Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обтяжна ролка на пистовия ремък на Bravo JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    robs написа:
    До колкото помня тефлон-а е полимер. Май беше PTFE- Политетрафлуоретилен ~...Колега "jenti", писал съм ти, че има теми за подмяна. Отваря се охлюва, подменя се тефлоновия пръстен/колегата препоръчваше да се сложи хостафан между витките на пружината/ и затваряне на охлюва на струг. Щом не си го отворил до сега значи не си стругар......Освен това тефлона май го продават само на големи листи и ще ти легне скъпо.До колегата с оригиналните части. Дано си попаднал на късметлийска щото всичките са "Дайко".Тава в кутията "Рикамби дрън-дрън" също е афтърмаркет, ако ме разбираш.........
    Със сигурност не съм стругар колега В крайна сметка като обобщих, няма значение каква е, всичките ще изкарат горе-долу еднакво, така че ще се купува най-евтината която може да се намери, пък колкото изкара /сегашната е Ruville и изкара около 30 000/. В случая просто си говорим за "консуматив", който щем - нещем се подменя по-често отколкото ни се иска.Относно ремонтирането и, ми се струва непрактично като идея. Такива сплави изобщо си нямам на идея откаде да търся, пък и едва ли някой майстор, стругар ще ми се върже на акъла да се разправя с това. Благодаря колеги.
    Fiat Bravo JTD '99

    Коментар


      #17
      http://drive.bg/index.php?ModelId=19...6_10182-Има и други производители.А относно старата мисля че Ferarista ще ти помогне.http://polyurethan.me/warranty.htm.Успех.
      Alfa Romeo 156

      Коментар


        #18
        Като гледам снимката на астра ц16нз беше подобна.Някой може да ги сравни
        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

        Коментар


          #19
          андон.маслев написа:
          http://drive.bg/index.php?ModelId=19314&cPath=10116_10182-Има и други производители.А относно старата мисля че Ferarista ще ти помогне.http://polyurethan.me/warranty.htm.Успех.
          колега четеш ли какво е писано по-напред в темата-обтяжния механизъм винаги е дайко,а ролката(по-точно лагера им)има и други като:ина,скф и др
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            #20
            За 75,000 км. съм сменил въпросната ролка 3 пъти (първият път при първоначалното обслужване).Нито един път не съм гледал каква марка купувам. Просто си купувам една рокла. Според мен причината, ролката бързо да сдава багажа, е че нямам кора под мотора.По този начин ролката се мокри постоянно с вода, кал и прах.
            04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

            Коментар


              #21
              vgeorgiev написа:
              За 75,000 км. съм сменил въпросната ролка 3 пъти (първият път при първоначалното обслужване).Нито един път не съм гледал каква марка купувам. Просто си купувам една рокла. Според мен причината, ролката бързо да сдава багажа, е че нямам кора под мотора.По този начин ролката се мокри постоянно с вода, кал и прах.
              причините обтяжния механизъм да здава багажа са:-демферна шайба-разбити лагери на компресора на климатика-разбити лагери на генератора-блокирала(съединителя не действа) на криво ролка на генераторав следствие на някой проблем механизма постоянно играе(трепти) и въпросната втулка се скапва за норматив
              Bravo 1.9d 97г

              Коментар


                #22
                nsn написа:
                причините обтяжния механизъм да здава багажа са:-демферна шайба-разбити лагери на компресора на климатика-разбити лагери на генератора-блокирала(съединителя не действа) на криво ролка на генераторав следствие на някой проблем механизма постоянно играе(трепти) и въпросната втулка се скапва за норматив
                На теория е добре казано,но на практика нещата са коренно различни.Особено когато става въпрос за недобро качество на въпросният елемент.
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #23
                  iakvvu написа:
                  nsn написа:
                  причините обтяжния механизъм да здава багажа са:-демферна шайба-разбити лагери на компресора на климатика-разбити лагери на генератора-блокирала(съединителя не действа) на криво ролка на генераторав следствие на някой проблем механизма постоянно играе(трепти) и въпросната втулка се скапва за норматив
                  На теория е добре казано,но на практика нещата са коренно различни.Особено когато става въпрос за недобро качество на въпросният елемент.
                  на всички въпросни елементи качеството е еднакво поради простата причина че производителят е единствен
                  Bravo 1.9d 97г

