Никаква разлика между Спринт и обикновен дизел. Тия дни взимам заплатата и ще пробвам в Еко. Де да знам като взех колата (карана е в Италия) първите 3-4 месеца беше пушка. Така вървеше че... И двигателя си беше "тих". А сега след смяна на консумативи и 4000км. нещо взех да се притеснявам. По тромавичка ми се струва. Попушва си порядъчно при ръчкане. Звука се попромени. В купето пласмаските зеха да потропват и поскърцват. А с тукашните майстори дето си оставят ръцете....
                        Виж дали има катализатор и ако ДА, то веднага го махни Аз преродих моето Пунто като му махнах тази революционна техника
                        http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                        Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                        FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                        FIAT Punto 99' 1.7 TD

                        Коментар


                          #13
                          Е не знам какъв е или що е ... дизела в ОМВ, но определено имам разлика с него, отколкото с обикновения. Вярно е, че пуши малко повече, но иначе си бяга. Често ми се случва да ръчкам Брадвата и сега съм с Ви пауър дизел - с него не е толкова пъргава на старта. Аз съм твърдо за него и съм го тествал многократно. Между другото сме разискавали тая тема и предния път стигнахме до извода, че има значение от безиностанцията и какво количество вода са сложили в резервоарите им за изолация.Иначе сега ме заинтригувахте с тоя дизел на Еко-то!

                          Коментар


                            #14
                            Dodo 155 написа:
                            Виж дали има катализатор и ако ДА, то веднага го махни Аз преродих моето Пунто като му махнах тази революционна техника
                            Добре де, но аз не искам да цапам околната среда. Кажете ми читави катализатори.

                            Коментар


                              #15
                              Dodo 155 написа:
                              Виж дали има катализатор и ако ДА, то веднага го махни Аз преродих моето Пунто като му махнах тази революционна техника
                              Мене тази интервенция с катализатора ме притеснява. Иначе верно доста хора са го махнали и са доволни. Колко ти излезе махането и там гърне ли какво се слага на неговото място. Какви пари?
                              Fiat Punto 1.7TD

                              Коментар

                              Working...
                              X