Всичко се започна след като ми подмениха агренажния ремък и всички ролки,но мисля че не е в това проблема. Като подам рязко газ двигателя издава звук все едно, че ми е паднало гърнето, започва да пуши черно и губи мощност. До момента не виждам никаква закономерност за това в кой момент се появява проблема.Този странен звук го чувам пред мен в ляво (по време на движение).Като я издуя малко на втора или трета предавка проблема изчезва, но не винаги.Ако някой се е сблъсквал с нещо подобно или има идея от какво може да е нека да го сподели. Благодаря Ви предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем при рязко подаване на газ. Мареа 1.9 тд100
Collapse
X
-
Re: Проблем при рязко подаване на газ. Мареа 1.9 тд100
sandino написа:Всичко се започна след като ми подмениха агренажния ремък и всички ролки,но мисля че не е в това проблема. Като подам рязко газ двигателя издава звук все едно, че ми е паднало гърнето, започва да пуши черно и губи мощност. До момента не виждам никаква закономерност за това в кой момент се появява проблема.Този странен звук го чувам пред мен в ляво (по време на движение).Като я издуя малко на втора или трета предавка проблема изчезва, но не винаги.Ако някой се е сблъсквал с нещо подобно или има идея от какво може да е нека да го сподели. Благодаря Ви предварително.
-
Благодаря ти specialista. При предишната смяна на агренажа май пак не беше зацепена правилно, тъй като се наложи да се даде предварение от колелото на ГНП. Сега не съм сигурен как е зацепена, но отново си пали от четвърт.Може би стана малко по-мудна, от гледна точка на динамика а също така май и разхода ми се повиши малко. Теб какво те кара да смяташ, че не е зацепена правилно? Ако си прав, как така има моменти когато всичко си е наред (няма го пушенето и странния звук)? Днес смятам да сваля капака на ремъка за да видя как са белезите (ако дъжда не ме изпревари).
Коментар
-
Здравейте колеги.Днес след като сваих капака на агренажния ремък успях да направя тези снимки, които показват уменията на местните майстори.В интерес на истината не съм изненадан, въпреки че предишната смяна на ремъците беше 2008г. и се надявах тези майстори да са добили опит, но......Мисля, че зацепването на ГНП-то не се отразява добре на работата на двигателя и се появяват гореописаните симптоми. Това констатира и Specialista за което му благодаря още веднъж и ще трябва да пращам бира до Ямбол. В случая помпата работи с един зъб закъснение (ако не бъркам). Кажете и вие мнението си. Утре ще им закарам колата отново в сервиза за да си свършат работата, тъй като дават 50 000км гаранция.Белег на маховика в ГМТ.Белези на разпределителен вал.Белези на ГНП.
Коментар
-
Това на последната снимка е показателно че трите вала не са зацепени правилно.Още нещо,освен че колелото на помпата трябва си сочи белега,в този момент трябва и трите болта да се охлабят и през отвора със странна форма да се постави 6мм. щифт така че да блокира главинката на помпата в корпуса и т.с. тя да не може да се движи наляво или на дясно при охлабени болтове!Уверяваме се че белега на коляновия вал е там и не е мръднал неволно ,ако е мръднал просто се премества леко вала за да се фиксира точно и се стягаттрите болта.Извадете фиксиращия щифт!!!! Че става мазало после! Тази операция се прави при вече поставен и опънат ремък.Мисля че нищо сложно няма.Поздрави! п.п. каня се за велик ден да посетя Видин,ако не ми мине котка път,така че .....
Коментар
-
На третата снимка между горните два болта има елипсовиден отвор.Това е отвора на самото зъбно колело. Зад него има отвор ф 6 мм. които е на главинката на помпата.Щифта се пъха в главинката на помпата (трите болта са охлабени) и търсим отвора ф6 мм. който е на корпуса на ГНП-то.Ако съвпаднат двата отвора ф6 мм. главинката на помпата се блокира и не може да се движи . Един жокер ще дам.Като се използва подвижна лампа и малко огледало човек може да види със очи дали двата отвора са един зад друг или се разминават.Именно това разминаване трябва да се отстрани за правилното фиксиране.Не трябва да те притеснява това че голямата гайка е триъгълна.Все ще измислиш със какво да я хванеш за да можеш да отклоняваш главината в ляво или дясно според нуждите.В твоя случай обаче първо трябва да се премести зъбното колело с един зъб напред,и чак тогава да се правят тези операции за центроване на момента на подаване на гориво.Успех! п.п. сега остава да идеш и да им кажеш какво да правят ...
Коментар
-
Проблема решен - до някаква компромисна степен.С няколко думи ще ви разкажа какво се случи днес.След като закарах коллата в сервиза и след дълги обяснения "майсторите" в едно с шефа си склониха да проверят твърденията ми. След около час ми се обадиха по телефона с думите-цитирам "я ела ако можеш,че тук сме се събрали 6 човека майстори и не виждаме как този двигател не е на белези". Со кротко со благо отново започнах да им обяснявам къде не съвпадат белезите, но уви. Едва когато им показах снимките от телефона шефа им се изцепи- "е тая помпа се разминава с цял зъб". Еврика!!! Това се случва около обяд.Към 16и30 часа вече започнах да се притеснявам, че не ми се обаждат и отидох в сервиза.Колата вече беше подложена на тест драйв. В крайна сметка помпата е прехвърлена с един зъб (по думите им), но съвпадането на белезите приблизително. Пробвах и аз колата как върви и предцених, че е добре.Има си динамика, няма го странния звук и пушек поне до момента. Искам да Ви изкажа благодарности за дадените мнения и най-вече на Specialista за точните му "диагнози" и напътствия.
Коментар
-
sandino написа:Проблема решен - до някаква компромисна степен.С няколко думи ще ви разкажа какво се случи днес.След като закарах коллата в сервиза и след дълги обяснения "майсторите" в едно с шефа си склониха да проверят твърденията ми. След около час ми се обадиха по телефона с думите-цитирам "я ела ако можеш,че тук сме се събрали 6 човека майстори и не виждаме как този двигател не е на белези". Со кротко со благо отново започнах да им обяснявам къде не съвпадат белезите, но уви. Едва когато им показах снимките от телефона шефа им се изцепи- "е тая помпа се разминава с цял зъб". Еврика!!! Това се случва около обяд.Към 16и30 часа вече започнах да се притеснявам, че не ми се обаждат и отидох в сервиза.Колата вече беше подложена на тест драйв. В крайна сметка помпата е прехвърлена с един зъб (по думите им), но съвпадането на белезите приблизително. Пробвах и аз колата как върви и предцених, че е добре.Има си динамика, няма го странния звук и пушек поне до момента. Искам да Ви изкажа благодарности за дадените мнения и най-вече на Specialista за точните му "диагнози" и напътствия.Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар