Аз имам кора под двигателя, и кво от това?! Пак ми се скапа. Всички възли са сменени още преди да замине механизма, освен демферната шайба, но ако имаше проблем при нея да съм го усетил със сигурност. Дори и в момента, не всеки път ми свири, понякога изобщо не се чува, понякога и при 120км/ч я чувам силно - обяснявам си го с това, че явно мехънизма се намества от вибрацийте понякога.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обтяжна ролка на пистовия ремък на Bravo JTD
Collapse
X
-
iakvvu написа:hamoto написа:Колко от вас с проблемните оптяжни механизми имат кора под ДВГ!Според мен проблема е в липсата на такава и механизмът се пълни със пепел и кал и тем подобни мизерии!Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
Коментар
-
nsn написа:hamoto написа:Колко от вас с проблемните оптяжни механизми имат кора под ДВГ!Според мен проблема е в липсата на такава и механизмът се пълни със пепел и кал и тем подобни мизерии!Fiat Multipla 1.9jtd 81 kW - м'глата, вече с полиуретан
Коментар
-
nmushnikov написа:nsn написа:hamoto написа:Колко от вас с проблемните оптяжни механизми имат кора под ДВГ!Според мен проблема е в липсата на такава и механизмът се пълни със пепел и кал и тем подобни мизерии!Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
първо се убеди че е от обтяжния механизъм.аз моята не съм я сменял.колата измина повече от 40 000км.смених ремъка с някакъв измислен(НЯМАШЕ ДРУГ)и след месец се появи щуреца.смених ремъка с гейтс и млъкна.така че първо диагностицирай добре механизма.също вземи на върха на пръста си малко грес и мазни ремъка отвътре,ако спре щуреца значи е от ремъка,ако ли не, се спасявай както намериш за добре с обтяжния механизъм
Коментар
-
За да свири ремъка, това означава, че не се подвежда добре.Като го намажете с нещо, или като го смените с друг, а другия не свири, това може да е само от материала на ремъка, защото му трябва по-голяма сила на триене, за да скърца. Но щом един ремък скърца (стига да не е грешния размер), то той се подвежда грешно към ролките и/или шайбите по възлите и съответно има проблем. Това съсипва въпросния механизъм, не качеството му.Е може би ако беше направен с 4 реда лагери, без втулки, за да изкара 50 милиона километра, можеше и да издържи до края на живота при всякакви условия, но все пак възела е правен и изчисляван да обира нормалните вибрации, които са заложени от производителя. Всичко над това го съсипва.Ако всичко е както трябва, ремъка не трябва да скърца и вибрирането на този механизъм почти не трябва да се забелязва. Все едно почти всичко е неподвижно. Ако с лекота го виждате, че вибрира, това е износването, което трябва да се махне.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Нека да уточним за какви дефекти говорим на въпросният механизъм. При мен механизмите блокират в едно положение или се движат тежко и така спират да изпълняват предназначението си.До сега не съм извадил отворен механизъм,може би защото не могат да направят достатъчно км. за да се изнасят.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
zim написа:Към феновете на Dayco. Преди 3 години и половина смених двата ремъка с четирите ролки. На 60К смених двата ремъка и оставих ролките за следващата смяна на ремъци. От смяната до сега са 10К т.е. 70К и никакви щурци. Ролки + ремъци - SKF.
Коментар
-
ogi28b написа:zim написа:Към феновете на Dayco. Преди 3 години и половина смених двата ремъка с четирите ролки. На 60К смених двата ремъка и оставих ролките за следващата смяна на ремъци. От смяната до сега са 10К т.е. 70К и никакви щурци. Ролки + ремъци - SKF.Brava 1.9 JTD 100, 2001
Коментар
-
Честно казано и аз сменях обтяжката скоро, взех си SNR. Скъпа, хубава... Отваряш, разопаковаш и "DAYCO"! Лагерчето на ролката поне видях че е SNR, което донякъде ме успокоява. Така, че може би е вярно твърдението, че разни фирми ги произвеждат за DAYCO.Fiat Multipla 1.9jtd 81 kW - м'глата, вече с полиуретан
Коментар
-
nmushnikov написа:Честно казано и аз сменях обтяжката скоро, взех си SNR. Скъпа, хубава... Отваряш, разопаковаш и "DAYCO"! Лагерчето на ролката поне видях че е SNR, което донякъде ме успокоява. Така, че може би е вярно твърдението, че разни фирми ги произвеждат за DAYCO.Brava 1.9 JTD 100, 2001
Коментар
-
zim написа:nmushnikov написа:Честно казано и аз сменях обтяжката скоро, взех си SNR. Скъпа, хубава... Отваряш, разопаковаш и "DAYCO"! Лагерчето на ролката поне видях че е SNR, което донякъде ме успокоява. Така, че може би е вярно твърдението, че разни фирми ги произвеждат за DAYCO.Bravo 1.9d 97г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар