Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем 1.9JTD 115 пуши бяло/сиво.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ivel написа:
    бо,с грешка си.при палене с неработещ егр няма никакви пушеци.в движение имаш много сажди и спад в мощноста.белия пушек е признак на пикаещ разпръсквач,некоректно налягане в рейла,също колкото и странно да звучи -запушена картерна вентилация
    Облог приемаш ли и ти го доказвам?Колко такива коли си направил след като не са могли да запалят?
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #17
      BO написа:
      ivel написа:
      бо,с грешка си.при палене с неработещ егр няма никакви пушеци.в движение имаш много сажди и спад в мощноста.белия пушек е признак на пикаещ разпръсквач,некоректно налягане в рейла,също колкото и странно да звучи -запушена картерна вентилация
      Облог приемаш ли и ти го доказвам?Колко такива коли си направил след като не са могли да запалят?
      За к’во се хабиш?... @ ivel би ли казал при какво налягане в рейла пуши бяло ЖТД-то?Не конкретно, ама поне кажи ниско или високо спрямо исканото?Не се заяждам - ей така да си знам, ако ми се случи.
      Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed

      Коментар


        #18
        BO написа:
        specialista написа:
        Когато ЕГР-а създава проблеми(не коректно е отворен) от колата излиза черен пушек а не бял!!!!Наблюдава се спад в мощноста и повишен разход.Успех!
        Не си прав. Съжалявам, че ще ти го кажа, ама е така.Ако ЕГР-а е толкова отворен, особено на 16-20 клапановите жтд-та, че става точно това, което е написал колегата в горния пост.И започваш да ревеш от лютия гъст дим, който въобще не е черен.Ако колата е в движение и има надув от турбото с проблемен ЕГР, то тогава е черния дим, но на палене, особено когато двигателя е студен, въобще дима не е черен.
        Искаш да кажеш че когато не иска да запали от отворен ЕГР и после след многото мъки успее да запали ще пуши бяло.Ако е това съм съгласен!Поздрави!

        Коментар


          #19
          колеги .... нещо май започнахте да се ядете за нещо което още няма никакво развитие ....... до като съм на Благоевград не разполагам с инструменти че да затапя егр-а и да видя дали ще има някакво развитие ........ иначе колата от 2-3 дни пали без проблеми и не е пропушила грам ..... ..... ЛОШОТО сега е че на борд комп-а ми показва спад на нивото на масло ... което ме притеснява силно!!!!!!
          AUDI 1.8 20V TURBO
          ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

          Коментар


            #20
            както писах,не съм срещал кола с неработещ егр да пуши бяло или поне не ми е правило впечатление.(явно греша тъй като не е така силно изразено)виждал съм също от ниско налягане в рейла да пуши съвсем слабо бяло.в случая обаче може би е запушена картерната вентилация,тогава вече говорим за наситен бял дим.

            Коментар


              #21
              колеги спомням си че имаше подобна тема за чистене на картерната вентилация но не мога да я намеря ..... ако някой знае коя е темата може ли да ми даде линк или поне да ми опише как се прави. че на скоро свалях капака на двигателя да му сменям гарнитурата .... и имах възможност да огледам ... но ми се видя запечатана горната страна дето влизат маркучите на картерните газове.
              AUDI 1.8 20V TURBO
              ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

              Коментар


                #22
                Малко развитие по темата.Днес се възползвах от хубавото време и затапих ЕГР системата.Смених и течащата гарнитура на капака на главата. (но проблема с загубата на масло се оказа че не е само от нея .... след като позабърсах маслото от блока и запалих двигателя видях че и гарнитурата на вакуум помпата тече при това доста.... утре ще я сваля и ще играе силикона)След това свалих и изтърбуших не работещия ми термостат (беше заседнал отворен) и сложих от Рено5 в маркуча и заредих системата само с червен антифриз.Вчера ми направи впечатление като си пътувах за село (карах лигаво 70-80км./ч) и пристигнах включих 1-ва предавка и пуснах газта така че колата да върви на т.нар. смукач. след 10м. на такова каране поглеждам в огледалото за задно виждане и ò ЧУДО ... зад мен такъв пушек се вдигна че направо ми хвана срам че карам такава кола Днес направих 2 лог-а на работата на двигателя ..... дано помогнат в разгадаването на мистерията с пушенето понеже ми се късат нервите вече с този проблем!!!!лог1- студен двигател - контакт - запалванелог2- загрял двигател (50гррадуса) - работещ по времето на стартиране на лога
                Прикачени файлове
                AUDI 1.8 20V TURBO
                ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                Коментар


                  #23
                  Що не вземеш да почистиш тоя регулатор на помпата както ти писа ,,специалиста,,.Все от някъде трябва да започнеш.Смени и горивния филтър.
                  Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                  Коментар


                    #24
                    за черния пушек при затапен егр можеш да виниш само дебитомера

                    Коментар

                    Working...
                    X