Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Високи обороти на празен ход при загрял двг - Мареа 1,9 тд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Високи обороти на празен ход при загрял двг - Мареа 1,9 тд

    Искам да попитам само дали е нормално дизел да държи 1000 оборота на празен ход.. като е студен да, но при мен и загрял ги държи!? Не че ми е проблем да карам така, но искам само да се поинтересувам малко.

    #2
    Не е нормално. Редактирай си заглавието, за да е по-ясно. "тди" - няма такова нещо в Мареа. Уточни за кой двигател питаш. То за нито един не е нормално, но като знаем какъв е двигателят, ще получиш по-точни съвети.

    Коментар


      #3
      ogi28b написа:
      Не е нормално. Редактирай си заглавието, за да е по-ясно. "тди" - няма такова нещо в Мареа. Уточни за кой двигател питаш. То за нито един не е нормално, но като знаем какъв е двигателят, ще получиш по-точни съвети.
      тд-100 всъщност си е същинско тди
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #4
        Да всъщност си е ТД...

        Коментар


          #5
          А жилото изтеглило ли е "малката" рейка?

          Коментар


            #6
            Колега, за втори път ще те помоля - оправи си заглавието. Ако всички теми се казваха "Въпрос за Мареа 1.9", на какво щеше да прилича форумът? Подсказвам: направи заглавието такова, че утре като имам същия проблем и като напиша в търсачката "високи обороти празен ход", да се появи тази тема и да ми стане ясно още от заглавието какво се говори в нея. Прегледай темите в раздела, или поне тези на първа страница. Няма една тема, която да не е с ясно заглавие, само твоята е така обширна.

            Коментар


              #7
              фиат и тди са като магаре и космос.няма такава абривиатура във фиат,за което Оги е напълно прав. иначе тд100 на фиат и тди на фолксваген си имат своите конструктивни разлики

              Коментар


                #8
                Ако е ТД100, е нормално. По каталог са 950 + 50, и на практика това са оборотите на този ДВГ. Не се опитвай да ги смъкваш, ч ще береш ядове
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  900 +/- 30справка аутодатаПоздрави!

                  Коментар


                    #10
                    specialista написа:
                    900 +/- 30справка аутодатаПоздрави!
                    Моите данни са от справка с инстрокциите на FIAT И както бях писал преди време в една друга тема, като ги смъкнах заради съвети от съфорумници, започнаха да се появяват проблеми - това пък от опит.
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #11
                      Също от опит когато правя ремонт на някоя помпа и колата е при мен след като я запаля я закачам на диагностика настройвам и оборотите по показания на компютъра както и TPS-a. Никога не е имало проблем със това че съм настроил оборотите 900 на загрял мотор.Нито пък оплаквания от сорта да не иска да изтегля в ниските и разни там други.Не е нужно да споменавам колко на брой такива помпи са минали през ръцете ми! :D Поздрави!

                      Коментар


                        #12
                        Не искам да подхващаме нови спорове, споделям личния си опит с личния си автомобил в случая. Знам че са минали доста такива помпи през ръцете ти, но приключваш с това, че колата е оправена и клиента си я взема доволен от свършената работа. Аз пък съм маниак на тема колата ми да работи перфектно, и най-незабележимите проблеми са ми като трън в г.за . Да, като за начало, като смъкнах оборотите до около 850 - 900 об/мин всичко изглеждаше нормално ... до след два дни, а да не говорим какво стана като се застуди времето - пали на ниски обороти, като поработи ги вдига, като загрее пак ги смъква, тресе при обороти под 2000 ... - пълен хаос. И само от едно понижаване на оборотите. След това две седмици си играх да ги възстановявам. И за проверката и настройката на ТПС не е необходим компютър ... Подробности на лични ( ако някой се интересува ) иначе се заформят излишни спорове.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #13
                          Dido_Lyubenov написа:
                          Не искам да подхващаме нови спорове, споделям личния си опит с личния си автомобил в случая. Знам че са минали доста такива помпи през ръцете ти, но приключваш с това, че колата е оправена и клиента си я взема доволен от свършената работа. Аз пък съм маниак на тема колата ми да работи перфектно, и най-незабележимите проблеми са ми като трън в г.за . Да, като за начало, като смъкнах оборотите до около 850 - 900 об/мин всичко изглеждаше нормално ... до след два дни, а да не говорим какво стана като се застуди времето - пали на ниски обороти, като поработи ги вдига, като загрее пак ги смъква, тресе при обороти под 2000 ... - пълен хаос. И само от едно понижаване на оборотите. След това две седмици си играх да ги възстановявам. И за проверката и настройката на ТПС не е необходим компютър ... Подробности на лични ( ако някой се интересува ) иначе се заформят излишни спорове.
                          Далеч съм от мисълта че искам да споря или да се заяждам със теб или който и да е във форума.Споделям от опита натрупан с годините.Мисля че друг път си споделял за проблеми.Аз имам съмнения че нещо при теб не е наред.Какво и къдене смея да гадая. Факт е че споделяш че пали на ниски обороти.Това не е нормално. 1.На правилно работеща помпа и изправната горивна система не и пука колко време ще мине до следващия старт.Просто си работят както трябва.2.Оборотите на празен ход няма как да влияят на този феномен " тресе при обороти под 2000 ... - пълен хаос".Това също за сега е неизяснен проблем.3.За настройката на ТПС-а ,като така или иначе ползвам компютъра ,така ми е по-лесно.Ако не друго поне на голям екран виждам какво става :D . Не се засягай,но според мен при теб е по скоро частен случай и не е редно да се счита за еталон на поведение и настройки и реакции.Поздрави!

                          Коментар


                            #14
                            Всичко е перфектно по моя ДВГ в момента. Лично аз си направих някои ремонти и регулировки по горивната система, а помпата носих на сервиз, защото нямам стенд. След като я взех от ремонт, оборотите си бяха пак 950, но нали това са високи обороти според повечето колеги, си направих труда да ги понижа. Е тогава се появиха проблемите за които говоря, и за които някои колеги търсят съвет как да отстранят. Кофти е, че има неща които категорично отричаш, а не си прав за тях. Но както казах, не ми се спори повече. Не мисля че се заяждаш, нито искам да оспорвам опита ти и екстрата да ползваш компютър за нстройките и т.н.т. , само споделям какво и как съм установил от опит.
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #15
                              Dido_Lyubenov написа:
                              Всичко е перфектно по моя ДВГ в момента. Лично аз си направих някои ремонти и регулировки по горивната система, а помпата носих на сервиз, защото нямам стенд. След като я взех от ремонт, оборотите си бяха пак 950, но нали това са високи обороти според повечето колеги, си направих труда да ги понижа. Е тогава се появиха проблемите за които говоря, и за които някои колеги търсят съвет как да отстранят. Кофти е, че има неща които категорично отричаш, а не си прав за тях. Но както казах, не ми се спори повече. Не мисля че се заяждаш, нито искам да оспорвам опита ти и екстрата да ползваш компютър за нстройките и т.н.т. , само споделям какво и как съм установил от опит.
                              Кое е това което отричам? Моля те за конкретика.Ако нещо някъде се разминаваме да се изясни веднъж за винаги.Всъщност няма нужда от изяснения.На мен не са ми нужни! Ако ти дължа извинение за нещо-извинявай! Уморих се да приказвам и вечно нещо да не е както трябва.Явно грешката е в мен.Поздрави!

                              Коментар

                              Working...
                              X