ivel написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем 1.9JTD 115 пуши бяло/сиво.
Collapse
X
-
BO написа:ivel написа:бо,с грешка си.при палене с неработещ егр няма никакви пушеци.в движение имаш много сажди и спад в мощноста.белия пушек е признак на пикаещ разпръсквач,некоректно налягане в рейла,също колкото и странно да звучи -запушена картерна вентилацияAlfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed
Коментар
-
BO написа:specialista написа:Когато ЕГР-а създава проблеми(не коректно е отворен) от колата излиза черен пушек а не бял!!!!Наблюдава се спад в мощноста и повишен разход.Успех!
Коментар
-
колеги .... нещо май започнахте да се ядете за нещо което още няма никакво развитие ....... до като съм на Благоевград не разполагам с инструменти че да затапя егр-а и да видя дали ще има някакво развитие ........ иначе колата от 2-3 дни пали без проблеми и не е пропушила грам ..... ..... ЛОШОТО сега е че на борд комп-а ми показва спад на нивото на масло ... което ме притеснява силно!!!!!!AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
както писах,не съм срещал кола с неработещ егр да пуши бяло или поне не ми е правило впечатление.(явно греша тъй като не е така силно изразено)виждал съм също от ниско налягане в рейла да пуши съвсем слабо бяло.в случая обаче може би е запушена картерната вентилация,тогава вече говорим за наситен бял дим.
Коментар
-
колеги спомням си че имаше подобна тема за чистене на картерната вентилация но не мога да я намеря ..... ако някой знае коя е темата може ли да ми даде линк или поне да ми опише как се прави. че на скоро свалях капака на двигателя да му сменям гарнитурата .... и имах възможност да огледам ... но ми се видя запечатана горната страна дето влизат маркучите на картерните газове.AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Малко развитие по темата.Днес се възползвах от хубавото време и затапих ЕГР системата.Смених и течащата гарнитура на капака на главата. (но проблема с загубата на масло се оказа че не е само от нея .... след като позабърсах маслото от блока и запалих двигателя видях че и гарнитурата на вакуум помпата тече при това доста.... утре ще я сваля и ще играе силикона)След това свалих и изтърбуших не работещия ми термостат (беше заседнал отворен) и сложих от Рено5 в маркуча и заредих системата само с червен антифриз.Вчера ми направи впечатление като си пътувах за село (карах лигаво 70-80км./ч) и пристигнах включих 1-ва предавка и пуснах газта така че колата да върви на т.нар. смукач. след 10м. на такова каране поглеждам в огледалото за задно виждане и ò ЧУДО ... зад мен такъв пушек се вдигна че направо ми хвана срам че карам такава кола Днес направих 2 лог-а на работата на двигателя ..... дано помогнат в разгадаването на мистерията с пушенето понеже ми се късат нервите вече с този проблем!!!!лог1- студен двигател - контакт - запалванелог2- загрял двигател (50гррадуса) - работещ по времето на стартиране на логаПрикачени файловеAUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар