Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обтяжна ролка на пистовия ремък на Bravo JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Обтяжна ролка на пистовия ремък на Bravo JTD

    Здравейте колеги, знам че е много писано по темата за "щуреца" и дойде време че и при мен се появи. Проблема ми идва от обтяжния механизъм така че няма да ви питам защо ми свири, от кое може да е и т.н. :DВъпроса ми е към колегите които са го изстрадали вече тоя проблем, коя марка обтяжна ролка с механизъм ще ми препоръчате да си купя, коя се оказва най-издръжлива и издържа най-много време от всичките?
    Fiat Bravo JTD '99

    #2
    За съжаление само DAYCO я произвежда.Качеството няма да го коментирам.Аз съм отвратен.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #3
      Дайко. Качеството не е добро според мен. Моята държи засега. Иначе съм виждал блокирала чисто нова на 1 седмица

      Коментар


        #4
        както колегите вече са написали дайко е единствения производител на оптяжния механизъм затова отиваш в магазина и взимаш най-евтинатаогледай всички ролки и най вече тази на генератора-тя е с "съединител" и кагато блокира накриво прави мизериите за скапване на оптяжния мех,другия проблем е демферната шайба
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          #5
          nsn написа:
          както колегите вече са написали дайко е единствения производител на оптяжния механизъм затова отиваш в магазина и взимаш най-евтинатаогледай всички ролки и най вече тази на генератора-тя е с "съединител" и кагато блокира накриво прави мизериите за скапване на оптяжния мех,другия проблем е демферната шайба
          Всичко друго по това задвижването на пистовия ремък е напълно изрядно сменено, 100% съм сигурен, че е обтегача (при напъване на гайката се оправя за известно време и после пак почва, също така като дръпна ремъка с ръка си прищраква от него), за това питам аджеба дали някой е попадал на по-сполучливи от другите или да взимам най-евтиното и след 30 000 пак да сменявам.
          Fiat Bravo JTD '99

          Коментар


            #6
            Колега за какви 30 000 говориш, може да го смениш и на 1000. Само на Дайко е механизма за съжаление и афтърмаркет-а не е особенно сполучлив. Имаше тема за рециклаж, но ти трябват познания за да можеш добре да обясниш и стругар за да го изпълни.Поздрави!!!
            Marea TD100

            Коментар


              #7
              Re: Обтяжна ролка на пистовия ремък на Bravo JTD

              jenti написа:
              коя марка обтяжна ролка с механизъм ще ми препоръчате да си купя, коя се оказва най-издръжлива и издържа най-много време от всичките?
              Присъединявам се към колегите - силно препоръчвам DAYCO. В каквато и да е опаковка. Други просто няма.

              Коментар


                #8
                robs написа:
                Колега за какви 30 000 говориш, може да го смениш и на 1000. Само на Дайко е механизма за съжаление и афтърмаркет-а не е особенно сполучлив. Имаше тема за рециклаж, но ти трябват познания за да можеш добре да обясниш и стругар за да го изпълни.Поздрави!!!
                спрямо рециклажа-трябва да се розглоби механизма,вътре има една пласмасова втулка(която е изключително тънка)която се износва от едната страна вседствие на което механизма се изкривява и започва да изхвърля ремъка на вън и започват да се късат пистите една по еднасменяваш втулката и си с едни 50лв на "печалба"
                Bravo 1.9d 97г

                Коментар


                  #9
                  Тефлонова е, по-точно.

