Здравейте колеги! Тъй като в последно време много се рових за егр клапаните и един въпрос ме мъчи от доста време. Дали идеята със затапването не е едина част от преправянето му, а другата част от преправянето е да смуче чист въздух. Дали не е добре да се запуши тръбата от изходящите колектори а самия EGR да смуче чист въздух след дебитомера или преди него. Много бих искал да видя и вашите мнения по въпроса. Идеята е в смукателните колектори да не се събират сажди и да не заталачват въпросният EGR клапан.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
EGR с чист въздух ?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
такаа.....колега .... ЕГР система имат JTD двигателите....... а до колкото си спомням JTD имат турбина .... която нагнетява налягане в смукателния колектор ... така че ако оставиш отворена тръбичката на EГР системата така че уж да смуче чист въздух е 100% сигурно че колата ти ще "умре" (турбото ще изуска налягането през този отвор на егр и няма да прави налягането което му е необходино) така че 2 варианта:1-почистваш и оставяш да работи2-зарапваш и не се занимаваш с глупости Дано съм ти бил полезен!AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
-
Здравейте и благодаря за отговорите! Може би не сте ме разбрали правилно. Имах предвид тръбичката от изпускателните колектрои да се затапи още на самите колектори, а от EGR-а да се изведе тръбичка която да смуче чист въздух. Не знам това дали няма да доведе до грешка в ламбда сондата за високо количество на въздух и да промени работната пропорция на горивото и да убърка ЕКУ-то.
Коментар
-
колега добре ще е да уточниш за какъв двигател точно говорим че аз ти казвам конкретно за JTD (дизел) ..... а пък ти ми говориш за някакви ламбда сонди .... и се чудя какво става Yellow_Flash_Colorz_PDT_06AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
arsenovbm написа:Добре, това и аз не го знаех за ламбда сондата. И все пак има ли смисъл от това начинание с EGR според вас.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Смисъл има, а защо по-точно НЕ става !?? При положение, че на няколко Тойоти е правено, даже имаше снимки скоро един англичанин как си го направи. Казвам Тойоти, защото на фиат и софтуерно може да се спре, но японците не можеш софтуерно нищо да пипаш.... Така че същото нещо си важи и тук. А колкото до ефекта - доста по-приятно заработва колата, особено ако решиш да продължиш заигравката и свалиш и прочистиш след ЕГР-а каквото е наслоило, а то не е НИКАК малко Пробвай колега, доста се съмнявам да останеш недоволен :D П.П. А това за зимата да работи, че да сгрее по-бързо - нещо не го видях с работещ ЕГР да загрее по-бързо Кромчо, ама може и да има ефект при друг автомобил....2006 Fiat Croma 1.9JTD MJet 8V 120hp - приказна беше!
2006 Fiat Ulysse 2.2JTD 128hp ....
2008 Lancia Delta 1.6 Mjet 120hp!
Коментар
-
Мечо, загряването идва от начина на работа на EGR системата - на място и празен ход ще вкарва топлия въздух от изгорелите газове обратно в двигателя. Защо не става - защото ще отвориш системата и предвид, че турбината нагнетява въздуха в системата - когато я отвориш от към EGR - атмосферното налягане е по-ниско от това на турбината и вместо да влиза нагнетения въздух в двигателя - част от него ще излиза към атмосферата. Кое точно си представяш, че смуче??? Двигателя сам по себе си смуче въздух, но не достатъчно и за това са тия турбини - да му го втъкнат с по-високо налягане... Я се опитай да пробиеш на една тръба дупка и да духаш в нея - да видим от къде ще смучеSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар