Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

EGR с чист въздух ?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Me4oKyX написа:
    Смисъл има, а защо по-точно НЕ става !?? При положение, че на няколко Тойоти е правено, даже имаше снимки скоро един англичанин как си го направи. Казвам Тойоти, защото на фиат и софтуерно може да се спре, но японците не можеш софтуерно нищо да пипаш.... Така че същото нещо си важи и тук. А колкото до ефекта - доста по-приятно заработва колата, особено ако решиш да продължиш заигравката и свалиш и прочистиш след ЕГР-а каквото е наслоило, а то не е НИКАК малко Пробвай колега, доста се съмнявам да останеш недоволен :D П.П. А това за зимата да работи, че да сгрее по-бързо - нещо не го видях с работещ ЕГР да загрее по-бързо Кромчо, ама може и да има ефект при друг автомобил....
    И каква полза да вкарваш въздуха през две дупки, като накрая пак се събира в една ? Като толкова държиш да си с изключен ЕГР, просто го затапи и не се занимавай с глупости. Как до сега никой не вдяна, че при дизелите няма дозиране на горивото от ЕКУ, а само се коригира налягането с което се впръсква горивото и от там се променя неговото количество, но по зададени стойности. ЕГР играе ролята на дроселова клапа, като в зависимост от това колко е отворен или затворен, намалява или увеличава притока на свеж въздух към ДВГ. За да изгори Х количество нафта, трябва Y количество въздух. Е, на ЕКУ е зададено при какво положение на педала, или налягане в системата, какво количество нафта би трябвало да се впръска, а ЕКУ с помоща на дебитомера отчита количеството постъпващ въздух и го коригира с помоща на ЕГР. Ако ще и 100xY количество свеж въздух да вкарате за 1хX количество нафта, пак ще си получите същият ефект от горенето, само дето ДВГ изхвърля повече ла.на през ауспуха. Ама то нали е по-лесно и евтино да се затапи ЕГР, вместо да се отстранят проблемите по електрониката ... Положителен ефект от затапване на ЕГР има само когато има проблем с електрониката - датчици, куплунзи, кабели ...Много се задълбах. Успех !
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #17
      Кой говори за времена на впръксване бре колега !?!? Къде те духна вятъра !????? Къде и кога съм казал такова нещо ? Просто като не вкарваш тия лайна, не цапаш маслото, колата работи по-меко, и въздуха си влиза чист, вместо да пълни буклуци .... А щом ЕГР-а е дросел, какво според теб върши дроселовата клапа ?! Тук говорим дали МОЖЕ и дали ще е по-добре да се направи, не дали ще вкарва повече гориво.... Надали ... За по-високо налягане в рейла си има други начини, но никой не говори за това тук .женшен - малко се бъркаш ми се струва, ама ще намеря точно снимковия материал и ще ти покажа какво се има впредвид. ЗАщото ако беше прав, коли които са направени така, ще вървят доста по-зле... Пък такова неща нема ... А как работи ЕГР-а не на тетрадка, а на живо съм го гледал на достатъчно коли ... Заедно с него и как работи дроселовата клапа .... Теоретично за едно ги слагат, те доста други неща пооакват
      2006 Fiat Croma 1.9JTD MJet 8V 120hp - приказна беше!
      2006 Fiat Ulysse 2.2JTD 128hp ....
      2008 Lancia Delta 1.6 Mjet 120hp!

