Me4oKyX написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
EGR с чист въздух ?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
Кой говори за времена на впръксване бре колега !?!? Къде те духна вятъра !????? Къде и кога съм казал такова нещо ? Просто като не вкарваш тия лайна, не цапаш маслото, колата работи по-меко, и въздуха си влиза чист, вместо да пълни буклуци .... А щом ЕГР-а е дросел, какво според теб върши дроселовата клапа ?! Тук говорим дали МОЖЕ и дали ще е по-добре да се направи, не дали ще вкарва повече гориво.... Надали ... За по-високо налягане в рейла си има други начини, но никой не говори за това тук .женшен - малко се бъркаш ми се струва, ама ще намеря точно снимковия материал и ще ти покажа какво се има впредвид. ЗАщото ако беше прав, коли които са направени така, ще вървят доста по-зле... Пък такова неща нема ... А как работи ЕГР-а не на тетрадка, а на живо съм го гледал на достатъчно коли ... Заедно с него и как работи дроселовата клапа .... Теоретично за едно ги слагат, те доста други неща пооакват2006 Fiat Croma 1.9JTD MJet 8V 120hp - приказна беше!
2006 Fiat Ulysse 2.2JTD 128hp ....
2008 Lancia Delta 1.6 Mjet 120hp!
Коментар
-
Me4oKyX написа:Кой говори за времена на впръксване бре колега !?!? Къде те духна вятъра !????? Къде и кога съм казал такова нещо ? Просто като не вкарваш тия лайна, не цапаш маслото, колата работи по-меко, и въздуха си влиза чист, вместо да пълни буклуци .... А щом ЕГР-а е дросел, какво според теб върши дроселовата клапа ?! Тук говорим дали МОЖЕ и дали ще е по-добре да се направи, не дали ще вкарва повече гориво.... Надали ... За по-високо налягане в рейла си има други начини, но никой не говори за това тук ...A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Колега Me4oKyX, те другите неща ги оакват "майсторите", от мен да го знаеш. Писнало ми е от майстори и разбирачи, дето все трябва да оправям нещата след тях. Та с две думи по въпроса - чист въздух през ЕГР : първо ще лъжеш дебитомера за постъпващия чист въздух и той става излишен. Второ - трябва ДВГ да не е "турбо", за да засмуква през ЕГР а не да издиша. Трето - ако ДВГ е "турбо", ще ти трябва още една турбина с по-високо налягане от оригиналната, за да може и тя да вкарва въздух. Четвърто - ако е "турбо" и вземеш че вкараш на входа на ЕГР клапана тръба, която да взема въздух след оригиналната турбина, е какво изобщо правиш ? И както ти казах, щом толкова те боде да нямаш ЕГР - затапи го и си решаваш проблема. Другото е преливане от пусто в празно.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Колега Me4oKyX, те другите неща ги оакват "майсторите", от мен да го знаеш. Писнало ми е от майстори и разбирачи, дето все трябва да оправям нещата след тях. Та с две думи по въпроса - чист въздух през ЕГР : първо ще лъжеш дебитомера за постъпващия чист въздух и той става излишен. Второ - трябва ДВГ да не е "турбо", за да засмуква през ЕГР а не да издиша. Трето - ако ДВГ е "турбо", ще ти трябва още една турбина с по-високо налягане от оригиналната, за да може и тя да вкарва въздух. Четвърто - ако е "турбо" и вземеш че вкараш на входа на ЕГР клапана тръба, която да взема въздух след оригиналната турбина, е какво изобщо правиш ? И както ти казах, щом толкова те боде да нямаш ЕГР - затапи го и си решаваш проблема. Другото е преливане от пусто в празно.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
u_bo
jenshen73 написа:Ай стига си дрънкал глупости, че понякога ми писва от теб. Чистия въздух, който влиза в двигателя се мери от дебитомера преди турбината и от маф-а след нея. Дали ще влиза 1 въздух + 1 сажди или 1 въздух + 1 въздух - каква ще е разликата според теб? В плюс или минус??? Или викаш - той пуска малко тунджа за 1+1 и повечко тунджа за 1+1???Това, че е тъпо да се мъчиш да преправяш EGR системата да ти вкарва въздух е ясно, ама и твоето разбиране на съвременните дизели направо кърти.Значи твърдиш, че количество въздух Х + количество сажди У е по-добре от колкото количество въздух Х??? Хм.
Коментар
-
Me4oKyX написа:Смисъл има, а защо по-точно НЕ става !?? При положение, че на няколко Тойоти е правено, даже имаше снимки скоро един англичанин как си го направи.jenshen73 написа:Мечо, загряването идва от начина на работа на EGR системата - на място и празен ход ще вкарва топлия въздух от изгорелите газове обратно в двигателя.Dido_Lyubenov написа:И както ти казах, щом толкова те боде да нямаш ЕГР - затапи го и си решаваш проблема. Другото е преливане от пусто в празно.jenshen73 написа:Ай стига си дрънкал глупости, че понякога ми писва от теб. Чистия въздух, който влиза в двигателя се мери от дебитомера преди турбината и от маф-а след нея. Дали ще влиза 1 въздух + 1 сажди или 1 въздух + 1 въздух - каква ще е разликата според теб? В плюс или минус??? Или викаш - той пуска малко тунджа за 1+1 и повечко тунджа за 1+1???
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар