здравейте, от около година съм горд собственик на Fiat Bravo GT JTD105, досто дълго търсих перфектната и мисля че оцелих (е и цената си отговаря на качеството) Всичко по колата работи перфектно, уникален външен вид, минах около 30000 км и нищо не съм пипал по нея (освен консумативи), много съм доволен от покупката си. Двигателя работеше перфектно, като бензинов... от извесно време се усили осезаемо звука на двигателя, та въпроса ми е може ли да изгуби центровка? Компютъра не отчита грешки... Колата вървеше много добре- 190км/h ги подържа със 4 души, багаж и на климатик, скоро не съм я пробвал но мисля че разлика във вървежа няма! Предварително благодаря за отговорите.Редактирано заглавие.Прочети правилата на форума!Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Двигателят на Браво JTD 105 стана по-шумен, защо?
Collapse
X
-
Колега обясни по добре в какво се изразява увеличената шумност.Причините могат да са много,като се започне от пуловете на клапаните та се стигне до шайбата на коляновия вал,както е писал по горе колегата.Момента на впръскване се контролира постоянно от компа и щом колата върви добре и не ти дава индикаций на таблото ,проблеми с него нямаш.Ако датчиците от които компа определя момента дават по различна стойност може да е малко по шумен двигателя,но това не е проблем ако няма механични увреждания по него.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
благодарq за подробното обqснение, днес свалих кората отдолу и проверих шайбата на вала- шума не е от там, махнах и пласмасата над двигателя и при работещ двигател мисля 4е звука е от клапаните. някакви предложения? благодаря предварително__________________________________________________ ___
Коментар
-
stefko69 написа:има и някакво странно забиване на 2800 оборота , но то не е от сега!Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Ясно, но "закарай я на реглаж на клапаните" ми звучи като нещо за 15 минути , а то значи си е доста работа, свързана с разкачане на ремъка, махане на разпределителния вал и т.н. Без човек да е изключил други проблеми, просто ей така да се прави ще е доста пари.Emzo беше писал, че от проблемна дюза се увеличава шума на двигателя.
Коментар
-
Колега прочети какво съм писал,,Проверка на дюзите,,.При реглаж на клапаните не се маха разпределителния вал а се сменят пуловете.Добър монтьор за около 2 часа би се справил.Горе долу правилно ти звучи.Когато луфтът на клапаните е увеличен се слагат по дебели пулове.Размера на пуловете е през 5 стотни от милиметъра.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
FGRC написа:Колега прочети какво съм писал,,Проверка на дюзите,,.При реглаж на клапаните не се маха разпределителния вал а се сменят пуловете.Добър монтьор за около 2 часа би се справил.Горе долу правилно ти звучи.Когато луфтът на клапаните е увеличен се слагат по дебели пулове.Размера на пуловете е през 5 стотни от милиметъра.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Къде слагаш пластината за да измериш клапаните,нали м/у пуловете и гърбиците на разпределителния вал.Там с течение на времето луфта дали се намаля или се увеличава.Със специален инструмент се натиска клапана и с магнит се вади пула.Зависи какъв е луфта,някъде се слагат по тънки,някъде по дебели пулове.Когато имаш износване м/у гърбицата и пула,какво намалява ли се луфта или се увеличава или пишеме без да мислиме.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар