Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

EGR с чист въздух ?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    EGR с чист въздух ?

    Здравейте колеги! Тъй като в последно време много се рових за егр клапаните и един въпрос ме мъчи от доста време. Дали идеята със затапването не е едина част от преправянето му, а другата част от преправянето е да смуче чист въздух. Дали не е добре да се запуши тръбата от изходящите колектори а самия EGR да смуче чист въздух след дебитомера или преди него. Много бих искал да видя и вашите мнения по въпроса. Идеята е в смукателните колектори да не се събират сажди и да не заталачват въпросният EGR клапан.

    #2
    такаа.....колега .... ЕГР система имат JTD двигателите....... а до колкото си спомням JTD имат турбина .... която нагнетява налягане в смукателния колектор ... така че ако оставиш отворена тръбичката на EГР системата така че уж да смуче чист въздух е 100% сигурно че колата ти ще "умре" (турбото ще изуска налягането през този отвор на егр и няма да прави налягането което му е необходино) така че 2 варианта:1-почистваш и оставяш да работи2-зарапваш и не се занимаваш с глупости Дано съм ти бил полезен!
    AUDI 1.8 20V TURBO
    ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

    Коментар


      #3
      Моята конфигурацуя беше - зимно време - почистен идеално и работещ.Лятно време - изключен.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Здравейте и благодаря за отговорите! Може би не сте ме разбрали правилно. Имах предвид тръбичката от изпускателните колектрои да се затапи още на самите колектори, а от EGR-а да се изведе тръбичка която да смуче чист въздух. Не знам това дали няма да доведе до грешка в ламбда сондата за високо количество на въздух и да промени работната пропорция на горивото и да убърка ЕКУ-то.

        Коментар


          #5
          колега добре ще е да уточниш за какъв двигател точно говорим че аз ти казвам конкретно за JTD (дизел) ..... а пък ти ми говориш за някакви ламбда сонди .... и се чудя какво става Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
          AUDI 1.8 20V TURBO
          ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

          Коментар


            #6
            emzo написа:
            Моята конфигурацуя беше - зимно време - почистен идеално и работещ.Лятно време - изключен.
            С единствената идея зимата да загрява по-бързо?Че и моята идея е същата оттук насетне
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Става дума за 1.9Mjet мотора 140 к.с.

              Коментар


                #8
                ами до колкото знам 1.9Мjet също е дизелов мотор .... така че при него няма ламбда сонда .... (ако съм в грешка нека някой ме поправи)
                AUDI 1.8 20V TURBO
                ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                Коментар


                  #9
                  pakumba написа:
                  emzo написа:
                  Моята конфигурацуя беше - зимно време - почистен идеално и работещ.Лятно време - изключен.
                  С единствената идея зимата да загрява по-бързо?Че и моята идея е същата оттук насетне
                  Да.-------Евро4 печките имат ламбда.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    emzo написа:
                    Евро4 печките имат ламбда.
                    Ето нещо ново ! :D
                    AUDI 1.8 20V TURBO
                    ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                    Коментар


                      #11
                      Добре, това и аз не го знаех за ламбда сондата. И все пак има ли смисъл от това начинание с EGR според вас.

                      Коментар


                        #12
                        arsenovbm написа:
                        Добре, това и аз не го знаех за ламбда сондата. И все пак има ли смисъл от това начинание с EGR според вас.
                        А кой ще "смуче" свежия въздух?А бе щом задаваш такива въпроси да не те мъча - не става това, което си го намислил.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #13
                          Благодаря много за отговорите трябваше ми да знам ще стане или не и има ли смисъл.

                          Коментар


                            #14
                            Смисъл има, а защо по-точно НЕ става !?? При положение, че на няколко Тойоти е правено, даже имаше снимки скоро един англичанин как си го направи. Казвам Тойоти, защото на фиат и софтуерно може да се спре, но японците не можеш софтуерно нищо да пипаш.... Така че същото нещо си важи и тук. А колкото до ефекта - доста по-приятно заработва колата, особено ако решиш да продължиш заигравката и свалиш и прочистиш след ЕГР-а каквото е наслоило, а то не е НИКАК малко Пробвай колега, доста се съмнявам да останеш недоволен :D П.П. А това за зимата да работи, че да сгрее по-бързо - нещо не го видях с работещ ЕГР да загрее по-бързо Кромчо, ама може и да има ефект при друг автомобил....
                            2006 Fiat Croma 1.9JTD MJet 8V 120hp - приказна беше!
                            2006 Fiat Ulysse 2.2JTD 128hp ....
                            2008 Lancia Delta 1.6 Mjet 120hp!

                            Коментар


                              #15
                              Мечо, загряването идва от начина на работа на EGR системата - на място и празен ход ще вкарва топлия въздух от изгорелите газове обратно в двигателя. Защо не става - защото ще отвориш системата и предвид, че турбината нагнетява въздуха в системата - когато я отвориш от към EGR - атмосферното налягане е по-ниско от това на турбината и вместо да влиза нагнетения въздух в двигателя - част от него ще излиза към атмосферата. Кое точно си представяш, че смуче??? Двигателя сам по себе си смуче въздух, но не достатъчно и за това са тия турбини - да му го втъкнат с по-високо налягане... Я се опитай да пробиеш на една тръба дупка и да духаш в нея - да видим от къде ще смуче
                              Steliyan's Life!
                              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                              Коментар

                              Working...
                              X