Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обтяжна ролка на пистовия ремък на Bravo JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Аз имам кора под двигателя, и кво от това?! Пак ми се скапа. Всички възли са сменени още преди да замине механизма, освен демферната шайба, но ако имаше проблем при нея да съм го усетил със сигурност. Дори и в момента, не всеки път ми свири, понякога изобщо не се чува, понякога и при 120км/ч я чувам силно - обяснявам си го с това, че явно мехънизма се намества от вибрацийте понякога.
    Fiat Bravo JTD '99

    Коментар


      #32
      iakvvu написа:
      hamoto написа:
      Колко от вас с проблемните оптяжни механизми имат кора под ДВГ!Според мен проблема е в липсата на такава и механизмът се пълни със пепел и кал и тем подобни мизерии!
      Имам 4 JTD-та и на 4-те всичко им е ОК-включително и кори под двигателите(здрави!) Ако механизма изкара 10000-12000 км. без да се обади се чувствам късметлия.Смених такъв и на стотния километър след закупуването му-демек 2 дни.Приеха рекламацията с голяма лекота,което значи,че не им е за пръв път.
      Всичко е много относително, при мен без кори отдолу механизма изкара около 50 000км.
      Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

      Коментар


        #33
        hamoto написа:
        Колко от вас с проблемните оптяжни механизми имат кора под ДВГ!Според мен проблема е в липсата на такава и механизмът се пълни със пепел и кал и тем подобни мизерии!
        колега няма как при тефлоновата втулка да влезе пепел и кал
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          #34
          nsn написа:
          hamoto написа:
          Колко от вас с проблемните оптяжни механизми имат кора под ДВГ!Според мен проблема е в липсата на такава и механизмът се пълни със пепел и кал и тем подобни мизерии!
          колега няма как при тефлоновата втулка да влезе пепел и кал
          колега, няма невъзможни неща!
          Fiat Multipla 1.9jtd 81 kW - м'глата, вече с полиуретан

          Коментар


            #35
            nmushnikov написа:
            nsn написа:
            hamoto написа:
            Колко от вас с проблемните оптяжни механизми имат кора под ДВГ!Според мен проблема е в липсата на такава и механизмът се пълни със пепел и кал и тем подобни мизерии!
            колега няма как при тефлоновата втулка да влезе пепел и кал
            колега, няма невъзможни неща!
            разглоби един механизъм(ако не си го направил вече) и ще се увериш че при здрав механизъм е невъзможно да влезе КАЛ
            Bravo 1.9d 97г

            Коментар


              #36
              първо се убеди че е от обтяжния механизъм.аз моята не съм я сменял.колата измина повече от 40 000км.смених ремъка с някакъв измислен(НЯМАШЕ ДРУГ)и след месец се появи щуреца.смених ремъка с гейтс и млъкна.така че първо диагностицирай добре механизма.също вземи на върха на пръста си малко грес и мазни ремъка отвътре,ако спре щуреца значи е от ремъка,ако ли не, се спасявай както намериш за добре с обтяжния механизъм

              Коментар


                #37
                За да свири ремъка, това означава, че не се подвежда добре.Като го намажете с нещо, или като го смените с друг, а другия не свири, това може да е само от материала на ремъка, защото му трябва по-голяма сила на триене, за да скърца. Но щом един ремък скърца (стига да не е грешния размер), то той се подвежда грешно към ролките и/или шайбите по възлите и съответно има проблем. Това съсипва въпросния механизъм, не качеството му.Е може би ако беше направен с 4 реда лагери, без втулки, за да изкара 50 милиона километра, можеше и да издържи до края на живота при всякакви условия, но все пак възела е правен и изчисляван да обира нормалните вибрации, които са заложени от производителя. Всичко над това го съсипва.Ако всичко е както трябва, ремъка не трябва да скърца и вибрирането на този механизъм почти не трябва да се забелязва. Все едно почти всичко е неподвижно. Ако с лекота го виждате, че вибрира, това е износването, което трябва да се махне.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #38
                  Нека да уточним за какви дефекти говорим на въпросният механизъм. При мен механизмите блокират в едно положение или се движат тежко и така спират да изпълняват предназначението си.До сега не съм извадил отворен механизъм,може би защото не могат да направят достатъчно км. за да се изнасят.
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #39
                    Към феновете на Dayco. Преди 3 години и половина смених двата ремъка с четирите ролки. На 60К смених двата ремъка и оставих ролките за следващата смяна на ремъци. От смяната до сега са 10К т.е. 70К и никакви щурци. Ролки + ремъци - SKF.
                    Brava 1.9 JTD 100, 2001

