Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем 1.9JTD 115 пуши бяло/сиво.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем 1.9JTD 115 пуши бяло/сиво.

    Здравейте колеги.Проблема е следния ..... сутрин като стана и запаля колата (алфа 147) отзад излиза гъст бяло/сив облак..... направо все едно си пуснал смоук граната :D .... след запалване форсиране на двигателя .... пропушва черно и изчиства .... след това няма проблем.Не ми изписва да имам изгоряла/и подгревни свещи ..... нямам загуба на антифриз .... имам малка загуба на масло (на щеката, на борда ми показва че нивото е макс). .... имам лека загуба на мощност в ниските обороти...... интересното е че не го прави постоянно .... веднъж пропушва .... веднъж не .... понякога пропушва (малко) .... понякога пуши като за световно ... Пускам темата тук понеже в алфа форума нямам никаква ориентация .... а двигателя е подобен на този на стилото.Благодаря за съдействието.
    AUDI 1.8 20V TURBO
    ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

    #2
    Не настоявам за 100% точен проблем,но все пак пробвай със друг регулатор.Успех!

    Коментар


      #3
      забравих да спомена ... днес като я запалих и извадих от гаража ..... докато се върна да затворя вратата ... изгасна от самусебеси ... може би има връзка с пушилките.
      AUDI 1.8 20V TURBO
      ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

      Коментар


        #4
        Лог на горивотоЛог на налягането на турбинатаизключи дебитомера някоя заран преди да палиш
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          белия пушек е признак и на пикаещ разпръсквач

          Коментар


            #6
            ЕГР затапен ли е?Ако не, го затвори за проба.
            Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed

            Коментар


              #7
              ЕГР не е затапен .... утре ще ида да си направя една ламаринка и ще го запуша още доло при турбото.
              AUDI 1.8 20V TURBO
              ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

              Коментар


                #8
                Когато ЕГР-а създава проблеми(не коректно е отворен) от колата излиза черен пушек а не бял!!!!Наблюдава се спад в мощноста и повишен разход.Успех!

                Коментар


                  #9
                  а ще ми отчете ли грешка за егр на комп-аче ако отчете грешка ... не знам при стило как е софтуера ... ама при алфа е яко скопано ... 1 грешка ако има записана в комп-а на всяко палене пищи на борда да ти скъса нервите.
                  AUDI 1.8 20V TURBO
                  ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                  Коментар


                    #10
                    Нека си пише колкото иска важното е да върви.

                    Коментар


                      #11
                      Е хайде запали с блокирал отворен ЕГР (ако е мн. отворен неще и да запали) пък да видим тогава какъв ще е пушека...Черн пушек има, когато затваря бавно или не затваря плътно. Като блокира отворен - други са симтомите.Само му подсказах идея на колегата. Нямам никакво намерение да споря с някой.Нито пък да уча някой или мен да ме учат.Успех.П.П. Ако не е 16в. ЖТД няма да свети и да пищи.На диагностика ще вади грешка за ЕГР и толкова.При промени в софтуера (чиптунинг) може да се направи и да не записва грешка. Не че има голямо значение...
                      Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed

                      Коментар


                        #12
                        Ilko написа:
                        Е хайде запали с блокирал отворен ЕГР (ако е мн. отворен неще и да запали) пък да видим тогава какъв ще е пушека...Черн пушек има, когато затваря бавно или не затваря плътно. Като блокира отворен - други са симтомите.Само му подсказах идея на колегата. Нямам никакво намерение да споря с някой.Нито пък да уча някой или мен да ме учат.Успех.П.П. Ако не е 16в. ЖТД няма да свети и да пищи.На диагностика ще вади грешка за ЕГР и толкова.При промени в софтуера (чиптунинг) може да се направи и да не записва грешка. Не че има голямо значение...
                        С това не откриваме топлата вода.Уточнението ми не беше към теб,въпреки че имам какво да кажа и на теб на тема пушеци,цветове и т.н.Поздрави!

                        Коментар


                          #13
                          При мен преди да го затапя ЕГР-а, даже не палеше, налагало се е почти да изтощя акумулатора за да запали, а след това пуши яко бяло-сив пушек, миришещ на мазут.
                          Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp 2004 год. март

                          Коментар


                            #14
                            specialista написа:
                            Когато ЕГР-а създава проблеми(не коректно е отворен) от колата излиза черен пушек а не бял!!!!Наблюдава се спад в мощноста и повишен разход.Успех!
                            Не си прав. Съжалявам, че ще ти го кажа, ама е така.Ако ЕГР-а е толкова отворен, особено на 16-20 клапановите жтд-та, че става точно това, което е написал колегата в горния пост.И започваш да ревеш от лютия гъст дим, който въобще не е черен.Ако колата е в движение и има надув от турбото с проблемен ЕГР, то тогава е черния дим, но на палене, особено когато двигателя е студен, въобще дима не е черен.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #15
                              бо,с грешка си.при палене с неработещ егр няма никакви пушеци.в движение имаш много сажди и спад в мощноста.белия пушек е признак на пикаещ разпръсквач,некоректно налягане в рейла,също колкото и странно да звучи -запушена картерна вентилация

                              Коментар

                              Working...
                              X