                  Коментар


                    #10
                    купувате си части ментате за това не държат... дайко са афтърмаркет аз бях с такава и на 2рата седмица се разсвири извадих 70лв и си купих цялата Фиат Рикамби от вносителия директно и вече няма спомен от свирене ..... с трици маймуни не се ловат
                    leave something of the happiness you bring

                    Коментар


                      #11
                      Смея да твърдя че съм изчел доста по въпроса за обтяжната ролка и ми е напълно ясно, че проблема идва не толкова от самата ролка, колкото от механизма. Който както всички знаем независимо от марката ролка е винаги Дайко. Мисълта ми беше да споделите кой каква е купувал като е сменял до момента, за да изясним дали ще се окаже че някой издържат повече време отколкото другите, колеги Не ми е проблем да си купя и оригинална Фиат, но какъв ще е смисъла ако се разсвири след същия период на експлоатация като евтинджоса Дайко, който е някви 50лв?!
                      Fiat Bravo JTD '99

                      Коментар


                        #12
                        nsn написа:
                        robs написа:
                        Колега за какви 30 000 говориш, може да го смениш и на 1000. Само на Дайко е механизма за съжаление и афтърмаркет-а не е особенно сполучлив. Имаше тема за рециклаж, но ти трябват познания за да можеш добре да обясниш и стругар за да го изпълни.Поздрави!!!
                        спрямо рециклажа-трябва да се розглоби механизма,вътре има една пласмасова втулка(която е изключително тънка)която се износва от едната страна вседствие на което механизма се изкривява и започва да изхвърля ремъка на вън и започват да се късат пистите една по еднасменяваш втулката и си с едни 50лв на "печалба"
                        Втулка се продава или трябва да си измисля да намеря от нещо?! И цялата операция сложна ли е като за човек който не се е захващал никога с сменяване на ремъци и ролки сам?
                        Fiat Bravo JTD '99

                        Коментар


                          #13
                          Bravo 1.9 JTD написа:
                          купувате си части ментате за това не държат... дайко са афтърмаркет аз бях с такава и на 2рата седмица се разсвири извадих 70лв и си купих цялата Фиат Рикамби от вносителия директно и вече няма спомен от свирене ..... с трици маймуни не се ловат
                          Купил си си ти - шикалки. Разбираш ли, че няма други, освен Dayco? От кой вносител точно си купи "цялата Фиат Рикамби", каквото и да значи това? Така като пишеш, заблуждаваш хората и някой ще си помисли, че може да намери нещо друго. Все едно аз да кажа, че си купих носач АС Метал за Брава, а такова нещо никога не е произвеждано.

                          Коментар


                            #14
                            jenti написа:
                            nsn написа:
                            robs написа:
                            Колега за какви 30 000 говориш, може да го смениш и на 1000. Само на Дайко е механизма за съжаление и афтърмаркет-а не е особенно сполучлив. Имаше тема за рециклаж, но ти трябват познания за да можеш добре да обясниш и стругар за да го изпълни.Поздрави!!!
                            спрямо рециклажа-трябва да се розглоби механизма,вътре има една пласмасова втулка(която е изключително тънка)която се износва от едната страна вседствие на което механизма се изкривява и започва да изхвърля ремъка на вън и започват да се късат пистите една по еднасменяваш втулката и си с едни 50лв на "печалба"
                            Втулка се продава или трябва да си измисля да намеря от нещо?! И цялата операция сложна ли е като за човек който не се е захващал никога с сменяване на ремъци и ролки сам?
                            втулката се прави от стругар,а дали можеш сам да се справиш можеш единствено ТИ да си отговориш на въпроса
                            Bravo 1.9d 97г

                            Коментар


                              #15
                              До колкото помня тефлон-а е полимер. Май беше PTFE- Политетрафлуоретилен ~...Колега "jenti", писал съм ти, че има теми за подмяна. Отваря се охлюва, подменя се тефлоновия пръстен/колегата препоръчваше да се сложи хостафан между витките на пружината/ и затваряне на охлюва на струг. Щом не си го отворил до сега значи не си стругар......Освен това тефлона май го продават само на големи листи и ще ти легне скъпо.До колегата с оригиналните части. Дано си попаднал на късметлийска щото всичките са "Дайко".Тава в кутията "Рикамби дрън-дрън" също е афтърмаркет, ако ме разбираш.........
                              Marea TD100

                              Коментар

                              Working...
                              X