                    Коментар


                      #40
                      Marea TD100

                      Коментар


                        #41
                        zim написа:
                        Към феновете на Dayco. Преди 3 години и половина смених двата ремъка с четирите ролки. На 60К смених двата ремъка и оставих ролките за следващата смяна на ремъци. От смяната до сега са 10К т.е. 70К и никакви щурци. Ролки + ремъци - SKF.
                        Докажи със снимка, че механизмът ти е различен от Дайко. Само да не останеш изненадан... В тая тема сигурно десет човека сме обиколили всички възможни магазини в страната, за да търсим нещо различно от Дайко и няма. НЯ-МА! Някои си поръчват от сайтове извън България, ама точно ти притежаваш SKF. Единствен в цяла България.

                        Коментар


                          #42
                          ogi28b написа:
                          zim написа:
                          Към феновете на Dayco. Преди 3 години и половина смених двата ремъка с четирите ролки. На 60К смених двата ремъка и оставих ролките за следващата смяна на ремъци. От смяната до сега са 10К т.е. 70К и никакви щурци. Ролки + ремъци - SKF.
                          Докажи със снимка, че механизмът ти е различен от Дайко. Само да не останеш изненадан... В тая тема сигурно десет човека сме обиколили всички възможни магазини в страната, за да търсим нещо различно от Дайко и няма. НЯ-МА! Някои си поръчват от сайтове извън България, ама точно ти притежаваш SKF. Единствен в цяла България.
                          За съжаление не пазя старите ролки за да ги снимам, мога само да постна снимка от каталога. Не знам що се палиш толкова. Наистина е възможно тази ролка да е произведена от DAYCO за SKF, такива случаи има, но аз купувам тази ролка директно от SKF а не друго място. Така че за мен остава спокойствието, че слагам качествен продукт с гаранция за произход.
                          Прикачени файлове
                          Brava 1.9 JTD 100, 2001

                          Коментар


                            #43
                            Честно казано и аз сменях обтяжката скоро, взех си SNR. Скъпа, хубава... Отваряш, разопаковаш и "DAYCO"! Лагерчето на ролката поне видях че е SNR, което донякъде ме успокоява. Така, че може би е вярно твърдението, че разни фирми ги произвеждат за DAYCO.
                            Fiat Multipla 1.9jtd 81 kW - м'глата, вече с полиуретан

                            Коментар


                              #44
                              nmushnikov написа:
                              Честно казано и аз сменях обтяжката скоро, взех си SNR. Скъпа, хубава... Отваряш, разопаковаш и "DAYCO"! Лагерчето на ролката поне видях че е SNR, което донякъде ме успокоява. Така, че може би е вярно твърдението, че разни фирми ги произвеждат за DAYCO.
                              Така е. DAYCO не са производител на лагери, а използват от производители на такива.
                              Brava 1.9 JTD 100, 2001

                              Коментар


                                #45
                                zim написа:
                                nmushnikov написа:
                                Честно казано и аз сменях обтяжката скоро, взех си SNR. Скъпа, хубава... Отваряш, разопаковаш и "DAYCO"! Лагерчето на ролката поне видях че е SNR, което донякъде ме успокоява. Така, че може би е вярно твърдението, че разни фирми ги произвеждат за DAYCO.
                                Така е. DAYCO не са производител на лагери, а използват от производители на такива.
                                обтяжния механизъм е ВИНАГИ дайко и в него няма НИКАКВИ лагери, а самата ролка е с лагер(различни марки-скф,ина,снр и т.н.) и от тук(марката лагер)идват различните опаковки и различните цени понякога и двойно по-високи само заради едно лагерче :D
                                Bravo 1.9d 97г

                                Коментар

                                Working...
                                X