Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Високи обороти на празен ход при загрял двг - Мареа 1,9 тд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Dido_Lyubenov написа:
    Ако е ТД100, е нормално. По каталог са 950 + 50, и на практика това са оборотите на този ДВГ. Не се опитвай да ги смъкваш, ч ще береш ядове
    Не знам в кой каталог ги гледаш , но в аутодата версия 3,38 показва това:
    Прикачени файлове
    Fiat palio 1.7td

    Коментар


      #17
      specialista написа:
      900 +/- 30справка аутодатаПоздрави!
      Колегата е прав за тази информация, и се извинявам за завързалия се спор. Позарових се из няколко източника и се оказа че дават различни обороти, което явно ме е подвело. Но в италианския мануал пише точно така - 900 +/- 30. И въпреки това съветвам колегата да не си играе с настройките на помпата и да не вярва сляпо на оборотомера.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #18
        Dido_Lyubenov написа:
        Ако е ТД100, е нормално. По каталог са 950 + 50, и на практика това са оборотите на този ДВГ. Не се опитвай да ги смъкваш, ч ще береш ядове
        specialista написа:
        Също от опит когато правя ремонт на някоя помпа и колата е при мен след като я запаля я закачам на диагностика настройвам и оборотите по показания на компютъра както и TPS-a. Никога не е имало проблем със това че съм настроил оборотите 900 на загрял мотор.Нито пък оплаквания от сорта да не иска да изтегля в ниските и разни там други. Не е нужно да споменавам колко на брой такива помпи са минали през ръцете ми!
        Такаа, до ремонта на помпата (мотор-TD100) мойта Marea палеше винаги, ама винаги на едни обороти, около 950. Вдигаше ги при студен двигател, сваляше ги при загрял , но ниските оборотите стояха там,едни и същи, не мърдаха.След ремонта на помпата, това хубаво нещо изчезна. Вече една година моторът пали, не винаги, но по-често на по-ниски обороти 750-800, необходимо му е подаване на газ за да захване там някъде около 950. Есента опитах да сваля леко , защото пък като скочат около 1000 започват да играят, стана още по страшно, като запали започва да тресе. Играх си още няколко пъти за да улуча някакви приемливи обороти.Въпрос:Какво трябва да направя в случая, мога ли аз да направя нещо, или са необходими стендове, компютри и т.н. ?
        FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

        Коментар


          #19
          Приятелю,написал си че това е станало след ремонта на помпата.Аз бих потърсил човека който я е правил ,за да се разбере от къде е проблема и как ще се оправи.Мисля че е излишно да споменавам,че ако аз съм правил помпата и клиента има някакви оплаквания ще ги отстраня за моя сметка,пак разбира се ако има връзка проблема със моята работа. Иначе така от дистанция е много трудно да се даде съвет какво точно да се пипне защото не съм се запознал с проблема и няма как да съм сигурен къде е точно проблема.Може да е въпрос на настройки от вън на помпата , а може и да се наложи да се пипне вътре.Поздрави!

          Коментар

          Working...
          X