Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бавно ускорение след 3000 оборота

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Бавно ускорение след 3000 оборота

    Здравейте колата е 1.9 jtd..Значи притесняваме факта,че колата е мудна под 2000 оборота след това от 2000 до 3000 се изстрелва ,и когато мине 3000 оборота много бавно ускорява до 4000-5000 оборота....Значи сменил съм всички филтрии ходих на диагностика и колата нямаше никакви проблеми..казаха ми че всичко си работи..Миълта ми е четох из форума ,че въпреки че не ми показва грешка в дебитомер и не ми свети лампата на таблото той може да не работи адекватно и от него колата да губи от своето ускорение и пъргавина...Ако някой може да помогне нека драсне тука..

    #2
    накарай ги да ти погледнат на диагностика искано и реално количество въздух.

    Коментар


      #3
      ivel написа:
      накарай ги да ти погледнат на диагностика искано и реално количество въздух.
      И к’во ще открият така ?
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Понеже скоро сменях дебитомер. Колата имаше подобно поведение. Държи се все едно е в авариен режим като чиста атмосферка, все едно няма турбо. Мерихме напрежения на пиновете на буксата, не си спомням в какви граници трябваше да бъдат. След смяната всичко си дойде на място.
        "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

        ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
        Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

        Коментар


          #5
          ivel написа:
          накарай ги да ти погледнат на диагностика искано и реално количество въздух.
          При дизел постъпващият въздух не се ли приема, че винаги е над достатъчното?
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            откачи буксата на дебитомера и покарай 2-3 деня и пиши дали има промяна в ускорението или ако имаш познат със същия двигател сменете дебитомерите за проба
            Bravo 1.9d 97г

            Коментар


              #7
              Виж си ангренажният ремък. При 1-2 зъба на коляновият вал /това е един зъб разлика спрямо разпределителният/ е подобно поведението на колата.
              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

              Коментар


                #8
                wwalker написа:
                ...При дизел постъпващият въздух не се ли приема, че винаги е над достатъчното?
                При старите трактори - да, така е :D Като се намеси електрониката и при дизелите, нещата се промениха.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  Вдигни предния капак и погледни ватата - да не е увиснала точно пред смукатела на въздушния филтър.
                  Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                  Коментар

                  Working...
                  X