      Коментар


        #18
        Me4oKyX написа:
        Кой говори за времена на впръксване бре колега !?!? Къде те духна вятъра !????? Къде и кога съм казал такова нещо ? Просто като не вкарваш тия лайна, не цапаш маслото, колата работи по-меко, и въздуха си влиза чист, вместо да пълни буклуци .... А щом ЕГР-а е дросел, какво според теб върши дроселовата клапа ?! Тук говорим дали МОЖЕ и дали ще е по-добре да се направи, не дали ще вкарва повече гориво.... Надали ... За по-високо налягане в рейла си има други начини, но никой не говори за това тук ...
        Дай една примерна схема за байпас на въздуха от изпускателния колектор и вкарване на свеж въздух, за да видим дали ще може.За можене всичко може, но дали си заслужава цялото упражнение?
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #19
          Колега Me4oKyX, те другите неща ги оакват "майсторите", от мен да го знаеш. Писнало ми е от майстори и разбирачи, дето все трябва да оправям нещата след тях. Та с две думи по въпроса - чист въздух през ЕГР : първо ще лъжеш дебитомера за постъпващия чист въздух и той става излишен. Второ - трябва ДВГ да не е "турбо", за да засмуква през ЕГР а не да издиша. Трето - ако ДВГ е "турбо", ще ти трябва още една турбина с по-високо налягане от оригиналната, за да може и тя да вкарва въздух. Четвърто - ако е "турбо" и вземеш че вкараш на входа на ЕГР клапана тръба, която да взема въздух след оригиналната турбина, е какво изобщо правиш ? И както ти казах, щом толкова те боде да нямаш ЕГР - затапи го и си решаваш проблема. Другото е преливане от пусто в празно.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #20
            Dido_Lyubenov написа:
            Колега Me4oKyX, те другите неща ги оакват "майсторите", от мен да го знаеш. Писнало ми е от майстори и разбирачи, дето все трябва да оправям нещата след тях. Та с две думи по въпроса - чист въздух през ЕГР : първо ще лъжеш дебитомера за постъпващия чист въздух и той става излишен. Второ - трябва ДВГ да не е "турбо", за да засмуква през ЕГР а не да издиша. Трето - ако ДВГ е "турбо", ще ти трябва още една турбина с по-високо налягане от оригиналната, за да може и тя да вкарва въздух. Четвърто - ако е "турбо" и вземеш че вкараш на входа на ЕГР клапана тръба, която да взема въздух след оригиналната турбина, е какво изобщо правиш ? И както ти казах, щом толкова те боде да нямаш ЕГР - затапи го и си решаваш проблема. Другото е преливане от пусто в празно.
            Ай стига си дрънкал глупости, че понякога ми писва от теб. Чистия въздух, който влиза в двигателя се мери от дебитомера преди турбината и от маф-а след нея. Дали ще влиза 1 въздух + 1 сажди или 1 въздух + 1 въздух - каква ще е разликата според теб? В плюс или минус??? Или викаш - той пуска малко тунджа за 1+1 и повечко тунджа за 1+1???Това, че е тъпо да се мъчиш да преправяш EGR системата да ти вкарва въздух е ясно, ама и твоето разбиране на съвременните дизели направо кърти.Значи твърдиш, че количество въздух Х + количество сажди У е по-добре от колкото количество въздух Х??? Хм.
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              #21
              jenshen73 написа:
              Ай стига си дрънкал глупости, че понякога ми писва от теб. Чистия въздух, който влиза в двигателя се мери от дебитомера преди турбината и от маф-а след нея. Дали ще влиза 1 въздух + 1 сажди или 1 въздух + 1 въздух - каква ще е разликата според теб? В плюс или минус??? Или викаш - той пуска малко тунджа за 1+1 и повечко тунджа за 1+1???Това, че е тъпо да се мъчиш да преправяш EGR системата да ти вкарва въздух е ясно, ама и твоето разбиране на съвременните дизели направо кърти.Значи твърдиш, че количество въздух Х + количество сажди У е по-добре от колкото количество въздух Х??? Хм.
              колега, сериозно ги обърка понятията. Несправедливо нападаш дидо любенов.

              Коментар


                #22
                Me4oKyX написа:
                Смисъл има, а защо по-точно НЕ става !?? При положение, че на няколко Тойоти е правено, даже имаше снимки скоро един англичанин как си го направи.
                А стига бе!!! Искам да видя такава магическа Тойота, на която е направено това.
                jenshen73 написа:
                Мечо, загряването идва от начина на работа на EGR системата - на място и празен ход ще вкарва топлия въздух от изгорелите газове обратно в двигателя.
                Не. Загряването идва от това, че изгорелите газове, преди да се върнат обратно в колектора, преминават през топлообменник с антифриз, за да бъдат допълнително охладени. Т.е. изгорелите газове се охлаждат от антифриза <=> антифризът се загрява И от изгорелите газове, което му помага да достигне по-бързо работната температура на двигателя, в сравнение с моделите, които нямат такъв топлообменник (JTD 105, 130).
                Dido_Lyubenov написа:
                И както ти казах, щом толкова те боде да нямаш ЕГР - затапи го и си решаваш проблема. Другото е преливане от пусто в празно.
                Ето това е ефективният отговор на темата, кратко, ясно и точно. А точният отговор е - наистина - за можене - може, но кому е нужно?
                jenshen73 написа:
                Ай стига си дрънкал глупости, че понякога ми писва от теб. Чистия въздух, който влиза в двигателя се мери от дебитомера преди турбината и от маф-а след нея. Дали ще влиза 1 въздух + 1 сажди или 1 въздух + 1 въздух - каква ще е разликата според теб? В плюс или минус??? Или викаш - той пуска малко тунджа за 1+1 и повечко тунджа за 1+1???
                Казваш на човека, че говори глупости, ама я виж ти какво си написал? И моля за повече уважение! Темата получи точен отговор още на предната страница, затова я заключвам.

                Коментар

                Working...
                X