Дойде и моя ред да пиша с проблем в този раздел...Мареата от време на време, а напоследък май на всеки студен старт прави проблеми. Пали понякога от 3, понякога и от повече завъртания на стартера за около 4сек. Понякога светва инжекторчето на талото, но изгасва. Преди го правеше много рядко, викам си я да взема мерки и хоп при майстора. На диагностиката излезе грешка - разминаване в оборотите на двата вала, или нещо от сорта. Майстора смени датчика на коляновия вал с оригинален Bosch и проблеми уж нямаше, но минах 150км градско и стария проблем отново е на лице. Когато е загряла пали перфектно, но когато е студена след няколко опита. Все по-рядко се случва да запали от първия опит при студен двигател. Днес пак правихме диагностика, същата грешка. Смяната на датчика на разпр. вал струва 100лв, защото до колкото разбрах се сваля ангренажа, а самия датчик е около 150лв.Някой сблъсквал ли се е с този проблем? Майстора каза, че инжектора не свети от тази грешка, а от нещо друго, но при гасенето на двигателя явно се чисти грешката. Интересуват ме по-скоро мнения на вече патили, не ми се иска и този датчик да сменим без да се оправи колата, но може и така да стане. До колкото разбрах може и регулатор на горивото да е.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Marea 2.4JTD пали трудно студена
Collapse
X
-
Чети тук, може да има нещо общо:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...443&highlight=... и смени майстора. Как може да каже, че "инжекторът не светва от тази грешка", като тя е критична за работата на двигателя - колата не пали.
-
Това съпротивление с каква стойност е? Ще го проверя в най-скоро време фазовия датчик.Също трябва да проверя стария датчик на кол.вал ако е възможно докато е свален, защото майстора каза че "ако мисля че стария датчик работи" ще ми го сложи обратно него и ще ми върне парите.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
Така и не разбрах на кои кабели точно се слага този диод и с какво съпротивление. Най-накрая се сдобих с диагностика и се закачих с FES. Отново същата грешка, за проблем с някой от датчиците на двата вала. Изчистих я, рестартирах двигателя и не я записа наново. Явно датчика работи, но от време на време отказва.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
Кабелите трябва да са червен (+5 В), зелен (обратна връзка от датчика, на него също ще има +5 В) и черен (маса). Ако цветовете не са така - мериш с мултицета кой кой е. Съпротивлението се съобразява според светодиода, който използваш. Поне 100 ома да е, но и 200-300 ома - всичките ще свършат работа. Свързваш положителния извод на светодиода (обикновено е по-дългото краче) към зеления кабел, а по-късото - към черния кабел. Явно датчика работи, но от време на време отказва. - и при мен беше така, но дори когато откаже - пак примигваше и едвам го "хванах". Имам повреден датчик в колата, ако може да ти е полезен с нещо... Като запалиш и се движиш, има ли случай да ти светне лампата, а колата да продължи да си работи нормално, сякаш всичко е наред?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар