Искам да попитам само дали е нормално дизел да държи 1000 оборота на празен ход.. като е студен да, но при мен и загрял ги държи!? Не че ми е проблем да карам така, но искам само да се поинтересувам малко.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Високи обороти на празен ход при загрял двг - Мареа 1,9 тд
Collapse
X
-
Колега, за втори път ще те помоля - оправи си заглавието. Ако всички теми се казваха "Въпрос за Мареа 1.9", на какво щеше да прилича форумът? Подсказвам: направи заглавието такова, че утре като имам същия проблем и като напиша в търсачката "високи обороти празен ход", да се появи тази тема и да ми стане ясно още от заглавието какво се говори в нея. Прегледай темите в раздела, или поне тези на първа страница. Няма една тема, която да не е с ясно заглавие, само твоята е така обширна.
Коментар
-
specialista написа:900 +/- 30справка аутодатаПоздрави!Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Също от опит когато правя ремонт на някоя помпа и колата е при мен след като я запаля я закачам на диагностика настройвам и оборотите по показания на компютъра както и TPS-a. Никога не е имало проблем със това че съм настроил оборотите 900 на загрял мотор.Нито пък оплаквания от сорта да не иска да изтегля в ниските и разни там други.Не е нужно да споменавам колко на брой такива помпи са минали през ръцете ми! :D Поздрави!
Коментар
-
Не искам да подхващаме нови спорове, споделям личния си опит с личния си автомобил в случая. Знам че са минали доста такива помпи през ръцете ти, но приключваш с това, че колата е оправена и клиента си я взема доволен от свършената работа. Аз пък съм маниак на тема колата ми да работи перфектно, и най-незабележимите проблеми са ми като трън в г.за . Да, като за начало, като смъкнах оборотите до около 850 - 900 об/мин всичко изглеждаше нормално ... до след два дни, а да не говорим какво стана като се застуди времето - пали на ниски обороти, като поработи ги вдига, като загрее пак ги смъква, тресе при обороти под 2000 ... - пълен хаос. И само от едно понижаване на оборотите. След това две седмици си играх да ги възстановявам. И за проверката и настройката на ТПС не е необходим компютър ... Подробности на лични ( ако някой се интересува ) иначе се заформят излишни спорове.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Не искам да подхващаме нови спорове, споделям личния си опит с личния си автомобил в случая. Знам че са минали доста такива помпи през ръцете ти, но приключваш с това, че колата е оправена и клиента си я взема доволен от свършената работа. Аз пък съм маниак на тема колата ми да работи перфектно, и най-незабележимите проблеми са ми като трън в г.за . Да, като за начало, като смъкнах оборотите до около 850 - 900 об/мин всичко изглеждаше нормално ... до след два дни, а да не говорим какво стана като се застуди времето - пали на ниски обороти, като поработи ги вдига, като загрее пак ги смъква, тресе при обороти под 2000 ... - пълен хаос. И само от едно понижаване на оборотите. След това две седмици си играх да ги възстановявам. И за проверката и настройката на ТПС не е необходим компютър ... Подробности на лични ( ако някой се интересува ) иначе се заформят излишни спорове.
Коментар
-
Всичко е перфектно по моя ДВГ в момента. Лично аз си направих някои ремонти и регулировки по горивната система, а помпата носих на сервиз, защото нямам стенд. След като я взех от ремонт, оборотите си бяха пак 950, но нали това са високи обороти според повечето колеги, си направих труда да ги понижа. Е тогава се появиха проблемите за които говоря, и за които някои колеги търсят съвет как да отстранят. Кофти е, че има неща които категорично отричаш, а не си прав за тях. Но както казах, не ми се спори повече. Не мисля че се заяждаш, нито искам да оспорвам опита ти и екстрата да ползваш компютър за нстройките и т.н.т. , само споделям какво и как съм установил от опит.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Всичко е перфектно по моя ДВГ в момента. Лично аз си направих някои ремонти и регулировки по горивната система, а помпата носих на сервиз, защото нямам стенд. След като я взех от ремонт, оборотите си бяха пак 950, но нали това са високи обороти според повечето колеги, си направих труда да ги понижа. Е тогава се появиха проблемите за които говоря, и за които някои колеги търсят съвет как да отстранят. Кофти е, че има неща които категорично отричаш, а не си прав за тях. Но както казах, не ми се спори повече. Не мисля че се заяждаш, нито искам да оспорвам опита ти и екстрата да ползваш компютър за нстройките и т.н.т. , само споделям какво и как съм установил от опит.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар