Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Двигателят на Браво JTD 105 стана по-шумен, защо?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    FGRC написа:
    Къде слагаш пластината за да измериш клапаните,нали м/у пуловете и гърбиците на разпределителния вал.Там с течение на времето луфта дали се намаля или се увеличава.Със специален инструмент се натиска клапана и с магнит се вади пула.Зависи какъв е луфта,някъде се слагат по тънки,някъде по дебели пулове.Когато имаш износване м/у гърбицата и пула,какво намалява ли се луфта или се увеличава или пишеме без да мислиме.
    струвами се че нямаш никакво понятие от двигатели и пишеш каквото си чул от някой и ставаш доста смешен-припкай при някой добър майстор да ти обясни какво се случва с хлабините на клапаните и кое се износва и ела после да пишеш.кога ще ме заведеш при някой майстор който вади пула с магнит без да сваля вала?със специалния инструмент се натиска пружината на клапана и с магнит се вадят 2бр закупчалки но това не се прави при смяна на пулове
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #17
      Отвори техническото ръководство за Стилото и там много точно е даден момента на ваденето на пула и тогава пиши глупости в ефира.А тия ЗАКУПЧАЛКИ /по това разбирам колко си наясно с нещата/ са далеч след пуловете и до тях не се стига въобще при смяната на пуловете.А що се отнася до припкането, ти по скоро ми приличаш на пеперудка.
      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

      Коментар


        #18
        FGRC написа:
        Отвори техническото ръководство за Стилото и там много точно е даден момента на ваденето на пула и тогава пиши глупости в ефира.А тия ЗАКУПЧАЛКИ /по това разбирам колко си наясно с нещата/ са далеч след пуловете и до тях не се стига въобще при смяната на пуловете.А що се отнася до припкането, ти по скоро ми приличаш на пеперудка.
        незнам на какво ти приличам но си отвори очите понеже темата е за браво и тези закупчалки(талерки или опорни зегерки за клапани-избери си сам кое повече ти харесва) ги написах така за да се сетиш за какво ти говоря
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          #19
          Спора е за свалянето на вала.Аз казвам,че вала не се сваля и за да ти докажа ще пусна тема със снимки за реглажа на клапаните с пулове.Всички останали приказки за талерки,кученца тука са излишни.Пуловете се сменят според луфтовете на отделните цилиндри.Няма как ако са намалени луфтовете да му тропа двигателя,а при колегата точно това се случва.Сега чукането дали е от клапаните или от нещо друго не мога да кажа,по принцип по рядко чукат клапани на тези двигатели и то като загреят.ЖТД мисля,че увеличават луфта при загряване,но не съм съвсем сигурен,ние гоним оптималния луфт даден от производителя на студено,така,че това също не е от значение.
          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

          Коментар


            #20
            Не се сваля вала ,има си инструмент който натиска клапана надолу .На чашката има прорез ,и от там се повдига паричката,кученца и тарелки остават доста далече.
            FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

            Коментар


              #21
              Точно така колега,това е истината. :
              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

              Коментар


                #22
                с 1,9 жтд не съм запознат , но луфтовете на клапаните му не се ли обират хидравлично ,при 1,6 м жет няма реглаж на клапани ,стартирам двигателя ,започва да трака като шевна машина ,за секунди тракането изчезва помпата е вдигнала налягането на маслото
                Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
                ESP ASR CC HH MSR 6AB

                Коментар


                  #23
                  Не са хидравлични колега.Регулируеми са чрез пулове.
                  Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                  Коментар


                    #24
                    FGRC написа:
                    Не са хидравлични колега.Регулируеми са чрез пулове.
                    тази системаа на клапаните ми позната от Типо 1,6 SOHC бензинова при реглаж , майсторът започваше с луфтомера, измерва луфта на всеки клапан подред и си го записва ,после със специален ключ ,приличащ на полумесец притиска клапана , вади пула , измерва му дебелината,после търси по дебел или по тънък , имаше една кутия пълна с пулове
                    Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
                    ESP ASR CC HH MSR 6AB

                    Коментар


                      #25
                      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                      Коментар


                        #26
                        pixelbs написа:
                        FGRC написа:
                        Не са хидравлични колега.Регулируеми са чрез пулове.
                        тази системаа на клапаните ми позната от Типо 1,6 SOHC бензинова при реглаж , майсторът започваше с луфтомера, измерва луфта на всеки клапан подред и си го записва ,после със специален ключ ,приличащ на полумесец притиска клапана , вади пула , измерва му дебелината,после търси по дебел или по тънък , имаше една кутия пълна с пулове
                        можеш ли да направиш нещо като скица на ключа за да видя какво представлява
                        Bravo 1.9d 97г

                        Коментар


                          #27
                          nsn написа:
                          pixelbs написа:
                          FGRC написа:
                          Не са хидравлични колега.Регулируеми са чрез пулове.
                          тази системаа на клапаните ми позната от Типо 1,6 SOHC бензинова при реглаж , майсторът започваше с луфтомера, измерва луфта на всеки клапан подред и си го записва ,после със специален ключ ,приличащ на полумесец притиска клапана , вади пула , измерва му дебелината,после търси по дебел или по тънък , имаше една кутия пълна с пулове
                          можеш ли да направиш нещо като скица на ключа за да видя какво представлява
                          представи си микрометър с малко по дълга дръжка, или сърп за косене на трева :D заострената му част я слага между разпределителният вал и тарелката на пула,като му дръпне дръжката притиска тарелката и после вади пула ,
                          Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
                          ESP ASR CC HH MSR 6AB

                          Коментар


                            #28
                            мисля че проблема няма да го установя сам или със ваша помощ, можете ли да ме пратите при някоя свестен майстор който разбира от JTD мотори.. е и да е от София
                            __________________________________________________ ___

                            Коментар


                              #29
                              Колега най вероятно ти е скъсана шпонката,на зъбното колело на разпределителния вал!Измества се малко вала и те ти шумен двигател!Имам няколко случая така вече!
                              ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS

                              Коментар


                                #30
                                даа и ако е така скоро ще стане и мармалада готов,даже втасал

                                Коментар

                                Working...
                                X