                  Коментар


                    #24
                    Bravo 1.9 JTD написа:
                    купувате си части ментате за това не държат... дайко са афтърмаркет аз бях с такава и на 2рата седмица се разсвири извадих 70лв и си купих цялата Фиат Рикамби от вносителия директно и вече няма спомен от свирене ..... с трици маймуни не се ловат
                    Хахаха, браво бе колега, ние се мъчим с тия ролки от 5-6 години, ама ти откри топлата вода с рикамби. Кой точно е вносителя на оригиналните части на фиат. Нали се сещаш че всички са китайски боклуци и фиат не е чувал за тях. Сменил съм 7 или 8 ролки от 25 до 80 лв и всичко е Дайко независимо от марката на кутийката, последната я поръчах от Англия и пак дойде Дайко. Просто друг не произвежда вече за този двигател.
                    FIAT Bravo JTD GT '99

                    Коментар


                      #25
                      nsn написа:
                      robs написа:
                      Колега за какви 30 000 говориш, може да го смениш и на 1000. Само на Дайко е механизма за съжаление и афтърмаркет-а не е особенно сполучлив. Имаше тема за рециклаж, но ти трябват познания за да можеш добре да обясниш и стругар за да го изпълни.Поздрави!!!
                      спрямо рециклажа-трябва да се розглоби механизма,вътре има една пласмасова втулка(която е изключително тънка)която се износва от едната страна вседствие на което механизма се изкривява и започва да изхвърля ремъка на вън и започват да се късат пистите една по еднасменяваш втулката и си с едни 50лв на "печалба"
                      Как става разглобяването на механизма? И аз мислех да си поиграя с него...
                      Fiat Multipla 1.9jtd 81 kW - м'глата, вече с полиуретан

                      Коментар


                        #26
                        vsd написа:
                        Bravo 1.9 JTD написа:
                        купувате си части ментате за това не държат... дайко са афтърмаркет аз бях с такава и на 2рата седмица се разсвири извадих 70лв и си купих цялата Фиат Рикамби от вносителия директно и вече няма спомен от свирене ..... с трици маймуни не се ловат
                        Хахаха, браво бе колега, ние се мъчим с тия ролки от 5-6 години, ама ти откри топлата вода с рикамби. Кой точно е вносителя на оригиналните части на фиат. Нали се сещаш че всички са китайски боклуци и фиат не е чувал за тях. Сменил съм 7 или 8 ролки от 25 до 80 лв и всичко е Дайко независимо от марката на кутийката, последната я поръчах от Англия и пак дойде Дайко. Просто друг не произвежда вече за този двигател.
                        Истината е една и се каза по-горе - проблема не е в механизма, а в това, че нещо по възлите на ремъка не е наред.Когато всичко е наред, тогава и въпросния механизъм няма да сдава багажа.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #27
                          BO написа:
                          ...Истината е една и се каза по-горе - проблема не е в механизма, а в това, че нещо по възлите на ремъка не е наред.Когато всичко е наред, тогава и въпросния механизъм няма да сдава багажа.
                          Бо, той механизма не сдава багажа. Сдава багажа тоя тефлоновия разделител и от там се посуква целия ремък. Но при мен нямаше как да е различно - механизма беше оригиналния или поне такъв произведен 1999-та, а ролката беше тази, която бях сложил през 2007ма. Мисля, че пазя стария - ако даде времето - ще направя снимки да видиш как се е изчекнал.
                          Steliyan's Life!
                          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                          Коментар


                            #28
                            Колко от вас с проблемните оптяжни механизми имат кора под ДВГ!Според мен проблема е в липсата на такава и механизмът се пълни със пепел и кал и тем подобни мизерии!

                            Коментар


                              #29
                              jenshen73 написа:
                              BO написа:
                              ...Истината е една и се каза по-горе - проблема не е в механизма, а в това, че нещо по възлите на ремъка не е наред.Когато всичко е наред, тогава и въпросния механизъм няма да сдава багажа.
                              Бо, той механизма не сдава багажа. Сдава багажа тоя тефлоновия разделител и от там се посуква целия ремък. Но при мен нямаше как да е различно - механизма беше оригиналния или поне такъв произведен 1999-та, а ролката беше тази, която бях сложил през 2007ма. Мисля, че пазя стария - ако даде времето - ще направя снимки да видиш как се е изчекнал.
                              Много добре знам кое се скапва.И това се скапва ако има дефект по агрегатите, а не защото просто си работи, както съм написал по-горе.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар


                                #30
                                hamoto написа:
                                Колко от вас с проблемните оптяжни механизми имат кора под ДВГ!Според мен проблема е в липсата на такава и механизмът се пълни със пепел и кал и тем подобни мизерии!
                                Имам 4 JTD-та и на 4-те всичко им е ОК-включително и кори под двигателите(здрави!) Ако механизма изкара 10000-12000 км. без да се обади се чувствам късметлия.Смених такъв и на стотния километър след закупуването му-демек 2 дни.Приеха рекламацията с голяма лекота,което значи,че не им е за пръв път.
                                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                                Kawasaki ER-6n'2012

                                Коментар

                                Working...
                                X