Здравейте колеги, знам че е много писано по темата за "щуреца" и дойде време че и при мен се появи. Проблема ми идва от обтяжния механизъм така че няма да ви питам защо ми свири, от кое може да е и т.н. :DВъпроса ми е към колегите които са го изстрадали вече тоя проблем, коя марка обтяжна ролка с механизъм ще ми препоръчате да си купя, коя се оказва най-издръжлива и издържа най-много време от всичките?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обтяжна ролка на пистовия ремък на Bravo JTD
Collapse
X
-
както колегите вече са написали дайко е единствения производител на оптяжния механизъм затова отиваш в магазина и взимаш най-евтинатаогледай всички ролки и най вече тази на генератора-тя е с "съединител" и кагато блокира накриво прави мизериите за скапване на оптяжния мех,другия проблем е демферната шайбаBravo 1.9d 97г
Коментар
-
nsn написа:както колегите вече са написали дайко е единствения производител на оптяжния механизъм затова отиваш в магазина и взимаш най-евтинатаогледай всички ролки и най вече тази на генератора-тя е с "съединител" и кагато блокира накриво прави мизериите за скапване на оптяжния мех,другия проблем е демферната шайбаFiat Bravo JTD '99
Коментар
-
Re: Обтяжна ролка на пистовия ремък на Bravo JTD
jenti написа:коя марка обтяжна ролка с механизъм ще ми препоръчате да си купя, коя се оказва най-издръжлива и издържа най-много време от всичките?
Коментар
-
robs написа:Колега за какви 30 000 говориш, може да го смениш и на 1000. Само на Дайко е механизма за съжаление и афтърмаркет-а не е особенно сполучлив. Имаше тема за рециклаж, но ти трябват познания за да можеш добре да обясниш и стругар за да го изпълни.Поздрави!!!Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Смея да твърдя че съм изчел доста по въпроса за обтяжната ролка и ми е напълно ясно, че проблема идва не толкова от самата ролка, колкото от механизма. Който както всички знаем независимо от марката ролка е винаги Дайко. Мисълта ми беше да споделите кой каква е купувал като е сменял до момента, за да изясним дали ще се окаже че някой издържат повече време отколкото другите, колеги Не ми е проблем да си купя и оригинална Фиат, но какъв ще е смисъла ако се разсвири след същия период на експлоатация като евтинджоса Дайко, който е някви 50лв?!Fiat Bravo JTD '99
Коментар
-
nsn написа:robs написа:Колега за какви 30 000 говориш, може да го смениш и на 1000. Само на Дайко е механизма за съжаление и афтърмаркет-а не е особенно сполучлив. Имаше тема за рециклаж, но ти трябват познания за да можеш добре да обясниш и стругар за да го изпълни.Поздрави!!!Fiat Bravo JTD '99
Коментар
-
Bravo 1.9 JTD написа:купувате си части ментате за това не държат... дайко са афтърмаркет аз бях с такава и на 2рата седмица се разсвири извадих 70лв и си купих цялата Фиат Рикамби от вносителия директно и вече няма спомен от свирене ..... с трици маймуни не се ловат
Коментар
-
jenti написа:nsn написа:robs написа:Колега за какви 30 000 говориш, може да го смениш и на 1000. Само на Дайко е механизма за съжаление и афтърмаркет-а не е особенно сполучлив. Имаше тема за рециклаж, но ти трябват познания за да можеш добре да обясниш и стругар за да го изпълни.Поздрави!!!Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
До колкото помня тефлон-а е полимер. Май беше PTFE- Политетрафлуоретилен ~...Колега "jenti", писал съм ти, че има теми за подмяна. Отваря се охлюва, подменя се тефлоновия пръстен/колегата препоръчваше да се сложи хостафан между витките на пружината/ и затваряне на охлюва на струг. Щом не си го отворил до сега значи не си стругар......Освен това тефлона май го продават само на големи листи и ще ти легне скъпо.До колегата с оригиналните части. Дано си попаднал на късметлийска щото всичките са "Дайко".Тава в кутията "Рикамби дрън-дрън" също е афтърмаркет, ако ме разбираш.........Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар